Belker schreef:Oftewel, zij hebben een fout gemaakt bij de vorige operatie en jij zit nu met de gebakken peren?
Inderdaad...
Ergste vind ik eigenlijk nog dat hij na OK niets gezegd heeft. Het is dat wij zelf plaatjes zien en juist kunnen interpreteren, andere hadden helemaal niets geweten... Met alle gevolgen vandien.
_KiMbErLeY_ schreef:Jezus... nu dus weer een heftige operatie ondergaan??

wat poedersuiker dat dat stuk is afgescheurd!

Ik wil die operatie niet. Niet nu althans. Ga nu maar aankijken of én mijn hersenen gaan wennen aan de overdrainage én de zenuwen in mijn rug wennen aan de drains in mijn rug... Heb er een hard hoofd in eerlijk gezegd, maar voor nu liever dan een (letterlijk) opengebroken rug.
bigone schreef:En dat hadden ze niet meteen kunnen zeggen, wat een gedoe. Ze moesten wel opereren want anders was het ook niet goed gegaan maar deze bijwerking is dan wel heel erg heftig. Kunnen ze de drain ook niet op een andere plek afklemmen, met een naald bvb waarmee ze er iets van lijm in spuiten?
Ik wist niet eens dat t überhaupt kon... Als t nu gewoon in orde zou zijn zou dat losse stuk op zich nog niet eens zoveel kwaad kunnen.
Ze kunnen helemaal niets meer met beide drains doen. Elke (minimale) ingreep (dus ook in prikken) heeft kans op infectie wat nu grote gevolgen heeft. Aangezien bij infectie de drains er uit moeten, allebei en dus ook dat losse stuk in de rug.
knabbelgirl schreef:Sjemig Alice, is er een tijdbestek dat er nu gewacht moet worden voor hij uberhaubt iets zou kunnen doen? Heeft hij nog een advies of idee hoe je nu moet met de pijn of kunnen ze je daat niet mee helpen?
Tijdsbestek dat ze er wel iets mee kunnen is er helaas niet. Risico op infectie is te groot, ook over tien jaar bij wijze van.
Hij heeft nu een half jaar(!!) gegeven om mijn hersenen aan de overdrainage te laten wennen én de zenuwen in de rug aan de drain(s) te laten wennen. Voor de zenuwpijn mag ik de amitriptyline blijven gebruiken, verder is t gewoon uitzingen... Ze kunnen gewoon niets, behalve zo'n beetje de rug open te breken. Dat zie ik echt niet zitten.
Verder mag ik geen snelle bewegingen maken, niet zomaar opstaan vanuit bed of een stoel of iets. Punt is alleen dat ik daar helemaal geen moeite mee heb, het is gewoon het overeind zijn zelf dat niet vol te houden is.
Jet schreef:Jeetje Quir, wat heftig! Heb je enig idee wanneer hij die zware, grote operatie kan gaan doen bij je? Dit kan toch ook zo niet veel langer lijkt me. Is dit ook een "nieuwe" neurochirurg geweest?
Mijn duimen draaien volop voor je, dat je maar snel geholpen kunt worden en dat dan daarna eindelijk de boel eens de goede kant op kan gaan. Een hele dikke

, nee twee

van me!
Niet. Ik wil t niet, niet nu in ieder geval... Was mijn eigen neurochirurg inderdaad, die ook alle operaties heeft gedaan.
CarpeDiem schreef:Ik val een beetje binnen in je topic. En heb je verhaal met open mond zitten lezen. Wat heb jij een pech en ellende!
Fijn dat je wat kracht uit het knuffelen van je paard kan halen.
Hopelijk valt alles mee met die drain in je rug, en heeft de arts een passende oplossing voor je vandaag.
Paardje haal ik inderdaad heel veel kracht en energie uit. Echt een motivatie om weer verder te gaan. Al trappen ze mij honderd keer onder uit.
Voorlopig komt hij niet met een oplossing...
XLeandrosX schreef:Jeetje, weet echt niet zo goed wat te zeggen.... Zou toch nadenken over second opinium.
Heel veel wijsheid en sterkte gewenst
Ik vind t heel lastig nu. Door dat losse stuk drain kan een ander ziekenhuis of andere neurochirurg ook niets behalve m'n rug open te breken en dat stuk er uit te halen... En dat wil ik niet.
Weet t niet zo goed... Ben die drains helemaal beu, heb dan wel geen hoge druk meer maar beter af ben ik niet (al vinden zij van wel). Enige positieve is dat ik nu goed zie. De hoofdpijn is niet minder, eerder veel meer. Dan nog niets gezegd over de zenuw pijn in m'n rug en been.