Haha dat is toch standaard zo bij die bedrijven? Denken volgens mij dat alle mensen met bulten tegelijk kopen. Prachtig zo'n wenkbrauwpotlood in een doos waar een paar schoenen in past
Djilna
Geplaatst: 28-10-15 16:01
Soms hebben ze gewoon geen kleinere doosjes Alleen maar fijn anders zouden ze nog kwijt raken bij de post
Ik word helaas niet hitsig van de kerstcollectie, net wel ff in de Mac store geweest, wilde eerst ook bij de Bijenkorf naar binnen maar ik wil Cyber of Instigator en dan heb ik DnT nodig want die meiden bij de Bijenkorf zeggen toch overal bij Ohhh wat gaaf ohhhh daar moet je een glosje overheen doen!
Ik lees al een tijdje mee met jullie (eigenlijk vooral plaatjes kijken, sssssht ) En wil graag meekletsen, of iig mijn looks laten zien. Ik ben begonnen met het volgen van BG 8 jaar geleden, maar ben sinds een paar weken he-le-maal klaar met haar. Mijn favoriete youtuber is absoluut Nikkie, ze woont een dorp van mij vandaan, ik heb op dezelfde school gezeten en ik vind haar toch zo geweldig!
Close-up:
Close-up:
Close-up:
En mijn everyday look, alleen foundation, shapen, wenkbrauwen en lippen.
Oh, ik doe niet aan wenkbrauwen dagelijks bijhouden, word daar wel zo gestoord van. Daarom is het soms een beetje een wildernis, maar dat ie je van een afstand toch niet
Zo tijdje niet meer in dit topic geweest. Ik ga dit jaar (proberen) de kerst collecties te negeren. Ik heb echt teveel. Vorige week Nars deepthroat en het chocolate palette van too faced gekocht.
Heb nu even een stopshop regel voor mezelf ingesteld tot volgend jaar. Alleen nog maar nuttige dingen.