[Centraal] Haar/haarverf deel 5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Frummels

Re: Haar/haarverf deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-13 18:11

@Mayflower_ Ik heb ook extensions gehad maar de micro ring versie! Super mooi en anders dan wax extensions niet schadelijk voor je haar en je kun de extensions tot anderhalf jaar opnieuw blijven gebruiken als je ze goed verzorgd. Dus ook een stuk goedkoper op de lange termijn!
Je kunt even kijken op http://www.microring-extensions.nl/ ik heb het ook bij haar laten zetten :j
Heb het er nu even uit, en als ik het er weer in wil betaal ik alleen de kosten om het weer in te zetten, het haar kun je gewoon bewaren! :)
dit was er voor:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-MEDKOLEI.jpg

En zo zag het er erna uit bij mij
http://www.mijnalbum.nl/Foto-BKL7G6QD.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-DDCV6W3T.jpg

Nynke1

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-13 18:19

Wow vet tof Frummels! Heb die site ff bekeken ziet er top uit! Maar ik snap alleen niet echt wat van dat hergebruik enz.

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-13 18:27

Nou, de extensions worden vast gezet met en ringetje wat vastgeknepen wordt om je eigen haar, ipv gesmolten zoals wax extensions.
En als ze na een maand of drie wat uit gezakt zijn, hoeft alleen bij elk plukje het ringetje open gemaakt te worden, en wordt het plukje gewoon weer omhoog richting de haaraanzet geschoven en weer vast gemaakt.
Ze hoeven er dus niet uit! Dus dat scheelt je heel veel geld omdat je niet elke keer nieuwe plukjes haar hoeft te kopen! :)

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-13 19:01

Ziet er mooi uit! Een vriendin van mij had ook micro rings maar bij haar zakten ze steeds uit, vandaar dat ik het niet aandurfde. Welk merk heb je?

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-13 19:11

Ja de truc schijnt te zijn om twee ringetjes per plukje te gebruiken. Dat hebben ze bij mij gedaan en ik heb ze drie a vier maanden gehad en er is er niet een uitgezakt. (ook nog twee keer op vakantie geweest, veel gezwommen etc.) :)
Ik had I-Tips !

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-13 19:25

I tips zijn de soort extensions. (Watjes zijn u-tips.)
Ik bedoel echt het merk: so cap, Indian gold?
Misschien dat ik ook wel een keer i-tips wil proberen. Ben van plan om over te stappen naar Indian gold maar dit is wel een stuk duurder, dus hergebruiken zou fijn zijn.

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-13 19:30

Oh haha sorry dan begreep ik je verkeerd.
Ik heb met wax altijd so cap gehad, en nu met micro ringen voor het eerst indian gold.
Vind de kwaliteit van indian gold wel aanzienlijk beter. Heb het haar nu sinds juli waarvan ik het vier maanden gedragen heb (ligt nu even in de kast) maar het ziet er nog super mooi uit en het was me het prijsverschil dubbel en dwars waard. :j Plus dat je ze inderdaad kunt hergebruiken :)

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-13 19:39

Ik wil iets anders met mijn haar :D Eens in de zoveel tijd dan krijg ik de kriebels en het is weer zover :Y) Ik heb het nog nooit geverfd (ook geen spoeling) maar ben nu wel zover dat ik wel een kleurtje erbij in wil :j Zit te denken aan rode highlights of een roodblonde ombre

Dit zijn de ideeën tot nu toe:
http://4.bp.blogspot.com/-J2py9iUBN9c/U ... +hair2.jpg
http://www.haircolorsideas.com/wp-conte ... -color.jpg
https://encrypted-tbn3.gstatic.com/imag ... OQjwd_0RL0
https://encrypted-tbn2.gstatic.com/imag ... _ki8ytd0wQ

Jullie nog tips?

dit is mijn haar:

https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/ ... 8931_n.jpg
Lengte is ongeveer tot net onder op mijn bh-sluiting. Het is in lagen geknipt

https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/ ... 6070_n.jpg

TessaS

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-13 19:58

Wauw die 2e foto met die krullen is ontzettend mooi zeg!
Leuke ideën ook, die kleuren zal denk ik leuk bij jou staan

xXxXsasxXxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-13 20:18

Weet iemand leuke kapsels voor krullend haar?
Zodra mijn haar langer wordt zakken mijn krullen uit.
Ik zou het wel leuk vinden als het wat langer is, misschien dat meer laagjes helpen?
Ik ga sowieso binnenkort naar de kapper toe maar misschien heeft iemand nog een leuk idee?
ik las dag het haarserum van hegron goed helpt tegen pluishaar dus dat ga ik morge even halen!

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-13 20:28

Laagjes helpt inderdaad voor meer krullen :j ook heb je een speciale kniptechniek, het zogenaamde krullen knippen
De kapper knipt dan op een bepaalde manier de "krul erin" :j ik heb dat zelf 2x gedaan en was erg blij met het resultaat (veel krullen) Op langere termijn werd ik echter minder blij, de punten worden erg dun doordat ze onderaan de krul de punt schuin inknippen
Ik vind lagen dan toch mooier

xXxXsasxXxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-13 20:58

Ik heb wel al laagjes maar misschien dat meer laagjes toch beter werkt.
Zal een' gewone' kapper veel verstand hebben van krullen? je hoort ook nog wel eens dat mensen met krullen naar speciale kappers gaan?

mlc

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-13 22:20

Ombre zal wel mooi staan bij jou Corelli. Helemaal als het in lagen is geknipt en mooi overloopt van donker naar licht (ik zou alleen niet té licht gaan).

