[HK] Make-up topic: deel 6!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Twilight

Re: Make-up topic: deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-16 19:00

huiskamer is idd leuk, kan je ook overal over hebben :)

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-16 19:08

Ik zou t alleen wel jammer vinden als we teveel over de make-up Posts heen gaan lezen dus ik hoop dat dat niet gebeurt dan :j

Mijn piercing wordt meestal ook geassocieerd met emo's enzo (septum en tunnels) ik ben toch echt alles behalve _O- daarom vind ik t juist zo leuk, mensen zijn altijd zo verbaast :')

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-16 19:11

Of een HK topic van deze groep mensen en dan dit topic op MW laten staan? Ik persoonlijk (maar ik heb geen recht van spreken als meelezer) zou het wel superjammer vinden als ik tussen het geklets (zoals de afgelopen bladzijden) de make-up posts moeten zoeken.

Schemerdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-16 19:15

Als jullie dan wel maar hier nog genoeg over make up posten :Y)
Ik heb trouwens de cushion foundation van loreal gekocht (degene die ik wilde, die dream wonder dinges van maybelline was er niet in mijn kleur) nog iemand die deze heeft?

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-16 19:16

ik ben wel benieuwd naar jou ervaring met die foundation damned, leek mij wel erg fijn.

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-16 19:31

Ik denk ook dat het fijner is om een los HK aan te maken voor wie daar behoefte aan heeft. Het is wel eens eerder gepeild en steeds had de meerderheid eigenlijk niet zo'n behoefte aan HK en wilden ze liever ontopic op MWS blijven..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-16 19:33

Drunksheep schreef:
Shizzel schreef:
Net zoals piercings vind ik dat het echt bij iemand moet passen of niet. Tongpiercings (net zoals navelpiercings) ben ik echt geen fan van, om nog maar niet te spreken van medusa's want dat vind ik de lelijkste van al, maar sommige mensen kunnen er zo goed mee weg komen dat ik het bij hun heel mooi vind. Zit zelf altijd nog te twijfelen over een neuspiercing, en dan een ringetje.

Noujaaaa zeg -O-

:))

HAHAHAHHAHAHAHA sorry! Moet zeggen dat ik hem bij jou niet eens zo vind opvallen, heb het bij je foto's amper opgemerkt. _O- Gevalletje van hij past bij je. :) Een vriendin van me heeft er daarentegen ook een en die is vreselijk. :')

Denk dat iedereen hier altijd wel over make up zal blijven praten maar kan me voorstellen dat voor meelezers het minder plezierig is uiteraard.

Vandaag in de winkel de roze en witte highlighting pen van Catrice geswatcht, die is echt heel mooi! Niet meegenomen want was alleen de tester maar als 'ie weer op voorraad is gaan ze beide mee. Was heel creme-ig en supergoed zichtbaar en denk dat het geweldig gaat zijn met nog een poederhighlight er overheen. :)

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-16 20:07

Heeft er iemand evaring met de liquids van coloured rain? Ze hebben zulke mooie kleurtjes maar zijn voor mij momenteel redelijk prijzig O:)

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-16 20:08

Iris82 schreef:
Of een HK topic van deze groep mensen en dan dit topic op MW laten staan? Ik persoonlijk (maar ik heb geen recht van spreken als meelezer) zou het wel superjammer vinden als ik tussen het geklets (zoals de afgelopen bladzijden) de make-up posts moeten zoeken.

Dat heb ik ook een beetje. HK super gezellig, maar zit in dit topic voor de make-up. Een ander HK topic erbij met make-up als leidraad maar dat je mag afdwalen, ook leuk, maar dit topic houd ik liever zo.

donnar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-16 20:10

Ik ben eigenlijk bang dat als er een hk topic komt, dat er daar niet meer op makeup posts gereageerd wordt en dat dit topic doodbloedt

Biscuitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-16 20:15

donnar schreef:
Ik ben eigenlijk bang dat als er een hk topic komt, dat er daar niet meer op makeup posts gereageerd wordt en dat dit topic doodbloedt

Dat denk ik ook, maar alsnog leuk hoor!

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-16 20:35

Ik sta er van te kijken hoe goed m'n make up is blijven zitten gisteren & vandaag ondanks het snikhete weer. Full face of make up en alles zat nog perfect, ook al heb ik m'n eigen rot gezweet :):)

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-16 20:40

Nice Leverage! Wat heb je gebruikt qua make up?

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-16 20:45

Nivea aftershave balm & fix plus :D En niet in je gezicht gaan wrijven, vooral dat niet doen :=

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-16 21:02

Ik hoor zoveel goede verhalen over Nivea aftershave balm. Alleen gebruikte m'n ex die ook altijd en ik weiger naar hem te ruiken. :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-16 21:07

Denk dat nadat je make up erop zit en je wat parfum op doet die geur best weg is. :))

Hanmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-16 21:10

Moderatoropmerking:
Dag dames, ik zie dat het er al even over gegaan is de laatste pagina's: we zien vrij veel offtopic posts voorbijkomen. Ik snap best dat jullie soms ook gezellig willen kunnen kletsen, maar op MWS is de regel toch eigenlijk wel dat posts 'ontopic' blijven. Dit topic kan naar de HK verplaatst worden, waar jullie offtopic mogen gaan (let op; dat hoeft natuurlijk niet! ;) ), of jullie openen een HK-topic en houden dit topic hier op MWS voor de 'ontopic' vragen en tips over make-up.

Graag hoor ik van jullie wat jullie voorkeur heeft?

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-16 21:12

Shizzel schreef:
Denk dat nadat je make up erop zit en je wat parfum op doet die geur best weg is. :))

Ik weet het. Het zit in m'n hoofd. 8)7 :')

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-16 21:13

Ach, het is niet voor niets je ex toch? :D Beeld er in de toekomst een hele mooie knappe man bij :9

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-16 21:15

Misschien heeft het wel een enorme aantrekkingskracht op mannen. <<)

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-16 21:19

Zat net te denken : er gaat een modpost komen en je zult zien dat die weer net te laat komt , op het moment dat er ontopic gepost word :+

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-16 21:35

Piercings en tatoeages zijn toch ook een soort make up/huidversiering?

Ik vind beide opties prima, maar liever gewoon hier.

Ik ben echt tevreden met mn vice. Afgelopen zaterdag echt een enorme huilbui gehad en alles zat nog prima. Alleen mn mascara was wat uitgelopen.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-16 21:46

Ik wou eens BB cream proberen dus een tester meegenomen van de Body Shop (hoorde wel goede verhalen over hun BB cream), hij zou een beetje meekleuren met je huid maar ik ben net een Oompa Loompa :') welk merk vinden jullie prettig en dragen jullie liever BB cream of foundation? Ik heb alleen met die laatste ervaring maar wil niet altijd zoveel dekking.

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-16 21:51

Ik draag liever foundation. Wil ik geen egale huid, doe ik alleen dagcreme, wil ik wel een egale huid pak ik foundation. Niks er tussen in :')

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-16 21:53

Ik heb op zich wel een goede huid maar ik word snel rood (als ik het warm heb bijv) dus dan vind ik het op zich wel fijn als er iets op zit :P