Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ruby1995 schreef:Ik ga denk toch na een paar jaar voor m'n tragus, vind het zo mooi maar ben intussen er ook zo bang voor... Maar wil het wel heel graag.
Corelli schreef:Ruby1995 schreef:Ik ga denk toch na een paar jaar voor m'n tragus, vind het zo mooi maar ben intussen er ook zo bang voor... Maar wil het wel heel graag.
Ik heb er ook 8 jaar over gedaan voor ik durfde dus er is nog hoop voor jeIk ben er nog elke dag super blij mee en alle evt pijn is het helemaal waard als je het echt wil
Ruby1995 schreef:Ik ben ook bang voor naalden, maak me er altijd te druk om en dan val ik bijna flauw... Maar dit wil ik heel graag maar ben echt een bange poepert
Jennifuur schreef:Ik zeg ook telkens van te voren dat ik niet wil weten wat de piercer doet, vaak vragen ze namelijk of je dat wil. Ik ben bang dat als ze gaan aftellen tot wanneer die naald er doorheen gaat, mijn hoofd wegschiet. Was beide keren in mijn oor, en omdat ik het niet wilde weten begon de piercer gewoon ergens over te kletsen en dat werkte wel!
Een vriendin van mij wilde juist zien hoe haar navelpiercing werd gezetMaar omdat het in dr navel was zou ze dan zichzelf half moeten oprichten maar dat kon niet omdat ze geen (buik)spieren mocht aan spannen tijdens het piercen.
Ruby1995 schreef:Nou gewoon het idee al haha. Ik ga denk dan naar bodymx in Breda.
Doubtless schreef:Vraagje! Heb al gezocht in het topic maar kon mijn antwoord niet vinden...
Een paar jaar geleden heb ik een tongpiercing gehad, die inmiddels netjes dicht gegroeid is. Is het mogelijk om deze piercing opnieuw te laten zetten? of is dat lastig ivm littekenweefsel?
Dreamy schreef:Doubtless schreef:Vraagje! Heb al gezocht in het topic maar kon mijn antwoord niet vinden...
Een paar jaar geleden heb ik een tongpiercing gehad, die inmiddels netjes dicht gegroeid is. Is het mogelijk om deze piercing opnieuw te laten zetten? of is dat lastig ivm littekenweefsel?
Mijn vriend heeft voor tijdelijk werk een weekje zijn piercing uit moeten doen. Gelijk daarna weer opnieuw gepierced. Kon gewoon
Jennifuur schreef:Ruby1995 schreef:Nou gewoon het idee al haha. Ik ga denk dan naar bodymx in Breda.
Toevallig, daar heb ik de mijne dus ook laten zetten! Ik ben van te voren altijd zenuwachtig, maar nog geen 7 à 10 minuten later sta je buiten met een piercing, en dan denk je waarom maakte ik me er zo druk over? Dus komt goed!