Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Loveshorses schreef:Die is leuk! Zijn de andere Disney-figuren ook in deze Watercolor methode?
TessaVB schreef:Dank jullie wel allemaal!Ik heb vannacht gedroomd over permanent make-up en dat het helemaal fout ging en ze mijn hele gezicht zwart had getatoeëerd
_Loveshorses schreef:Die is leuk! Zijn de andere Disney-figuren ook in deze Watercolor methode?
Dit is mijn Mickey, nu 3 weken oud:
[ Afbeelding ]
Staat op mijn linkeronderarm.
Tinkerloos schreef:Ik heb pmu op mijn onder ooglid.
Het zetten deed erg pijn, maar daarna had ik geen last meer.
Ook de volgende dag niet, het voelde eigenlijk alsof er niks gebeurd was.
Was ook niet opgezet of rood.
_Loveshorses schreef:ik heb wel wat (blonde) haren op mijn onderarmen, als die geschoren worden bij het tatoeëren, word de tattoo dan lelijker naar mate de haren terug groeien? Of valt dat mee? Anders zit ik toch aan een andere plek te denken.
Cyella schreef:Eleionomae schreef:Wow erg mooi!
Haartjes op mijn tattoo (enkel) scheer Ik ook altijd weg. Maar je benen doe je sowieso vaker dus dan valt t niet zo op haha
Ik heb zelf vrij harige armen, wel blond gelukkig. Scheelt dan wel weer dat m'n tattoo op de zijkant van mijn arm/pols komt
_Loveshorses schreef:Zelfde probleem hier, vrij harig, wel blond. Wil daar ook mijn tattoo, ik denk er nog even over na, misschien toch een andere plek. Suggesties?
Cyella schreef:_Loveshorses schreef:Zelfde probleem hier, vrij harig, wel blond. Wil daar ook mijn tattoo, ik denk er nog even over na, misschien toch een andere plek. Suggesties?
Ach, hahaha! Normaal scheer/epileer/onthaar ik mijn armen ook niet. Vind het wel goed zo, moet al altijd met dit weer mijn benen ontharen, dat is al genoeg werk![]()
Als het niet uitziet scheer ik wel gewoon die plek 1x in de 3 dagen in de zomer. Is 1 minuut werk, dus dat valt nog wel te overzien. Ik wil heel graag op die plek, dus ga daar vanwege 'praktische redenen' ook niet vanaf wijken