Net begonnen met hardlopen, ik zoek medestanders!!

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Djilna

Re: Net begonnen met hardlopen, ik zoek medestanders!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-16 11:13

Ojee -O- Heb alweer 2 shirts in het mandje liggen := Moet nog wat bij voor gratis verzenden..

Daan_O

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-16 12:36

Susanne succes alvast voor je training, klinkt best pittig!

Hyawatta een softshell jack lijkt mij ook bloedje heet, maar ik weet niet hoe snel jij het koud hebt :+ Waar loop je nu mee? Ik loop in short + hemdje en vind dat warm genoeg haha. Maar ik heb ook nog niet met kouder weer gelopen dus dat moet ik ook nog gaan ervaren.

png ik heb pas een keer een wedstrijd gedaan en ga mogelijk zaterdag weer. Ik vind het wel leuk maar het is voor mij geen doel. Maar ik loop nog niet zo lang en obv 1 wedstrijd kan ik ook nog niet veel zeggen daar over. Ik had tijdens het lopen dat ik me wel afvroeg waarom ik aan een wedstrijd mee deed, maar achteraf vond ik het toch wel leuk :+

Djilna haha gelijk aan het shoppen geslagen :D

Benangelique shiit dat is balen zeg! Hopelijk valt het mee..

lotje_elmo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-16 13:39

Wat zou ik aan doen met dit weer? Ik heb nu een lange hardloopbroek aan maar zou ik een shirt met korte mouwen met of zonder vest doen?

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-16 13:50

Zonder vest! Je krijgt het veel te warm anders

pNg

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-16 13:52

ja dat lijkt me ook.
gewoon lange broek en misschien dun shirt met lange mouwen.

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-16 13:55

Het is nog 18 graden, je krijgt het snel warm genoeg.

Susanne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-16 14:12

Benangelique, wat vervelend! Sterkte met je knie!

Poe wat was dat heftig vandaag! Regen en wind, moest echt even doorzetten. Vond het vooral mentaal heel erg zwaar om door te blijven gaan. Ik had vandaag een korte broek aan, shirtje met korte mouwen en een superlicht jasje van Nike. Koud was het niet, maar zonder jasje was ik echt veel te nat/koud geworden.
Ik loop ook wel eens met een dunne softshel, maar alleen als het echt hard regent en koud is s winters. Anders trek ik gewoon een shirt met lange mouwen of mijn dunne Nike jasje aan in de winter. Draag tegenwoordig wel sneller een korte broek met een jasje dan een lange broek met een shirt. Mijn benen blijven toch wel warm tijdens het lopen...

patatkraam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-16 14:34

Ik loop altijd in een korte broek, in de winter een joggingbroek, heb het altijd eerder te warm dan te koud tijdens het bewegen. Met een t-shirt of een trui dus erboven op.

Png: ik ga de 4 mijl van groningen lopen dit jaar, wordt mijn tweede ''wedstrijd'', heb eerder de beekloop in eindhoven gelopen van 4 km (1,5 jaar geleden) Niet echt voor de snelste tijd ,maar voor mezelf meer om het vol te houden om het in een keer uit te lopen. gEEFT wel energie vind ik met toeschouwers! en welkom!

benangelique: (hihi snap ineens je naam trouwens), sterkte met je knie, wat vervelend zeg!

Lotje_elmo: ik heb vanochtend in een korte broek met een t-shirt gelopen en had het stikheet!

Ik heb vanochtend 32 minuten gelopen, echt een fijne loop gehad!

lotje_elmo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-16 14:36

Ik heb de 1e keer overleeft! Ik probeer rustig op te bouwen. 5x 1 minuut lopen en dan tussendoor 2 minuten wandelen. Ik ben erachter gekomen dat ik niet helemaal hopeloos ben want dit kon ik goed volhouden! Nu ben ik naar huis aan het wandelen. Ik denk dat het nog ongeveer 500/600 meter wandelen is. Thuis even strechen. Ik ben van plan om weekdoelen voor mezelf te gaan maken. Bijvoorbeeld; die ene leuke bikini of die nieuwe tas/schoenen. Ik ben wel bang dat ik blut ga worden :') . Jas was inderdaad veeeel te warm geweest. Ik wil woensdag weer gaan. Ik ga het dan wel savonds doen. Ik zit tot 2 uur op school en daarna moet ik werken tot 6 daarna gezamenlijk eten en dan huiswerk. Dan hoop ik rond 8 uur te gaan hardlopen zodat ik thuis kan komen, kan gaan douchen en m'n bed in kan ploffen. Want dan ben ik echt moe :z . Ik krijg nu al zin in woensdag hahaha.

patatkraam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-16 14:38

Fijn lotje_elmo! Is ook motiverend als je het gevoel hebt verder te kunnen, he? :D
Hopelijk gaat ie woensdag weer lekker!

