Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
spicegirl schreef:dankjewel allemaal![]()
heb het al vaker gezegd,maar dit doet me goed !
ik had het ook aan de HA gevraagd, en ze zei dat ze dit wilde bespreken nu ik nog aanspreekbaar ben.
(maar ik had al eerder mijn wensen doorgegeven ).
en als ik dan weer nadenk (helaas blijft mijn koppie dag en nacht malen,) vind ik het toch raar..
maar ik was echt er van overtuigd, dat ze zou zeggen : dit heb je, en dit kunnen we doen.
spicegirl schreef:prof heb ik al gesproken. die heeft overlegd met de andere arts, en gaat ook nog overleggen met de radioloog.
wss is bestraling daar beneden nog mogelijk, zonder risico, en dan ben ik eindelijk van de bloedingen af.
a.s. vrijdag heb ik _real live ja ja _ een gesprek met de gynaecologe.
morgen urine inleveren, weet nu al dat ie niet goed is.
vannacht liggen creperen van de pijn in mijn nierstreek.paracetamol helpt daar niet tegen..
dus echt weer een verschrikkelijke nacht achter de rug, hubby ook. vind het zo erg voor hem ook.![]()
ik kan alleen nog maar naar de hemel gaan, in de hel zit ik nu al.
*laat kopje hangen *
spicegirl schreef:prof heb ik al gesproken. die heeft overlegd met de andere arts, en gaat ook nog overleggen met de radioloog.
wss is bestraling daar beneden nog mogelijk, zonder risico, en dan ben ik eindelijk van de bloedingen af.
a.s. vrijdag heb ik _real live ja ja _ een gesprek met de gynaecologe.
morgen urine inleveren, weet nu al dat ie niet goed is.
vannacht liggen creperen van de pijn in mijn nierstreek.paracetamol helpt daar niet tegen..
dus echt weer een verschrikkelijke nacht achter de rug, hubby ook. vind het zo erg voor hem ook.![]()
ik kan alleen nog maar naar de hemel gaan, in de hel zit ik nu al.
*laat kopje hangen *