[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

LauraSaskia

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-14 23:04

Ik moet met een project naar de drie dwaze dagen in de bijenkorf volgende week. Heel erg tof, maar moet waarschijnlijk m'n helix en vrij nieuwe neuspiercing tijdelijk lozen. Heb er maandag met aardig wat pijn een ringetje in laten zetten, dus hopen dat ie niet dichtgroeit in de 8 uur dat ik aan het werk ben...

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-14 23:09

Je kan ook een doorzichtig steentje erin doen! Heb ik ook voor school

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-14 23:38

Ik zou idd iets doorzichtigs proberen. Als je hem pas net hebt is een paar uur vaak al te lang..

LauraSaskia

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-14 17:33

Heb m iets langer dan 2 maanden, dus dat scheelt.. Ik zal even kijken of ik ergens een doorzichtige tegenkom en anders waag ik het erop met een klein diamantje. Als ik die eruit moet halen, dan moet het maar.

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-14 17:54

Ruby1995 schreef:
Ik ga denk toch na een paar jaar voor m'n tragus, vind het zo mooi maar ben intussen er ook zo bang voor... Maar wil het wel heel graag.

Ik heb er ook 8 jaar over gedaan voor ik durfde dus er is nog hoop voor je :D Ik ben er nog elke dag super blij mee en alle evt pijn is het helemaal waard als je het echt wil :)

Bokker13579

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-14 17:59

Weet iemand nog een leuke piercing voor in je oor? Heb al een tragus

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-14 17:59

Rook :j

Ruby1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-14 22:24

Corelli schreef:
Ruby1995 schreef:
Ik ga denk toch na een paar jaar voor m'n tragus, vind het zo mooi maar ben intussen er ook zo bang voor... Maar wil het wel heel graag.

Ik heb er ook 8 jaar over gedaan voor ik durfde dus er is nog hoop voor je :D Ik ben er nog elke dag super blij mee en alle evt pijn is het helemaal waard als je het echt wil :)

En vond jij het pijn doen, bij mij is dat lelletje zeg maar best dik. Ik ben echt een mietje :+

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-14 22:30

Ik heb ook een dikke tragus(dat lelletje dus), en ik vond de tragus toch wel een vervelende piercing om te piercen.. maar pijn was prima vol te houden, maar ik heb dan ook wel een best hoge pijn grens.. :-)
Denk maar gewoon zo, pijn is zo voorbij!

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-14 08:37

Ruby1995: ik ben bang voor naalden, dus dat was wat mij vooral tegenhield. Ik vond het piercen zelf erg meevallen. Ja, het is even een vervelende steek, maar dat duurt echt maar een halve seconde. Ik vond het erin doen van het sierraad vervelender, dat is even een gefriemel, maar ook dat duurt maar even.
Kortom, het valt echt mee en als je het echt wil, dan heb je het er voor over :)

Ik heb veel meer pijn gehad toen het ging ontsteken en er toen een langer staafje in moest, damn dat was gemeen haha
Maar ook dat heb ik er voor over gehad :D

Ruby1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-14 15:07

Ik ben ook bang voor naalden, maak me er altijd te druk om en dan val ik bijna flauw... Maar dit wil ik heel graag maar ben echt een bange poepert

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-14 15:18

Ruby1995 schreef:
Ik ben ook bang voor naalden, maak me er altijd te druk om en dan val ik bijna flauw... Maar dit wil ik heel graag maar ben echt een bange poepert

Als het goed is zie je niet dat de naald door het kraakbeen gaat(of je moet je ogen op een hele apparte plek hebben :') ), dus niks om bang voor te zijn

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-14 15:32

Ik zeg ook telkens van te voren dat ik niet wil weten wat de piercer doet, vaak vragen ze namelijk of je dat wil. Ik ben bang dat als ze gaan aftellen tot wanneer die naald er doorheen gaat, mijn hoofd wegschiet. Was beide keren in mijn oor, en omdat ik het niet wilde weten begon de piercer gewoon ergens over te kletsen en dat werkte wel!

