xRedshift schreef:Ik heb even een beetje door het topic gelezen en het valt mij op dat heel veel mensen hele milde klachten hebben en positief bevonden worden.
En mensen met overduidelijke symptomen negatief.
Ik zelf behoor tot de laatste groep.
Ik wil mijn ervaring delen omdat ik zelf best wel gestrest was tijdens het wachten op de uitslag.
Ik werk in de zorg en een positieve uitslag bij een medewerker heeft grote gevolgen binnen de instelling.
Ik werd maandag wakker met een snotneus en een droog/vervelend gevoel in de keel. Gedurende de dag kwam hier hoofdpijn bij en begon ik mij grieperig te voelen.
Test gedaan, dinsdag al uitslag (mijn werkgever heeft een eigen teststraat) uitslag: Negatief
Ik kan met zekerheid zeggen dat ik mij behoorlijk grieperig voel/een zware verkoudheid heb.
Ik heb een hoestje door de kriebel in mijn keel
Ik ben moe,
Ik heb hoofdpijn,
Zonder neusspray zit mijn neus helemaal dicht,
En ik snuit en nies mijzelf een ongeluk.
Mijn vriend en ik zeiden tegen elkaar: zonder die test zou je denken dat ik corona positief zou zijn!
Mijn vader (mee in contact geweest) had ook grieperige klachten (geen hoest of neusverkoudheid) maar wel heel moe, geur en smaak verlies, zeer lijf en verhoging!
Mijn vader is dinsdag getest en is ook negatief getest.
Ik hoop met deze ervaring bij sommigen de stress wat weg te nemen. Er heerst namelijk ook een normale griep!
Ga bij klachten altijd testen! Maar de test uitslag zal je pas vertellen of je het hebt of niet! Mijn vader en ik dachten namelijk dat we het hadden en hebben het niet!
Klinkt alsof je een flinke verkoudheid hebt gehad, geen griep.
Verkoudheid gaat idd ook weer flink rond.