Make-up Topic: Deel 4!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-14 20:30

Op de site niet erg veel! Aan makeup helemaal niets :)

Overigens; voor de meiden die zich allemaal nog niet zo lang meepraten, het lijkt mij wel gezellig om jullie op Facebook te hebben :) mocht je dat ook leuk lijken, PB mij maar!

Tillie20

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-14 20:31

Heb de net de Crest 3D White Prof. gekocht op een betrouwbare site. Was wel een tientje duurder, maar dan komt het wel zeker aan! Krijg hem of morgen, of overmorgen binnen. Ligt een beetje aan de verzending en de post. Zal ik het in een nieuw topic bijhouden voor het overzicht?

Dominique_96

Re: Make-up Topic: Deel 4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-14 20:52

Ja Cyella, denk dat meer mensen daarin geïnteresseerd zijn! :D

saddledancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-14 21:04

Ik ben bijna nooit op Facebook, maar misschien maak ik wel even een speciale bokt Facebook :D

en ja lijkt me leuk cyella!! Zet je even een linkje hier? :D

mijn haar is nu trouwens net geverft, lichtbruin, en ik heb een heerlijk facemask gehad, calming floral mud mask :D dus ik ben weer helemaal zen :o

Tillie20

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-14 21:07

Ja, zal een topic aanmaken als ik het pakketje binnen krijg! Voor de tussentijd:

Zit echt enorm te twijfelen om mijn haren te verven. Wil al echt een tijdje oranje maar 'durf' het nog niet. Heb zelf van nature een beetje donker aardbeiblond haar en zit qua kleurtype tussen lente en herfst in. Dus oranje zou moeten kunnen. Dit vind ik zo stoer:
https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/ ... 2b0e5f24eb
http://www.prettydesigns.com/wp-content ... -Waves.jpg
http://cdn.buzznet.com/assets/imgx/2/1/ ... 158701.jpg
http://data.whicdn.com/images/43654203/ ... _large.jpg

Ik vind mijn haren alleen gestijlt het mooiste, dus denk dat dit effect dan minder goed tot zijn recht komt. Misschien toch maar eens een krultang kopen...

Dominique_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-14 21:13

Ga je 't bij de kapper laten doen? Ik heb ook oranje gehad, maar dan echt oranje oranje :') Onthoud wel dat die plaatjes altijd ''perfect'' zijn he :P

Tillie20

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-14 21:16

Dominique_96 schreef:
Ga je 't bij de kapper laten doen? Ik heb ook oranje gehad, maar dan echt oranje oranje :') Onthoud wel dat die plaatjes altijd ''perfect'' zijn he :P

Hahahah, snap ik! Maar die meid van het eerste plaatje ken ik persoonlijk, en dat vind ik ook IRL enorm gaaf ^^
Heb mijn haren wel vaker zelf geverfd(maar niet oranje), dus ben best zeker dat ik het zelf thuis wel kan doen. Maar zit nog enorm te twijfelen omdat terug (door de oranje gloed) moeilijker is natuurlijk. Denk dat het oranje me wel goed zou staan, maar dat ombre effect is misschien minder mooi met stijl haar.

Even ter info: Ik ben gek van rock en vintage stijl, dus dat past er ook nog eens goed bij. Nu is het zo 'normaal' zegmaar. Aan de andere kant doe ik de opleiding tot leraar en feloranje haar is dan ook niet echt wenselijk :P

Dominique_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-14 21:22

Bedoelde met perfect ook idd meer die laatste plaatjes :) Ik ken het probleem haha. Heb mijn haar ook al ontzettend vaak geverfd en wil het weer doen maar m'n haar is best ongezond :') (en werk)

Ik houd zelf persoonlijk niet zo van dat ombre, vaak doen mensen het niet goed of is het zo'n rechte streep. Maar als je het goed doet kan het mooi zijn!

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-14 21:23

Cyella: gedurfd kleurtje maar wel erg mooi. Vind hoe het bij Cynthia van Misslipgloss is, wel erg mooi. Maar dat is meer koperrood en in een overloop van rood/oranje

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-14 21:23

Tillie20

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-14 21:26

Dominique_96 schreef:
Bedoelde met perfect ook idd meer die laatste plaatjes :) Ik ken het probleem haha. Heb mijn haar ook al ontzettend vaak geverfd en wil het weer doen maar m'n haar is best ongezond :') (en werk)

Ik houd zelf persoonlijk niet zo van dat ombre, vaak doen mensen het niet goed of is het zo'n rechte streep. Maar als je het goed doet kan het mooi zijn!