_Juudith

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-16 18:35

Okaayy ik heb al ruim een week niet gelezen.. OEPS.. maaar ik ben lekker op vakantie haha! En dacht ik ga nu maar eens even op bokt kijken. Ik heb nu 3 keer hardgelopen en ga morgen weer! het loopt hier wel anders (heuvels enzo) maar het valt me niet tegen. Alle 3 keer de 5km aangetikt in ongeveer 40minuten. dus dat moet thuis op het vlakke minder zijn!

Ik ga ff geen bijlees post doen, maaar vanaf nu weer braaf meelezen haha!

horsii

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-16 21:49

Png
Ik.loop ook niet op vaste tijden en dagen ivm onregelmatig werk.
Echt wedstrijden doe ik niet.
Wel doen wij dogsurvivals en canitrails.

benangelique
Vervelend een lopersknie.
Hopelijk ben je er vlug van af.

Vd week zag ik zelfs een man hardlopen met een dikke trui aan

Djilna
Shop verslaving hihi.
Ik ga er zo ook even neuzen.

Patatkraam
Fijne loop gehad, leuk.

Juudith
Netjes.
Heerlijk op vakantie lopen in andere omgeving. Waar ben je op vakantie?

Ik heb gisteren een dogsurvival/mudrungedaan.
Zou 7.5 km zijn met 9 hindernissen maar ik denk 5.5 km.
Was erg glad op sommige stukken Door de vele regen maar wel ontzettend leuk.
3 september de volgende, maar dan met mijn andere hond.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

_Juudith

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-16 09:41

Horsii wat tof zo'n doggstrail! Leuk!
We zijn in het zuiden van Limburg op vakantie! En het loopt echt lekker hier, echt heel rustgevend op een of andere manier! Super relax

Daan_O

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-16 09:52

Susanne knap dat je hebt doorgezet ondanks het slechte weer!

Patatkraam ook weer lekker bezig geweest :)

Lotje_Elmo goed dat je een begin hebt gemaakt :D Hahahaa goede stimulans om steeds te gaan shoppen :D

Judith fijne vakantie nog!

Horsii dat ziet er echt weer heel leuk uit :D

Ik heb gisteravond weer rondje gedaan, had eigenlijk voor het eerst niet echt zin. Maar toch gegaan en 4km in 19.38 gelopen. Ik begrijp nog steeds niet hoe ik tijdens die wedstrijd in 18.13 kon lopen :')

hyawatta

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-16 10:19

Zo ik heb mijn ronde les 5 ook weer gehad en ging weer fijn en alles uitgelopen :D

Nog een stukkie extra gelopen.
Was snel warm zeg en had weinig schaduw.
Had gelukkig nog een capri sportbroek, had ik al niet eens meer aan gedacht ;)

Afbeelding

DAAN weer lekker gelopen.
Vind het knap jou tempo en tijd zeg _/-\o_

HORSII dat ziet er leuk uit zeg, die foto met hond in kano is leuk

SUSANNE knap dat je met dat weer gaat! Beetje miezerige zou ik niet erg vinden maar echt regen en wind zou ik niet gauw doen.

Noisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-16 10:28

Zucchero schreef:
Noisy schreef:
Heej! Ik heb ook een getatoeëerde feniks :D Bij mij staat hij op m'n rug/bil/been. Met kleur ook?

Foto! :j

Afbeelding
5 sessies van 2,5 uur en toen stond ie er eindelijk op. En ja, het deed pijn :)) Op m'n bil was het het ergste. Daar zat hij wss dichtbij een zenuw want het begon te tintelen op m'n scheenbeen.

Iedereen heeft lekker gelopen lees ik. Ik niet ;( Ik heb het zo druk gehad dat ik er niet aan toe ben gekomen, en als ik tijd had was ik uitgeblust. Ik ga straks mooi even een rondje doen want ik ben lekker vrij vandaag. Klein herstelloopje van 20 min. Misschien dat ik dan vanavond nog wel de volgende training kan doen, dat is een intervaltraining.

Benangelique, voorzichtig met je knie. Je bent zo een tijd uit de running

Susanne, top dat je ondanks het weer toch hebt doorgezet +:)+

Horsii, lekker door de modder geblubberd met de doggy. Die vond het vast niet erg

Lotje_elmo, goed bezig! Lekker hè, als het zo gemakkelijk gaat

Juudith, fijne vakantie!

