[info] Tattoo's 14!

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Needje

Berichten: 19216
Geregistreerd: 02-02-05
Woonplaats: Hoogland

Re: [info] Tattoo's 14!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-20 17:07

Oh dat is jammer zeg!

xx_Irisje

Berichten: 12351
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Amersfoort

Re: [info] Tattoo's 14!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-20 17:08

Heel stom zeg! Maar beter zo dan andersom!!

Pepperrr

Berichten: 8389
Geregistreerd: 28-07-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-20 19:26

Yes, volgende tattoo is bekend wat het wordt. Net besproken met de artiest. Wordt wel veel werk voor haar. Ze is nog niet zo lang bezig, maar ze heeft mijn vorige ook gezet en ben daar heel tevreden over. Nu nog een datum prikken! :D

Zonder de achtergrond en de zwarte strepen erachter.

Afbeelding

Moon10
Berichten: 372
Geregistreerd: 30-10-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-20 21:44

Mand schreef:
Zó ontzettend blij mee <3

Gezet door Persephoni :)

[ [url=m/vkUTVH.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hij lijkt een beetje scheef maar dat komt door hoe ik zit.

Ik kom net deze tegen op Insta https://www.instagram.com/p/CFpgUgblG2a ... uyo2dpz4s9

Lijkt me een stuk kleiner dan die van jou en vraag me dan ook af of deze over een aantal jaar nog zo strak is.

Joanne1987

Berichten: 5888
Geregistreerd: 13-11-06
Woonplaats: Den Bosch

Re: [info] Tattoo's 14!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-20 21:49

Ik zag hem ook voorbij komen inderdaad!

Mand

Berichten: 3158
Geregistreerd: 27-04-14
Woonplaats: Utrecht

Re: [info] Tattoo's 14!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-20 21:59

Vet die! Ik heb bewust voor deze stijl gekozen indd omdat dat langer mooi blijft. En kleur is niet zo mn ding. Hopelijk voor 2021 nog Freddie Mercury in de zelfde stijl op mn andere been :)

Hier is nog een betere foto:
https://www.instagram.com/p/CFpnNUXpuo5 ... ywd5wkc0zw

Farjen

Berichten: 8056
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Oost-Vlaanderen, België

Re: [info] Tattoo's 14!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-20 05:38

Ik vind hem superleuk!

Moon10
Berichten: 372
Geregistreerd: 30-10-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-20 09:25

Mand schreef:
Vet die! Ik heb bewust voor deze stijl gekozen indd omdat dat langer mooi blijft. En kleur is niet zo mn ding. Hopelijk voor 2021 nog Freddie Mercury in de zelfde stijl op mn andere been :)

Hier is nog een betere foto:
https://www.instagram.com/p/CFpnNUXpuo5 ... ywd5wkc0zw


Ik vind 'm fantastisch, ook een goed gekozen plek.

Mand

Berichten: 3158
Geregistreerd: 27-04-14
Woonplaats: Utrecht

Re: [info] Tattoo's 14!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-20 12:35

Lief van jullie :*

IvysToeter

Berichten: 11901
Geregistreerd: 14-10-04
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-20 17:05

Farjen schreef:
Oh ik baal, bijna een half jaar gewacht op mijn tattoo, vandaag was het zo ver. Ze heeft bijna 2 uur aan het stencillen geweest, we kregen het design er niet mooi op..
Dus ze,gaat een nieuw design maken en binnen 2 maanden mag ik teruggaan.
Nu weer 3u terug naar huis.. ik heb liever dat ze perfectionistisch is en het design helemaal goed is. Maar is toch een verspilde dag :o


Oh dat is balen zeg!