Ik heb van nature ombre, althans toen ik nog lang(er) haar had. Toen kreeg ik regelmatig opmerkingen waar ik dat had laten doen(zelfs van de kapper, hahaha!)

Mijn haar is gelukkig heel gezond, ze hebben van nature pluizige slag maar met wat olie en 5 minuutjes stijlen zijn ze voor 3 dagen helemaal stijl. Dus krul zou ook wel moeten kunnen houden.

http://www.beautygloss.nl/2014/08/16/ba ... D%A4-2014/

Dit kapsel vond ik echt zooooo <3

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-14 21:26

Toffe haar kleur, gaaf dat paarse :) Zit te denken om mijn haar nog donkerder te verven dan 't is, heb al bruin haar maar 't kriebelt om het eens te verven. Durf alleen niet, want m'n haar is op dit moment erg gezond en mooi :+

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-14 21:31

Ooohh Navatu, dat is gaaaf! Vind het oranje ook erg mooi Cyella, heb nu ook mijn halve haar 'oranje' :'). Ik blijf braaf bij het blonderen. Ben benieuwd hoe die tandenbleekset je gaat bevallen!

Ik stuur je een PB Deijs, vind ik altijd wel gezellig :P.

Dominique_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-14 21:33

Mooie kleur idd Navatu, maar dat gaat niet lang erin blijven zitten waarschijnlijk :P

Tillie20

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-14 21:34

Niniane schreef:
Cyella: gedurfd kleurtje maar wel erg mooi. Vind hoe het bij Cynthia van Misslipgloss is, wel erg mooi. Maar dat is meer koperrood en in een overloop van rood/oranje

Precies! Ik volg haar blogs ook, die foto wat ze rechts op haar site heeft staan zegmaar: dat is precies het effect wat ik mooi vind.

Ga even in het lerarentopic vragen wat zij vinden qua voorbeeld functie, vind dat toch erg belangrijk om mee te overwegen.

Dat blauw is trouwens echt mooi! Echt speciaal! <3

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-14 21:36

Dominique_96 schreef:
Mooie kleur idd Navatu, maar dat gaat niet lang erin blijven zitten waarschijnlijk :P

Heb een conditioner van revlon gevonden in die kleur :))

Dominique_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-14 21:42

xNavatu schreef:
Dominique_96 schreef:

Heb een conditioner van revlon gevonden in die kleur :))

Oeh :D

saddledancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-14 21:43

Gaaf die kleurtjes!! :D ik heb t heel Lang witblond gehad (zie foto op mijn profiel), met af en toe een lilac of Andere pasteltint spoeling Erin :D nu ben ik gewoon weer even 'veilig' lichtbruin, want blond is zo veel werk om bij Te houden :')

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-14 21:46

lilac <3 zoo gaaf!
Alleen zou mn haar echt van mn hoofd afvallen als ik naar witblond zou gaan dus is niet zo'n goed idee _O-

Dominique_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-14 21:47

Ik heb een keer gebleekt met 12% en toen kon ik de puntjes van m'n pony aftrekken :=

saddledancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-14 21:57

Haha ik laat t altijd professioneel bleken, mijn haar is me best dierbaar :D

Tillie20

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-14 21:58

Dominique_96 schreef:
Ik heb een keer gebleekt met 12% en toen kon ik de puntjes van m'n pony aftrekken :=

:')

Mijn haar is echt goed gelukkig! Bovendien ben ik niet impulsief met kleurtjes en vind ik alleen middenblond en oranje een mooie kleur. Dus dat probleem zal ik niet hebben :')

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-14 22:01

Oehh haren verven! Altijd goed :D
Als ik bij kapper kom zijn ze altijd weer benieuwd wat ze mogen doen :P in de paar jaar dat ik naar die kapper ga is nog maar 1 keer gebeurt dat ik hetzelfde wou als keer ervoor. Anders altijd iets anders. Ben net druk aan bedenken wat ik nu graag wil.

Op moment is bij aanzet donkerbruin en de rest highlights en lowlights. Zit te twijfelen wat ik ga doen, sowieso volgende week afspraak maken. Dan kan ik nog even nadenken.

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-14 22:27

Oeh haar verven <3

Ik hou van gekke kleuren maar die blijven nooit lang zitten en helaas is bleken geen succes :')

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-14 22:30

Ik wil altijd wat anders, maar als ik de kapper (al bij diverse hoogaangeschreven kappers geweest) om advies vraag, is het altijd low en high lights. En op dat advies ga ik dan maar weer af..