Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
CCCCC schreef:Ik was gisteren ook misselijk na de Shred, maar waarschijnlijk omdat ik 't vrij snel na het ontbijt had gedaan. Heb jij van te voren nog gegeten?
MightyJoe schreef:Zo ik heb net hardgelopen en er achter aan dag 1 van Shred.. Ging goed! Bij 2 oefeningen voel ik niets namelijk die dat je je gewicht naar achter moet doen(shoulderpress???) en dat je moet liggen en je gewichten omhoog en naar beneden moet doen. Is het verstandig om voor die oefeninen zwaardere gewichtjes te nemen? Gebruik nu 1 kg gewichtjes
Laura1589 schreef:We lopen gelijk! Ik kan de plankpostities inmiddels helemaal nathalie-style volhouden, alleen daarna is t drama haha! Wat vind jij van die laatste buikspieroefening?
Fiffill schreef:Goede tips! Ik raak ook nooit verzadigd van fruit.phormicola schreef:Als er hier medelotgenoten van het 'ik zit nooit vol van fruit' syndroom zijn: eet een minneola, ik zit propvol en ik had enorme honger
Of pomelo!
Fiffill schreef:Goede tips! Ik raak ook nooit verzadigd van fruit.phormicola schreef:Als er hier medelotgenoten van het 'ik zit nooit vol van fruit' syndroom zijn: eet een minneola, ik zit propvol en ik had enorme honger
Of pomelo!
Loesss schreef:Wat een goed idee van die schoolbeker!Wat bij mij kei goed werkt. Ik heb een schoolbeker gekocht zeg maar en maak ieder weekend voor een week vooruit smoothie, vries ik in en deze neem ik dan mee met yoghurt erdoor. Vult kei goed en echt super lekker.
Deze week had ik: 2 grote handen frambozen, 3 kiwi's en 5 mandarijnen en een hand bosbes. Daarbij doe ik dan 3 eetlepels lijnzaad. Hieruit kon ik 7 porties maken. En daarbij dan dus yoghurt. Kei lekker en vult super goed.