Wow wat zijn jullie snel gegaan sinds gisteren middag !
ittheclown schreef:Wow wat gaat het hier enorm snel lol.
Ik probeer idd zelf af te vallen ooit een crash dieet gevolgd en in het ziekenhuis beland, daarnaast ook nog 3 been operaties ondergaan dus hoppa 20 kilo erbij. Ik zal nooit een sprietje worden accepteer ik ook maar minimaal 10 kilo eraf zou erg fijn voelen.
Ik heb super slechte ervaring met dieetistes op de een of andere manier kom ik altijd aan als ik via een dieetiste een dieet volg, net of mijn lichaam de standaard maniertjes niet aan wilt pakken ofzo ik heb echt geen idee. Ik merkte zelf ook dat ik s middags me soms heel erg flauw voelde ik denk idd toch voeding tekort, ideen suggesties voor dingen die ik kan proberen graag, ben overgens geen vegetarieer maar meer een... ehrm kook niet voor mezelf persoon als mijn vriend hier eet kook ik wel vaak gewoon ik ben echt van de makkelijke maaltijden dus sla etc.
Je zit voor je voeding dan in het redelijk hetzelfde schuitje als ik, ik haat koken. Mijn man is kok van beroep en is 5 van de 7 dagen s'avonds niet thuis waardoor ik eigenlijk altijd alleen eet.
Misschien is het voor jou ook een idee dat je een keer in de maand een middagje inplant om voor een maand maaltijden te maken die je vervolgens in vriest. Het is voor jezelf enorm tijdsbesparend en financieel bespaar je ook maar je krijgt toch gezonde voeding en boven al genoeg voedingsstoffen binnen 
jolmer20 schreef:2 weken geleden tot vorige week 1,2kilo afgevallen en vorige week tot gister 0,7 afgevallen. Gaat ineens hard, maar ben ook meer op de fiets aan het doen nu met dat mooie weer, zal ook wel schelen.
Ook vergelijk foto's gemaakt, zijn alleen niet zo charmant (in onderbroek) dus die zal ik maar niet plaatsen.
Heb zelf niet echt het idee dat er veel verschil in zit

Maargoed, in totaal nu al 5,5 kilo kwijt!
Nog ongeveer 10/15 te gaan!
Je bent goed bezig
Sarcasm schreef:Dankjewel!
Ik ben ook wel meer gaan sporten, sport nu zo'n 4 a 5 keer per week cardio. En ben sinds kort ook weer begonnen met paardrijden.
Mag ik vragen wat je voor cardio doet? Ik ga aankomende vrijdag naar de sportschool om te kijken of een PT wat is voor mij om wat op gang te komen met sporten en misschien wat groepslessen te gaan doen om mijn lijf wat te helpen met het afvallen en bovenal mijn velletjes strakker te krijgen.
Samiyah schreef:O: 250gr. magere kwark
T: 1 blokje pure chocola (72%)
L: 2 speltboterhammen met kipfilet
T: gekookt ei
A: 200gr. broccoli, 100gr. zalm, salade met: rucola, feta, halve paprika
T: eiwitshake (smart protein van Body&fit)
T: 20gr. ongezouten paranoten
D: 2.5L water
B: 2km. wandelen, 7 min. workout
Dat ziet er uit als een lekker gevarieerd lijstje, ik ga eens even terug lezen waarom je de eiwitshakes gebruikt 
MevrouwtJ schreef:Mijn paardrijbroek lubbert ook. Leuk om te zien

.
Dat zijn de leuke dingen
Ik las verder iets over kwark, hier ook de voorkeur voor de volle kwark jammie