Draagdoek

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Draagdoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-20 19:59

Morgen krijg ik een half buckle cadeau en volgende maand een full buckle :+
Ben heeeeel benieuwd naar volgende maand, want de keer dat ik die drager probeerde kreeg ik het voor geen meter voor elkaar en was die naar mijn mening te groot, maar de draagconsulent zegt dat hij echt om mijn lichaam heen moet passen dus ik moet iets verkeerd gedaan hebben :oo

Appeltje00

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-20 20:54

Mag ik zo brutaal zijn om te vragen of iemand een draagdoek van Pinknova (voorkeur) of Artipoppe te leen heeft voor een paar dagen/een dag in omgeving Den Haag/Rotterdam/Gouda/Leiden? Ik draag nu met m’n Little Frog, maar zou graag een pinknova (of artipoppe) aanschaffen. Ben alleen erg benieuwd naar het verschil met een Little frog. Ik snap dat elke combinatie van stoffen anders is, maar toch voor het idee.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-20 20:57

PinkNova heb ik niet meer, maar wel AP’s! Woon jij dan ook al dichtbij... := dat word echt een meeting hoor! Je bent van harte welkom om hier wat te komen voelen/halen hoor. Dan moet je ook zeker even Woven Wings voelen <3

Appeltje00

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-20 21:00

Anoniem schreef:
PinkNova heb ik niet meer, maar wel AP’s! Woon jij dan ook al dichtbij... := dat word echt een meeting hoor! Je bent van harte welkom om hier wat te komen voelen/halen hoor. Dan moet je ook zeker even Woven Wings voelen <3

Ik stuur je even een pb. Aardig aanbod!

Butterfly

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-20 21:27

Ik blijf wel lekker in mijn uithoekje zitten hoor _O- beter voor mijn bankrekening ook. Maar een meeting wil ik wel een stukje voor rijden *D

Nét droog en vers van de strijkplank *\o/* baby moest eigenlijk slapen, maar baby moest eerst nog even in de doek :)) ik was een bééétje klaar met al die meters strijken, dat is te zien aan mijn hoofd.
Afbeelding
Mijn dochter zet zich bij het aanspannen standaard af met d'r handen, is wel een beetje te zien op de foto. Zeker in de Yaro wil ze ook eigenlijk niet lekker tegen me aan gaan liggen, maar MOET.KIJKEN.
Ben benieuwd hoe het met deze gaat zijn als we ermee gaan wandelen. Deze spant wel veel lekkerder aan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-20 21:46

Appeltje en ik hebben maandag in ieder geval een meeting :D

Hij staat jullie goed Butterfly :)

Kaygee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-20 22:05

Mag ik ook weer een keer binnen vallen? Wat vinden jullie de duidelijkste double hammock instructiefilm? Ik ben nog een consult aan het overwegen, die heb ik toen ook laten komen voor de ruck... en eigenlijk ging de ruck tijdens het consult prima en daarna kreeg ik het gewoon niet meer goed voor elkaar. Ik krijg het zitje onder de billen gewoon niet ok. De stof komt er toch steeds weer tussenuit. Op de filmpjes lijkt het zo simpel. En ik wil zo graag rugdragen. Dochter is nu 20 maanden en momenteel wordt ze super enthousiast als ze de doek ziet. Maar buikdragen wordt me toch een beetje te zwaar... Heup gaat beter maar toch gaat dat ook weer trekken op mijn schouder. Zou het dan aan mijn doek liggen?

Afbeelding

Afbeelding

MaritB

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-20 22:10

Galja schreef:
En... er zijn 2 doeken onderweg.
Via Mp een Yaro La vita dark bleu en nieuw de Little Frog Stormy cube.
Beide katoen... we moeten ergens beginnen :P

Oh en wat betreft de Facebook groep, Yalou heb ik al gespot, voor de rest ben ik geen Sherlock haha

Ergens beginnen en gelijk 2?! Hahahaha

MaritB

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-20 22:13

Appeltje00 schreef:
Mag ik zo brutaal zijn om te vragen of iemand een draagdoek van Pinknova (voorkeur) of Artipoppe te leen heeft voor een paar dagen/een dag in omgeving Den Haag/Rotterdam/Gouda/Leiden? Ik draag nu met m’n Little Frog, maar zou graag een pinknova (of artipoppe) aanschaffen. Ben alleen erg benieuwd naar het verschil met een Little frog. Ik snap dat elke combinatie van stoffen anders is, maar toch voor het idee.

Ik heb een hele mooie blauwe met sic te leen of een hele fijne met superfine wool in RS :)
Beide PN. Ik woon in Bodegraven..

