Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
tylando schreef:Tijdje niks gepost. Ben overgestapt naar de ecru new york. Na geruime tijd de flora&curl gebruikt te hebben. Opeens kreeg ik enorme last van haaruitval, wat nu na paar weken ecru, weer heel erg verminderd is.
Hebben jullie er last van met de CG Methode? Of met bepaalde producten?
JJ4 schreef:tylando schreef:Tijdje niks gepost. Ben overgestapt naar de ecru new york. Na geruime tijd de flora&curl gebruikt te hebben. Opeens kreeg ik enorme last van haaruitval, wat nu na paar weken ecru, weer heel erg verminderd is.
Hebben jullie er last van met de CG Methode? Of met bepaalde producten?
Ik heb juist een tegenovergestelde ervaring, sinds ik begonnen ben met de CG methode lijkt mijn haar wel verdubbeld. Heb nu echt een flinke bos haar, ervoor was mijn haar bijvoorbeeld binnen een kwartier droog, nu duurt het wel anderhalf tot 2 uur.
rina schreef:Ik was ook al nieuwschierig, het staat in de winkel hier vlak bij de CG producten. Had niets ervan meegenomen, maar heb nu een paar dingen over die curlsbot gegooit (thanks Kinke voor de tip, was die website kwijt) alleen de natures repair shampoo bar is CG friendly. De rest is allemaal met een vorm van alcohol die de bot niet cg vindt.
magda_90 schreef:Zou ik mijn vraag hier ook mogen stellen?
Sinds juli ben ik begonnen met de CG methode voor mijn 2A haar die snel breekt, dun is en snel nat/droog is. Ik gebruikte altijd aleppo zeep maar ik ben bang dat mijn haar te dun is geworden daardoor.
Ik heb toen deze producten gekocht:
[ [url=m/IfGJ7w.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/nUCYgk.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/QNenTR.jpg]Afbeelding[/url] ]
Als ik nieuwe producten heb gevonden, ga ik deze verkopen. Er zit nog ruim driekwart of meer in per pot. Pb bij interesse.![]()
De shampoo is ok. Maar de cowash en de leaf in maken mijn haar onwijs vet wat dan weer roos en jeuk veroorzaakt.
Welke producten zouden jullie kunnen aanraden die lichter zijn? Liefste die ik bij een Kruidvat/Etos kan kopen.
Ik heb geprobeerd om eens per week met schampoo te wassen en om de dag met de cowash. Maar ik vind het nu gewoon te smerig zo vet en dun.
magda_90 schreef:Dankjewel. Gebruik je dan ook de conditioner als cowash? Ik lees namelijk net dat als je erg dun haar hebt, dat soort dingen waarschijnlijk too much zijn en je tussen de wasbeurten beter loo poo kunt gebruiken (eigenlijk dan niet gebruiken). Nu ben ik heel hard aan het nadenken wat mijn regime kan worden.