Een stille meelezer hier Eigenlijk weet ik niet wat ik zeggen moet. Sterkte? Maar dat is zo klein, voor zo iets heftigs wat jullie nu meemaken, en wat jullie nog tegen gaan komen..
Zorg je goed voor jezelf? al snap ik dat je nu in een "overleef modus" zit. Hoop dat je een goed vangnet om je heen hebt, dat als je het even niet op kan brengen. Er iemand voor je is..
Het is zo hartverscheurend. Iets wat je niemand toewenst.
Sterkte
Coentjuh
Geplaatst: 21-02-19 12:04
Warboel
Geplaatst: 21-02-19 12:31
Ook ik denk aan jullie... Vreselijk wat jullie doormaken. Heel erg veel sterkte, al voelt dat inderdaad als een enorm understatement...
Brand hier nog steeds elke dag een kaarsje voor jullie. Hoop dat de pijn voor je man een beetje dragelijk is. En jullie nog wat kunnen genieten van elkaar en jullie kleine boy.
Heel veel sterkte en liefde en heel veel super dikke knuffels van mij. . Ik denk nog steeds elke dag aan jullie en bij het openen van bokt klik ik gelijk dit topic open.
Pepperrr
Geplaatst: 22-02-19 22:06
Slik.
Ik lees al sinds het begin stilletjes mee. En eigenlijk weet ik nieg zo goed wat ik moet zeggen nu. Je weet dat het eraan zit te komen, maar het moment waarop het einde in zicht komt is altijd zoveel heftiger dan dat je je ooit had kunnen bedenken... Ik wens jullie enorm veel sterkte en liefde...
Ook ik wil even laten weten dat ik aan jullie denk en vurig hoop (eigenlijk tegen beter weten in, maar je weet het nooit) dat geen nieuws goed nieuws is.. Ik hoop echt dat het redelijk met jullie gaat en dat jullie nog mooie herinneringen aan het maken zijn.