Farjen

Berichten: 8056
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Oost-Vlaanderen, België

Re: [info] Tattoo's 14!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-20 19:36

Ja het was even een domper die dag.. Zeker omdat ik zo ver moet reizen.
Ze gaf een nieuwe afspraak maar ik kan niet door de weeks (kan niet zomaar vrijaf nemen op het werk en mijn vriend ook niet). De eerste vrije zaterdag was in Maart.. Gelukkig was er nog een ander superlief meisje die haar afspraak op zaterdag in November aan mij heeft gegeven <3

Joanne1987

Berichten: 5888
Geregistreerd: 13-11-06
Woonplaats: Den Bosch

Re: [info] Tattoo's 14!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-20 19:45

Gelukkig een oplossing! Zuur dat het voor niks was zeg

Mijn afspraken gaan naar januari,dus uiteindelijk nog eerder al gepland. Kon nog eerder maar wil echt niet in knoei komen met de financiën

Kunga

Berichten: 326
Geregistreerd: 09-06-14

Re: [info] Tattoo's 14!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-20 22:10

Hier is mijn afspraak van morgen afgezegd ivm ziekte van de artiest, zo balen! Nu kan ze pas in november weer..

maava
Berichten: 1568
Geregistreerd: 14-12-14
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-20 08:41

Ik kom even in dit topic binnenvallen, de drang voor een tattoo is er al lang! Maar de stap nog te groot. :')
Ik weet nog niet waar ik iets wil en vind het ook een spannend idee wat als ik het ontwerp later niet meer mooi vind?

Ik weet wel dat ik heel graag de berg Fuji in mijn tattoo wil hebben, wat een imposant ding!
Kennen jullie fijne artiesten die goed zijn in landschappen? De meeste artiesten die ik via insta etc vind zijn allemaal russisch of amerikaans. Kan het ook dat je eerst een ontwerp laat maken bij een artiest en dan pas veel later het ontwerp gaat zetten? Denk aan weken.

Ben ook wel benieuwd naar wat jullie goede artiesten vinden, ik vind de mensen bij black bear ink mooi werk leveren!

@kunga, wat jammer! Hopelijk gaat de tijd zo voorbij

Pepperrr

Berichten: 8389
Geregistreerd: 28-07-16

Re: [info] Tattoo's 14!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-20 09:22

Zondag laat ik mijn tattoo op mijn rug bijwerken en gaan we ook nog even een nieuw ontwerp bespreken. We zijn beide nog niet helemaal blij met het plaatje wat ik hier van de week postte. Ze appt mij nog een hele gave van een kat door maar die gaat wel een heel stuk duurder zijn en daar zal ze ook wel een paar uur mee bezig zijn. Maar die is wel echt heel gaaf <3 Dus moet daar nog wel even voor sparen :o

ikheetesmee

Berichten: 1195
Geregistreerd: 04-08-13

Re: [info] Tattoo's 14!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-20 18:34

Ik ben aan het nadenken over een legpiece waarin mijn muzikale helden terug gaan komen. Queen en Simon and garfunkel. Deze hebben mij met hun muziek door een lastige periode heen gesleept en hun muziek geeft mij nog steeds op de moeilijke dagen zoveel troost, comfort maar ook kracht. Ik kan alleen nog niet een beeld vormen van wat ik precies zou willen, mochten jullie nog toffe plaatjes oid weten ter inspiratie let me know!
Hij zou uiteindelijk van mijn heup tot iig mijn bovenbeen komen te lopen en hoeft niet alleen te bestaan uit logo’s of andere beelden, het moet een soort samenhangend geheel worden bestaand uit kenmerkende aspecten van de twee.

Luca03

Berichten: 2608
Geregistreerd: 31-08-13
Woonplaats: België

Re: [info] Tattoo's 14!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-20 08:02

Afbeelding

Mijn nieuwste aanwinst :o
Ongeveer 2,5 week geleden gezet.

Willl65
Berichten: 2197
Geregistreerd: 27-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-20 10:14

Ziet er goed uit! Stoer en mooi

Supervixen

Berichten: 13036
Geregistreerd: 28-04-11

Re: [info] Tattoo's 14!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-20 17:05

Mooi! Hou ik wel van.

