Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
claudiadvx schreef:omdat ze vanaf jonge leeftijd al hoofdpijn heeft. ze heeft al best veel meegemaakt ik haar leven en ze is net thuis uit het ziekenhuis omdat ze steken bij haar hart heeft. heeft last van haar knieën en cijfert zichzelf heel erg weg. ik denk dat het op een gegeven moment gewoon fout gaat,
purny ik zou ook naar mijn eigen lichaam en geest luisteren!
) mail schrijven aan mijn psychologe. De vorige week vroeg ze op het eind of ik nog wat wilde bespreken, en ik wilde eigenlijk iets aankaarten waar ik al heel lang mee zit en waar ik me ontzettend voor schaam, maar in de korte tijd die we nog hadden redde ik het niet om het hele verhaal te vertellen. Deze week zag ik haar weer en ik hoopte dat ze was vergeten hoe we vorige week afsloten, maar ze kwam er op terug en ik zei dat ik het wel wilde vertellen allemaal maar eigenlijk niet durfde, omdat ik me schaam.
) en ga hem dan versturen. Dinsdag werkt ze pas weer, dus ik moet nog wel even wachten op reactie. Volgens mij hebben we over 3 weken pas weer een afspraak samen, eerst namelijk 2 met anderen erbij.. 
Joolien schreef:Miranda, je werk moet jou passend werk bieden die bij je herstel past.