Heb alweer 2 shirts in het mandje liggen
Moet nog wat bij voor gratis verzenden.. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Heb alweer 2 shirts in het mandje liggen
Moet nog wat bij voor gratis verzenden..
Waar loop je nu mee? Ik loop in short + hemdje en vind dat warm genoeg haha. Maar ik heb ook nog niet met kouder weer gelopen dus dat moet ik ook nog gaan ervaren.

. Jas was inderdaad veeeel te warm geweest. Ik wil woensdag weer gaan. Ik ga het dan wel savonds doen. Ik zit tot 2 uur op school en daarna moet ik werken tot 6 daarna gezamenlijk eten en dan huiswerk. Dan hoop ik rond 8 uur te gaan hardlopen zodat ik thuis kan komen, kan gaan douchen en m'n bed in kan ploffen. Want dan ben ik echt moe
. Ik krijg nu al zin in woensdag hahaha.

Hahahaa goede stimulans om steeds te gaan shoppen 

Zucchero schreef:Noisy schreef:Heej! Ik heb ook een getatoeëerde feniksBij mij staat hij op m'n rug/bil/been. Met kleur ook?
Foto!

Op m'n bil was het het ergste. Daar zat hij wss dichtbij een zenuw want het begon te tintelen op m'n scheenbeen.
Ik heb het zo druk gehad dat ik er niet aan toe ben gekomen, en als ik tijd had was ik uitgeblust. Ik ga straks mooi even een rondje doen want ik ben lekker vrij vandaag. Klein herstelloopje van 20 min. Misschien dat ik dan vanavond nog wel de volgende training kan doen, dat is een intervaltraining.
Tijd om het weer op te pakken! Weet iemand of ik mijn schema gewoon kan hervatten of dat ik eerst even een stapje terug moet doen?

Heb het al zo snel warm met lopen, zag gisteren wel mensen lopen midden op de dag, die zagen er ook niet zo florissant uit hihi
(Kom oorspronkelijk dan ook uit Groningen, dus niet superbekend verder)