Wat je kan proberen is veel mouse in nat haar aanbrengen en dat scrunchen zodra het helemaal droog is.
Maar zo lang zo blijven zitten gaat denk ik niet lukken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Shanna schreef:Dat stond je wel echt onwijs goed, dus ik zou zeggen; Doen!
E_J schreef:Aaah thanks!
Ik vind deze kleur eigenlijk best wel gaaf, Frummels. Het is echt mooi geworden!
Maris schreef:Frummels, hoe heb je dat gedaan ? Je haren zijn nu best licht !
Dustyenmax18 schreef:Hallo allemaal!!
Ik heb jullie hulp nodig.
Op internet had ik zitten lezen over krultangen, uiteindelijk uitgekomen bij de jose eber krultang 32 mm.
Deze besteld en gister proberen te krullen.
Ik heb vooraf een beetje haarlak in gedaan en achteraf ook ( loreal satin extra sterk)
Rond 19:00 gekruld en om 21:00 was het alleen nog maar slag onderin en bovenin gewoon recht.
Nu komt denk ik het grootste probleem, ik heb haar totaan mijn billen, geen dik haar wel redelijk veel haar.
Onderaan krult het redelijk omdat ze daar wat droger zijn, maar bovenaan zakt het meteen uit omdat mijn haar daar super glad en zacht is.
Ik wil graag met carnaval mijn haar krullen ( beach waves dus niet krullen krullen).
Alleen hoe blijft dit zitten zonder dat het uitzakt? Van 9:00 tot 21:00 savonds :’)
Iemand dé tip?
Edit:
Mijn haar: gekruld door de kapper, dit wil ik dus niet nu, echt beach waves en niet dat je haar niet meer beweegd van de haarlak.
[ [url=m/V5Eqps.png]Afbeelding[/url] ]
Maris schreef:En Frummels. de colorremover werkt dan als bleken ? En dan nog 2 producten erna ? Ultra licht en as blond ? Sorry voor alle vragen , ik weet niets van haren verven/ bleken ....
Frummels schreef:Maris schreef:En Frummels. de colorremover werkt dan als bleken ? En dan nog 2 producten erna ? Ultra licht en as blond ? Sorry voor alle vragen , ik weet niets van haren verven/ bleken ....
De colorremover verwijdert de oude verf. Hierna was het knal oranje bij mijDe ultra licht blond verf heeft ervoor gezorgd dat het licht oranje/geel werd, daarna de asblond eroverheen gedaan om de warmte er soort van uit te halen. Alleen op de aanzet is het nog wat koper, de rest is goed gelukt geloof ik. Oja en een heleboel zilvershampoo na het verven. Half uur laten intrekken. Dat heeft ook geholpen
![]()
@Iris: Wat liefNee ik ga het niet meer knippen hoor haha. Ben veel te blij dat het weer wat langer wordt nu!
@Fenna: thanks! Irritant is dat uitgroeien he.. Maar even volhouden!