Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
LauraBeaux schreef:Gaan jullie allemaal alleen? Of hebben jullie een fitness maatje? Ik vind het zo moeilijk waarmee ik moet beginnen en eetschemas en dergelijken...
_lauraaa_ schreef:Pff vervelend. Maar morgen weer een dag. toch?
Hier hebben mijn moeder en broertje weer een zak chips opengetrokken helaas. Ik probeer om er niet aan te gaan eten! Dalijk een banaan als ik honger krijg.
Simoonzel schreef:HouVanUtopia schreef:Hier morgen vriendjelief jarig morgenavond feest vrienden zondag familie maandagavond feest andere vriend ook een top weekend.
Vooral de alcohol.
Simoonzel al ooit aan spiraaltje of dergelijks gedacht? Ik heb gelukkig bijna geen last alleen wat hoofdpijn
Ik weet niet of dat helpt, hormoonspiraal wordt je ongesteldheid wel lichter van maar het fijne van de pil vind ik dat ik precies weet op welke dag ik ongesteld word. Dus ik stap dan liever over op een sterkere variant.
MaritB schreef:Prikpil en andere hormonen werkt bij iedereen anders dus nooit meer ongesteld is niet perse te zeggen.
Wel vervelend als je er zo veel last van hebt. Ik heb ook wel veel last daarom verschillende pillen geprobeerd maar tot nu toe nog niet de oplossing gevonden, werd eigenlijk juist erger dus ik heb mij er bij neergelegd.