maar denk echt dat je niet zo 'bang' moet zijn voor IVF in jouw geval... de onzekerheid van nog een jaar lang proberen zou ik erger vinden denk ik zelfs
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
maar denk echt dat je niet zo 'bang' moet zijn voor IVF in jouw geval... de onzekerheid van nog een jaar lang proberen zou ik erger vinden denk ik zelfs
) zei dat we het nu eerst maar een jaar moesten proberen en daarna pas de HSG test. Het ene ziekenhuis is er wat minder happig op dan het andere. Maar ik ben ook niet alleen in de IVF beslissing, het is wel iets waar je beiden achter moet staan. Daar hoeven we nu nog niet over na te denken, maar wellicht dat we ook gewoon gezegend zijn met 1 kind. 

) heb ik maar aan de bel getrokken.
). Na een miscommunicatie met mijn revalidatie arts (cortisone injecties waardoor menstruatie op de kop gaat en pil niet veilig is) besloten met de pil te stoppen en zien waar het schip strand.
voor hetgeen waar jullie doorheen zijn gegaan. Ik heb diep respect voor jullie!
ik blijf hier kletsen en hoop dat iedereen dat lekker blijft doen.
) Dus het zegt niet alles gelukkig.
) Maar als je dan dus 'groter' en volwassener word en ook nog eens de vent van je dromen vind, ja dan komt dat besef ineens wel binnen.
Ik hoor meerdere succes verhalen de laatste tijd en probeer me daar dan ook aan vast te houden. Maar diep van binnen ben ik best angstig dat ik weer zo lastig ongesteld ga worden. Ik probeer het voor nu los te laten, want stress is nooit goed. Áls er nu maar gauw gewoon een eitje gaat springen, dan ben ik al helemaal blij 
Nee, je hoeft niet in details te vertellen wat de beste dokter doet maar ik noemde echt alleen de naam. Daar word ik kriebelig van. Laten we maar allemaal lekker om de hete brei heen babbelen, familie lid is daar ook heel goed in (heeft endometriose), alsof het allemaal thee kransjes zijn waar ze naar toe gaat. Iedereen moet dat natuurlijk voor zichzelf bepalen, hoe ermee om te gaan. Maar ik heb geen behoefte om het rooskleuriger te maken dan het is.
Want ze weet van mijn problematiek. Vreselijk sommige mensen
thuis. Ik vond persoonlijk de belasting echt mee vallen in verhouding met de verhalen hier en om me heen van de verdere trajecten 
Ben zo'n kip
) en sowieso mijn lichaam de kans te geven het zelf op te pakken.
Kan me voorstellen dat je geschrokken bent
Op naar de echo vrijdag!