Ik ben ook aan het denken om mijn haar anders te doen. Ik zit er nu al een jaar over te denken wat ik nou precies zal doen maar weet nog niets. Ben mijn schuine pony aan het laten groeien, hij is al behoorlijk lang en moet weer even bijgeknipt worden zodat hij beter bij de rest van mijn haar valt en niet meer echt een uitgegroeide pony is. Ik weet alleen nog steeds niet of ik het zo nou eigenlijk leuker vind dan een pony. :\
Ik ben wel bezig met het lang laten groeien van mijn hele haar, het komt nu net niet tot halverwege mijn onderrug.
Wat kan ik met mijn haar doen zonder te veel lengte te verliezen?

JamieShanin

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 10:15

jasz schreef:
JamieShanin schreef:
Zijn er misschien wel tips van mensen om van kersenrood naar rossig te gaan?

Ik had hetzelfde! Bij mij ging de verf er heel heel snel uit, na een week was het al helemaal vaag geworden. En toen heb ik het er expres nog wat meer uitgewassen met antiroos shampoo en toen heb ik er middenasblond ingedaan. Nu is het echt rossig/ rood. En het wordt steeds nog wat lichter.
Ik denk dat je het niet helemaal rossig kan krijgen, daarvoor is rood te fel.

dankje!

nou de verf gaat er bij mij juist niet snel uit haha, ik heb van me zelf/rossig/bruin achtig haar heel erg gemengd ik heb een en al kleurtjes XD haha
maar goeie tipvan de antiroos :D

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 13:20

Frummels schreef:
Oh haha sorry dan begreep ik je verkeerd.
Ik heb met wax altijd so cap gehad, en nu met micro ringen voor het eerst indian gold.
Vind de kwaliteit van indian gold wel aanzienlijk beter. Heb het haar nu sinds juli waarvan ik het vier maanden gedragen heb (ligt nu even in de kast) maar het ziet er nog super mooi uit en het was me het prijsverschil dubbel en dwars waard. :j Plus dat je ze inderdaad kunt hergebruiken :)

So cap heb ik echt griezelfoto's van gezien, dat komt er bij mij niet in :=
Ik heb nu Virgint Lengths, dit is wel echt mooi haar. Het nadeel is alleen dat je het echt moet fohnen als het nat geweest is, anders wordt het pluizig. Daar heb ik in de zomer als ik veel ga zwemmen geen zin in dus dan wil ik indian gold gaan nemen.

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 19:06

Indian Gold moet je ook echt fohnen, en zeker serum er in smeren want dat gaat ook pluizen :j

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 19:14

Hm in mijn virgin lengths hoef ik echt geen serum te doen?
In het extensiontopic op bokt zitten mensen die het haar niet hoeven te föhnen :P
Nja ik ga het in ieder geval proberen en dan zie ik wel welke ik straks fijner vind qua prijs/kwaliteit!

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 20:38

Nooor_ ik denk dat die kleur je mooi gaat staan, prachtig bij je ogen! :)

Nynke staat je super mooi! Wat ben je knap! :D

Mooie extensions frummels, ziet er heel natuurlijk uit! Ik wil ook ooit nog extensions denk ik, mijn haar blijft al een jaar op dezelfde lengte hangen -O-

ilse011

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 20:45

help, ik heb een beetje hulp nodig,
ik sta op het punt om mijn haar te kleuren (blijft 28 wasbeurten zitten, ja ik weet het meestal iets langer)
maar nu zag ik in de winkel weer wat anders deze haar extensions:
http://www.google.nl/search?q=veren+ext ... B700%3B525

wat zal ik nemen??

Nynke1

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 20:54

Dressagelady thanks! Lief van je. Ik heb dat probleem ook een beetje wbt lengte dus zit ook aan extensions te denken...

Ilse: dat kunnen wij niet voor jou beslissen, laat ik zeggen dat dit niet mijn smaak is.

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 21:46

Undefined schreef:
Hm in mijn virgin lengths hoef ik echt geen serum te doen?
In het extensiontopic op bokt zitten mensen die het haar niet hoeven te föhnen :P
Nja ik ga het in ieder geval proberen en dan zie ik wel welke ik straks fijner vind qua prijs/kwaliteit!

Oké, misschien verschilt het per persoon dan.
Ik moest er meerdere malen per dag serum in doen en vaak borstelen omdat je de strengen anders zag zitten.
Dat heb ik eigenlijk altijd met elk merk haar.. :)
Maar ik zou het zeker proberen! Ben benieuwd of je veel verschil merkt :)

@dressagelady, thanks! was er ook heel blij mee :o

Nooor_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 16:11

Nou het zit erin hoor van mij. Heb lagen geknipt en de spoeling trekt in (;

oudaccountx

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 17:32

Ik ben benieuwd hoe die uitvalt Noor!

Nynke1

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 17:32

Welke kleur heb je gedaan Noor :D?

Nooor_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 17:45

Het is nu donkerrood! Ik ben er heel blij mee haha! Ik zal straks even mn camera pakken en een foto maken!