Als ze nee zegt is het ook goed hoor.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ezellover25 schreef:Bellatrix schreef:Ik zou niet te lang wachten hoor met bellen...
Heb doodsangsten voor tandarts.
Ik ga morgen met mijn vader overleggen hoe het zit met de tandarts waar mijn moeder eerst heen zou gaan voor narcose en alle tanden trekken voor kunstgebit.
De boel zat vol oud bloed van het bloeden na de vorige vervanging vorige week vermengd wat nieuw vocht en er was zich een drukplek aan het vormen.

Sterkte verder, heb je er ook last van? of was het alleen vies juval schreef:goed dat je gebeld hebt!! jammer van de foto, maar begrijpelijk hoor!Sterkte verder, heb je er ook last van? of was het alleen vies
Morrie schreef:sterkte Dide, dat spierverlies gaat heel snel, na 8 weken gips had ik ook amper nog kuit over, terwijl ik behoorlijke klapkuiten heb, is allemaal weer teruggekomen. Wat ze mij niet verteld hadden, was dat je als het gips eraf gaan na een nachtje slapen je hele bed vol schilfers hebt en dat gaat nog een tijdje door. Ze hadden alleen gezegd dat ik dat been een paar weken niet mocht scheren......
leintje_ schreef:Ik vond het toen ook zo bizar hoe snel ik spierverval had. Ik heb direct na mijn ongeluk zo'n 36h helemaal niet bewogen, door het wachten op de operatie en de operatie zelf en kon mijn been nog amper buigen, zoveel krachtverlies had ik toen. Na 6 weken passieve oefeningen kon ik al wel weer redelijk buigen, maar kon 5 maanden na het ongeluk pas weer fietsen.
Na mijn andere 2 operaties was het spierverval vele malen minder, maar nog altijd wel een significant verschil met mijn niet-geopereerde been. Het is bij mij ook niet meer helemaal goed gekomen, zit nog altijd wel een kleine beperking in mijn aangedane been.
DideH schreef:Die staat idd flink scheef Morrie! Geen last van?
DideH schreef:leintje_ schreef:Ik vond het toen ook zo bizar hoe snel ik spierverval had. Ik heb direct na mijn ongeluk zo'n 36h helemaal niet bewogen, door het wachten op de operatie en de operatie zelf en kon mijn been nog amper buigen, zoveel krachtverlies had ik toen. Na 6 weken passieve oefeningen kon ik al wel weer redelijk buigen, maar kon 5 maanden na het ongeluk pas weer fietsen.
Na mijn andere 2 operaties was het spierverval vele malen minder, maar nog altijd wel een significant verschil met mijn niet-geopereerde been. Het is bij mij ook niet meer helemaal goed gekomen, zit nog altijd wel een kleine beperking in mijn aangedane been.
Ik heb jouw topic toen gevolgd ja! Wat een pech heb jij gehad...
Die staat idd flink scheef Morrie! Geen last van?

Die foto's houd ik alleen wel voor mezelf.