MaritB

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-20 22:14

Anoniem schreef:

Leuk leuk! Ik wil mee doen *\o/* :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-20 22:19

Maandag middag bij mij thuis :D na middag slaapje! Waarschijnlijk uiterlijk uurtje of half 4

Tink89

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-20 22:38

Butterfly, wat een mooie doek! Als er hier ooit een tweede kindje komt, ga ik naast m'n mei tai deluxe en draagzak ook een doek overwegen.

liedjuh2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-20 22:40

Ziet er gezellig uit Butterfly! Wat kijkt ze er vrolijk bij! En snap heel goed dat je klaar bent na meters gestreken te hebben, maar het is niet aan je te zien hoor!

Gezellig een meeting!

Galja

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-20 00:19

MaritB schreef:
Galja schreef:
En... er zijn 2 doeken onderweg.
Via Mp een Yaro La vita dark bleu en nieuw de Little Frog Stormy cube.
Beide katoen... we moeten ergens beginnen :P

Oh en wat betreft de Facebook groep, Yalou heb ik al gespot, voor de rest ben ik geen Sherlock haha

Ergens beginnen en gelijk 2?! Hahahaha

:o
Had op die eerste een laag bod gedaan op Mp en later die Little Frog gekocht. Toen kreeg ik een berichtje dat ze akkoord ging met het bod en toen kon ik hem niet meer afzeggen natuurlijk O:)
En morgen komt als het goed is de ringsling binnen... We doen het gelijk goed natuurlijk :P
En nu hopen dat zoonlief net zo enthousiast wordt als z’n moeder :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-20 02:48

Je bent welkom hoor Liedjuh :)

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-20 08:02

Kaygee schreef:
Mag ik ook weer een keer binnen vallen? Wat vinden jullie de duidelijkste double hammock instructiefilm? Ik ben nog een consult aan het overwegen, die heb ik toen ook laten komen voor de ruck... en eigenlijk ging de ruck tijdens het consult prima en daarna kreeg ik het gewoon niet meer goed voor elkaar. Ik krijg het zitje onder de billen gewoon niet ok. De stof komt er toch steeds weer tussenuit. Op de filmpjes lijkt het zo simpel. En ik wil zo graag rugdragen. Dochter is nu 20 maanden en momenteel wordt ze super enthousiast als ze de doek ziet. Maar buikdragen wordt me toch een beetje te zwaar... Heup gaat beter maar toch gaat dat ook weer trekken op mijn schouder. Zou het dan aan mijn doek liggen?

[ [url=m/efkniT.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/iQ4Qdk.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ligt niet aan je doek hoor! (Tenzij je graag een nieuwe wel, dan wel natuurlijk :j :') ) Die zou volgens mij juist best goed moeten zijn voor DH, deze is relatief glad toch? Dat is voor dubbellaags knopen juist wel fijn. Wel kan je zekering wat makkelijker wegschieten idd. De truc is echt om de onderste rail goed los te trekken en níét aan te spannen. Enkel de top en mid rail. Dan heb je aan de onderkant genoeg om onder de doekbanen te trekken en zo te zekeren.

liedjuh2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-20 10:13

Anoniem schreef:
Je bent welkom hoor Liedjuh :)

Klinkt gezellig, maar ligt er wel aan waar... geen auto ter beschikking namelijk ;(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-20 10:38

Bij mij thuis in Leimuiden :)

Appeltje00

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-20 10:45

MaritB schreef:
Anoniem schreef:

Leuk leuk! Ik wil mee doen *\o/* :o

Gezellig! Hoe meer zielen hoe meer vreugd (als het corona save kan).

Ik zit te kijken naar Woven Wings. Ik denk dat het bezoek aan Yalou me heel veel geld gaat kosten op langere termijn...

MaritB

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-20 10:46

Woven wings!!! Ik ben heel erg fan!
En ook van m’n agossie:)

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-20 11:25

Haha als Marit dan ook nog dr doekjes meeneemt heb je ook gelijk een aantal uit mijn stash te voelen. Bereid je maar vast voor :Y)

liedjuh2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-20 11:30

Anoniem schreef:
Bij mij thuis in Leimuiden :)

Is iets te ver met mijn fiets :+ en ov zie ik niet zo zitten nu. Een ander keertje als er een meeting is en ik wel een auto ter beschikking heb kom ik graag. Uiteraard veel plezier gewenst!

MaritB

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-20 11:54

WAar woon je? Ik woon in Bodegraven en ga ook die kant op :)

Als t lukt kom ik idd en ik zal alles mee nemen wat ik hier heb.

Allemaal luxe doekjes <3

NadineK

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-20 12:38

Ohhh dit wil ik ook!! Ik ga even kijken of t red met de werk agenda anders sluit ik graag aan.

Toevallig paar weken geleden bijna een huis gekocht in Leimuiden :=

liedjuh2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-20 14:22

MaritB schreef:
WAar woon je? Ik woon in Bodegraven en ga ook die kant op :)

Als t lukt kom ik idd en ik zal alles mee nemen wat ik hier heb.

Allemaal luxe doekjes <3

Bodegraven is precies de andere kant uit. Woon in Voorhout(naast Leiden). Maar lief voor het aanbod!