Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Shenavallie schreef:Ik voel me zó kaal nu zonder nagels... heb net de laatste eraf gehaald en laat het voorlopig even met rust. Maar wat voelt dat raar! Typen is gek, pianospelen bij een dinnetje thuis is gek, m'n bed opmaken voelt raar... Over een paar maanden ga ik het wel weer eens proberen, maar nu even pas op de plaats.
Oh, voor de geïnteresseerden: we zijn af en toe een doos van onze zolder aan het opruimen, nadat we een paar maanden geleden verhuisd zijn. Zo nu en dan kom ik een 'Salon'-doos tegen met spullen die voor mij overcomleet zijn. Ik ga namelijk vooralsnog geen eigen salon meer runnen, misschien in de toekomst maar nu dus even niet. Daardoor heb ik nog heel veel (voornamelijk nieuwe) spullen over. Ik bewaar alleen datgene om mijn eigen nagels te doen. Gisteren kwam ik weer een doos tegen en daar zaten heel veel dozen met tips in (doorzichtig, naturel en wit), plus nog een zak vol met witte tips (voorraad) en van die tips die je als display op een nagellakflesje kunt zetten. Ook een splinternieuwe set met molding-/cuticle-pushers van siliconen met van die gezellige houders met rhinestones erin. Tevens nog wat nieuwe acrylkwasten en dustbrushes voor na het vijlen. Ook nog een flink aantal flesjes splinternieuwe, gewone nagellak en wat splinternieuwe flesjes UV Polish (Born Pretty). Hier en daar nog wat potjes met glitter en een aantal splinternieuwe lampen voor een UV-tunnel. Als er interesse voor is, laat het dan weten via PB!
Wie weet wat ik de komende dagen nog tegenkom...