Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Urona447 schreef:@lilith zodra er in je poes gehecht moet worden kun je mij niet wijs maken dat bevallen goed voor je is.
Kunnen we nu weer off topic gaan?
mairead schreef:lieveli schreef:Niks dialoog, die vent was zo stoer om dat over zijn ex te zeggen achter haar rug. Gewoon smakeloos.
Die vent heeft die vergelijking niet verzonnen hè? Die bestond al. (Kende m namelijk zelf ook al).
Om t over je ex te zeggen is idd gemeen. Dat ben ik wel met je eens...
lieveli schreef:Harde grappen maken nare situaties luchtig en bespreekbaar. Om die reden kan ik ook over de WW2 en kanker grappen maken. Maar miljoenen vrouwen krijgen kinderen en die eindigen niet allemaal als zwarte oneindige gaten, net zoals iedereen die aan anale seks doet niet per definitie een luier nodig heeft. Zolang je dat voor ogen houdt is er niks aan de hand. Overigens schaar ik hier het knakworst tunnel ex verhaal niet onder, die jongen moet gewoon een high five in z'n gezicht, met een stoel.
Sunrise_ schreef:Ik neig ook heel erg naar nee, niet omdat ik kinderen niet leuk vind, maar meer omdat ik het niet zie zitten om 24/7 verantwoordelijk te zijn voor een leven dat jij ook nog eens helemaal vorm moet geven. Als ik uit mijn werk kom vind ik het af en toe heerlijk mijn schoenen uit te trappen en met een pizza of een snelle salade op de bank te ploffen. Dan nog wat voorbereiden voor de volgende dag, wat afwassen en douchen en dan ben ik gewoon echt klaar met de dag. Als ik met kinderen ook nog elke dag een soort van verantwoord zou moeten koken, huiswerk maken, kinderen badderen, voorlezen, etc. etc. Ik geloof dat ik na 3 weken zou instorten. Ook het continue moeten 'voorleven' in mijn eigen huis zou ik erg vermoeiend vinden. Ik ben een best wel introvert persoon, en heb echt regelmatig 'me-time' nodig om op te laden. Gewoon even niks hoeven en met een serie of boek op de bank zitten. Heerlijk die rust en opgeruimdheid in huis.
Ook vind het zo fijn om altijd zomaar de deur uit te kunnen gaan. Even naar de bibliotheek, even naar de kaaswinkel wat lekkere dingetjes halen, even een weekend naar een Waddeneiland gaan etc. Dat gewoon zorgeloos kunnen doen.
Lillith24 schreef:Ik zeg nergens dat bevallen "goed" voor je is, die onzin dat v*g*n*'s met de Coentunnel vergeleken worden e.d. (en daarbij de negatieve connotatie dat dat slecht zou zijn even bevestigend!) dat is pas slecht voor je.
lieveli schreef:Het enige wat ik smakeloos vind om hier te lezen zijn dingen als 'ik heb leedvermaak als een vrouw tijdens de bevalling uitscheurt, ze kiest toch zelf voor een kind?'' Ja nee natuurlijk, maar dat vind ik hetzelfde als iemand uitlachen die van z'n paard flikkert en een hersenschudding oploopt. Diegene is toch zelf op dat beest geklommen?
Maar goed, ik lees dat, haal mijn schouders op en focus me op mensen die hun kindvrijheid en frustratie wél op een leuke manier uiten.
Anoniem schreef:Alsjeblieft zeg kunnen we weer ontopic...