In de winter loop ik met een lange tight. Ik heb nu ook een gevoerde gekocht. Verder heb ik zo'n super licht windjack. Ik heb ook nog een Ankyvest waar ik soms mee liep. Die gebruikte ik als het vroor en ik 's avonds liep. Halverwege ging de rits al wel omlaag maar toen wandelde ik ook nog tussendoor en dan koel je zo hard af. Ik denk niet dat ik hem deze winter nodig zal hebben. Tegenwoordig kom ik moeilijk van mijn warmte af. Hebben jullie dat ook?

Zucchero

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-16 10:50

Gave tatoeage! Hij is erg mooi geworden!

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-16 08:40

Zoo daar ben ik weer! Had het even heel druk, 2x een 6-daagse werkweek en gelijk aansluitend een weekend Lowlands. Weinig tijd gehad om hard te lopen daardoor. Was bovendien ook echt even toe aan wat rustiger aan. :+

Heb nu al 2,5wk niet gelopen :wow: Tijd om het weer op te pakken! Weet iemand of ik mijn schema gewoon kan hervatten of dat ik eerst even een stapje terug moet doen?

Ik heb in de tussentijd wel bergbeklommen, gemountainbiked en heel veel gewandeld en gelopen dus genoeg bewogen gelukkig!

patatkraam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-16 08:57

Judith: best goed dat je in de heuvels loopt, ik heb hier in Arnhem soms al last van heuvels haha,limburg zal wel een tikkie erger zijn :P

Horsii: leuke foto's! Ziet er echt leuk uit om te doen

Daan: lekker gelopen

Hyawatta: Aah een achterhoeker! Ik moet altijd zo lachen om de naam tolkamer :')

Noisy: wauw grote tattoo! Vet hoor :j

Nelleke: ik doe altijd als ik een tijdje niet gelopen heb gewoon kijken hoe ver ik nog kom en vanaf daar weer het schema oppakken. Geen idee of het de goede manier is, maar voor mij werkt het wel.
Gelukkig ben je wel goed in beweging gebleven, dan is de overgang iets minder zwaar, ondanks dat het een andere beweging is.

Ik ga vandaag lekker zwemmen ipv hardlopen, ik vind het te warm :') Heb het al zo snel warm met lopen, zag gisteren wel mensen lopen midden op de dag, die zagen er ook niet zo florissant uit hihi :')

pNg

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-16 09:10

@patatkraam: nou ik moet je toch even zeggen dat tolkamer geen achterhoek is hoor. hahaha dat is de Liemers. (kom er zelf ook vandaag vandaar.) Maar ben 5 km verderop gaan wonen en ben ineens een Duitser haha.

@horsii: wat gaaf zeg zo'n dogtrail. ziet er echt leuk uit. Ik heb ook een hondje maar het is een klein boomertje. dat gaat dus niks worden denk ik hahaha :')

Daan_O

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-16 09:11

Hyawatta lekker hoor, weer een les verder! Volgens mij heb je nu de smaak wel te pakken?

Noisy wauw best een heftige tattoo, mooi gezet! Nog gelopen gisteren?

Nel welkom terug! Hoe was lowlands? Ik heb wel eens gehad dat ik een week niet had gelopen, toen eigenlijk gewoon verder gegaan waar ik was gebleven. Maar ik volg ook geen schema verder...

Patatkraam oeh lekker zwemmen vandaag, zou ik ook wel zin in hebben!

Ik ga normaal woensdag aquafitten maar vriendinnen kunnen allebei niet en ik ga eigenlijk vooral voor de gezelligheid dus sla ook over. Wil vandaag ook gaan lopen gezien ik zaterdag wellicht een wedstrijd ga doen. Twijfel alleen een beetje over de wedstrijd omdat het volgens de voorspellingen dan 31 graden wordt en de start is eind van de middag... Denk dat ik stuk ga met die warmte een wedstrijd lopen. Dus ga ik denk vandaag begin van de avond lopen om even te ervaren hoe het in de warmte gaat.

patatkraam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-16 09:21

Tolkamer, bij lobith ligt toch richting didam in de achterhoek? :=

mijn schoonouders wonen richting die kant op en dan roept de trein om bij didam: u kunt hier overstappen op de bus richting TOLKAMER LOBITH

patatkraam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-16 09:22

Voor mij is alles achter arnhem achterhoek btw :') (Kom oorspronkelijk dan ook uit Groningen, dus niet superbekend verder)

pNg

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-16 09:30

hahaha geeft ook niks hoor.
Mijn schoonzus komt ook uit Groningen en die zegt dat ook altijd..

hyawatta

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-16 09:47

Hihi klopt is de liemers :D

DAAN heb het nu idd te pakken en vind het ook weer leuk gelukkig.