Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Enjoyx2 schreef:Ik heb trouwens nog een heel lijstje met wat ik (misschien) wil...
1. Skindiver in mijn hand (tussen duim en wijsvinger zegmaar)
2. Lippiercing
3. Industrial
4. Forward Helix
Kan niet kiezen welke ik als eerste wil laten zetten..
lor1_1984 schreef:Heb zelf zitten denken over een handweb (piercing tussen duim en wijsvinger) maar volgens mij is dat ook zo'n plek waar je snel achter blijft hangen enzo.
Buiten dat staan skindivers en microdermals enzo er zowiezo al om bekend dat ze er makkelijk uitgroeien geloof ik, ik hoor het iig erg vaak tov andere piercings.
savannah030x schreef:lor1_1984 schreef:Heb zelf zitten denken over een handweb (piercing tussen duim en wijsvinger) maar volgens mij is dat ook zo'n plek waar je snel achter blijft hangen enzo.
Buiten dat staan skindivers en microdermals enzo er zowiezo al om bekend dat ze er makkelijk uitgroeien geloof ik, ik hoor het iig erg vaak tov andere piercings.
Piercer waar ik was wilde ze niet eens zetten omdat ze eruit zweren (uitgroeien) dus ik zou het afraden.
savannah030x schreef:lor1_1984 schreef:Heb zelf zitten denken over een handweb (piercing tussen duim en wijsvinger) maar volgens mij is dat ook zo'n plek waar je snel achter blijft hangen enzo.
Piercer waar ik was wilde ze niet eens zetten omdat ze eruit zweren (uitgroeien) dus ik zou het afraden.
Mawrr schreef:Ik heb nu een week een outer conch, dus net naast waar een helix normaal zit.
Het gaat bij mij echt bizar goed. hij zit er dus een week in en vlak na het piercen had ik wel een beetje pijn, vooral als ik er op ging liggen of als ik mn scooterhelm opdeed. Maar dat was al snel weg, ik heb nog helemaal 0 zwelling gehad, geen bloed, geen pus, geen korstjes of schilfering, geen pijn, niks. Alsof ie er al jaren inzit Af en toe een klein beetje roodheid, maar dan na het schoonmaken. Alleen merk ik nu dat het af en toe jeukt, maar ik heb dat vaak als mijn wondjes aan het genezen zijn.
Ik heb trouwens ook in beide oren nog een tweede lobe laten zetten, die gaan net zo lekker.
Ik hou natuurlijk nog steeds de 6-9 maanden aan voor genezing, maar heeft iemand het ook wel eens zo goed gehad (pff luxeprobleem haha)? Of is de kans groot dat ik nog iets kan verwachten?
Vumana89 schreef:Md kan jaren blijven zitten.
Sd knalt er snel uit idd. Heb beide op veel plekken gehad en md blijft goed zitten. Mits ik ze er zelf uit wil.
Maar op je hand is wel af te raden. Ik heb er zelf 1 op de pols gehad. Ikzelf bleef vaak hangen met het zadel enz.
Wij zetten ze wel, overal.
Maar we geven wel aan dat ze er snel uit kunnen vallen.
Voordeel met een md is dat er een cm onder de huid zit met gaatjes. Door die gaatjes komt bindweefsel na verloop van tijd en hierdoor wordt het sieraad als het ware verankerd.
Hi mensen, voor diegene die mij niet kennen..
Vumana, 31 jr. Dochter van een piercer. Kan alles zelf ook zetten.
Ben een hele tijd niet meer actief geweest maar nu al even niet meer wegens drukte
Vumana89 schreef:Nee. Althans, ik heb er 3 in 1 x laten zetten onder mijn sleutelbeen.
Het nare is dat er hard op de borstspier wordt gedrukt. Dat is voor iedereen anders, maar omdat ik ze voor de 3e keer liet zetten, op dezelfde plek, dus door littekenweefsel heen heb ik wel liggen schelden.
Die in mijn pols is operatief verwijderd.
Die rustte op mijn peesbandje waardoor mijn hand in de loop van de dag moe werd.
Dat was dus irritatie op dat peesbandje. Die was 3 hechtingen waard.
De rest haal ik er zelf uit. Of met een naaldje (steriel) of als ik een verwijding zie in het gaatje, plek ik hem dubbel zeg maar met een pleister. Dan valt ie eruit na 3 dagen...
xZiva_ schreef:Ik ben voor mijn inner conch op zoek naar een 'balletje' met een mooie grote steen, of een bloem oid. Moet dus 1,6 mm zijn maar ik kan ze alleen voor 1,2 mm vinden
@xapple ik heb het ook gehad met mijn inner conch, dat trekt gewoon strak als je je kaken beweegt en het is nog heel gevoelig allemaal. Bij mij was het na 2 dagen weg