Een vriendin van mij wilde juist zien hoe haar navelpiercing werd gezet :') Maar omdat het in dr navel was zou ze dan zichzelf half moeten oprichten maar dat kon niet omdat ze geen (buik)spieren mocht aan spannen tijdens het piercen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-14 15:46

Jennifuur schreef:
Ik zeg ook telkens van te voren dat ik niet wil weten wat de piercer doet, vaak vragen ze namelijk of je dat wil. Ik ben bang dat als ze gaan aftellen tot wanneer die naald er doorheen gaat, mijn hoofd wegschiet. Was beide keren in mijn oor, en omdat ik het niet wilde weten begon de piercer gewoon ergens over te kletsen en dat werkte wel!

Een vriendin van mij wilde juist zien hoe haar navelpiercing werd gezet :') Maar omdat het in dr navel was zou ze dan zichzelf half moeten oprichten maar dat kon niet omdat ze geen (buik)spieren mocht aan spannen tijdens het piercen.

Inderdaad, ik zei ook dat ik niet hoefde te weten wanneer de naald erin ging, dus de piercer zei dat ik niet moest vergeten te ademhalen, en toen deed hij de naald erin. Dat vind ik wel fijn want je vergeet dus even dat de naald er bijna in gaat, en voor je het weet zit hij erin.

Ruby1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-14 15:53

Nou gewoon het idee al haha. Ik ga denk dan naar bodymx in Breda.

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-14 15:56

Ruby1995 schreef:

Tip:
Maak online via de site van tevoren een afspraak.Het is daar altijd stervensdruk.

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-14 16:12

Ruby1995 schreef:

Toevallig, daar heb ik de mijne dus ook laten zetten! Ik ben van te voren altijd zenuwachtig, maar nog geen 7 à 10 minuten later sta je buiten met een piercing, en dan denk je waarom maakte ik me er zo druk over :') ? Dus komt goed!

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-14 16:39

Vraagje! Heb al gezocht in het topic maar kon mijn antwoord niet vinden...

Een paar jaar geleden heb ik een tongpiercing gehad, die inmiddels netjes dicht gegroeid is. Is het mogelijk om deze piercing opnieuw te laten zetten? of is dat lastig ivm littekenweefsel?

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-14 17:21

Doubtless schreef:

Een paar jaar geleden heb ik een tongpiercing gehad, die inmiddels netjes dicht gegroeid is. Is het mogelijk om deze piercing opnieuw te laten zetten? of is dat lastig ivm littekenweefsel?

Mijn vriend heeft voor tijdelijk werk een weekje zijn piercing uit moeten doen. Gelijk daarna weer opnieuw gepierced. Kon gewoon :j

Resfeber

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-14 17:32

Dreamy schreef:
Doubtless schreef:

Mijn vriend heeft voor tijdelijk werk een weekje zijn piercing uit moeten doen. Gelijk daarna weer opnieuw gepierced. Kon gewoon :j

Zou ik even flink balen. Een koopje is piercen nou ook weer niet. :D

Ruby1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-14 17:48

Jennifuur schreef:
Ruby1995 schreef:

Toevallig, daar heb ik de mijne dus ook laten zetten! Ik ben van te voren altijd zenuwachtig, maar nog geen 7 à 10 minuten later sta je buiten met een piercing, en dan denk je waarom maakte ik me er zo druk over :') ? Dus komt goed!

Zijn ze daar aardig en geduldig? Haha

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-14 22:14

Lous schreef:
Ruby1995 schreef:

Tip:
Maak online via de site van tevoren een afspraak.Het is daar altijd stervensdruk.

Ruby1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-14 22:15

Ik had je reactie al gezien hoor ;) hoelang is de wachttijd denk je?

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-14 22:24

Kan verschillen van een half uur,tot 2 uur.

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-14 22:25

Kan je tussendoor de stad in.