Elastiek

Berichten: 567
Geregistreerd: 09-04-12
Woonplaats: Zuid-Limburg

Re: [info] Tattoo's 14!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-20 18:26

Hoi!
Ik wil binnenkort een afspraak gaan maken voor mijn eerste tattoo. Het wordt een kleine tattoo op mijn pols. Nu vroeg ik me af, aangezien ik als paraveterinair werk, zou ik de dag na het zetten gewoon weer kunnen gaan werken met folie erover heen? Of belemmerd dit de genezing en kan hem beter laten zetten als ik er enkele vrije dagen achter plak?

dancertje

Berichten: 3459
Geregistreerd: 13-12-05
Woonplaats: Waarder

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-20 19:32

Elastiek schreef:
Hoi!
Ik wil binnenkort een afspraak gaan maken voor mijn eerste tattoo. Het wordt een kleine tattoo op mijn pols. Nu vroeg ik me af, aangezien ik als paraveterinair werk, zou ik de dag na het zetten gewoon weer kunnen gaan werken met folie erover heen? Of belemmerd dit de genezing en kan hem beter laten zetten als ik er enkele vrije dagen achter plak?

Ik ben zelf ook paraveterinair en heb een kleine op de binnenkant van mijn pols werk op de ic en spoed afdeling van een groot dierenziekenhuis
heb de dag erna gewoon gewerkt heb hem met dik ingesmeerd en toen folie erom gedaan voor de eerste dag en tijdens de dag nog een keer ververst en daarna er af gelaten en3x per dag schoongemaakt en weer ingesmeerd

Elastiek

Berichten: 567
Geregistreerd: 09-04-12
Woonplaats: Zuid-Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-20 21:03

dancertje schreef:
Elastiek schreef:
Hoi!
Ik wil binnenkort een afspraak gaan maken voor mijn eerste tattoo. Het wordt een kleine tattoo op mijn pols. Nu vroeg ik me af, aangezien ik als paraveterinair werk, zou ik de dag na het zetten gewoon weer kunnen gaan werken met folie erover heen? Of belemmerd dit de genezing en kan hem beter laten zetten als ik er enkele vrije dagen achter plak?

Ik ben zelf ook paraveterinair en heb een kleine op de binnenkant van mijn pols werk op de ic en spoed afdeling van een groot dierenziekenhuis
heb de dag erna gewoon gewerkt heb hem met dik ingesmeerd en toen folie erom gedaan voor de eerste dag en tijdens de dag nog een keer ververst en daarna er af gelaten en3x per dag schoongemaakt en weer ingesmeerd

Dankjewel voor je antwoord!

Fem

Berichten: 12527
Geregistreerd: 18-11-02
Woonplaats: Gemeente Zaltbommel

Re: [info] Tattoo's 14!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-20 21:16

Bij mij kriebelt het ook weer en ik bedacht me opeens dat het bijna halloween is en dat ik vorige keer rond halloween mijn 'doorboorde hartje' heb laten zetten. Heb de tattoo artist benaderd of ze het leuk zou vinden om er nog een paar kleintjes bij te zetten in 'halloween theme'.
Ze vond het echt een superleuk idee. Dus heb nu het gekke idee om er elk jaar een paar bij te zetten in dat thema.

Vera

Berichten: 12176
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-20 13:23

Ik ben er ook weer twee rijker!
De eerste is voor mijn ouders, zij zijn zeilers en ik een paardenmens, dat maakt samen een zeepaardje <3

Afbeelding

Deze is omdat wij geboren zijn voor 'the luckies' zoals een Zuid Afrikaanse Zulu waarzegster ooit heeft gezegd.

Afbeelding

Beide zijn gezet door Better Call Thomas...
_/-\o_

Mand

Berichten: 3158
Geregistreerd: 27-04-14
Woonplaats: Utrecht

Re: [info] Tattoo's 14!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-20 13:44

Oh wauw dat zeepaard <3 Wat een mooie betekenis ook!