! maar ga dus ook tegen evy antwoorden als ze een gekke opmerking maakt. janine, over de praattest heb ik haar in de 2006-versie ook nooit gehoord volgens mij, maar in de 2011-versie herhaalt ze dit regelmatig.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
! maar ga dus ook tegen evy antwoorden als ze een gekke opmerking maakt. 
vuurneon schreef:Ik loop niet rond etenstijd; dan is het hondenuitlaattijd hier en ivm losloopgebieden loop ik dan niet echt lekker
!
Danseresje schreef:Hebben meer van de Evy-lopers dit? dat jullie terug gaan praten tegen Evy?

Het ging de hele tijd zo lekker, vandaag ging het prut. Nja hoort er ook bij. Eerste 8 minuten gingen al minimaal, wel uit te houden, maar toch wat steken in mijn linkeronderbeen. Met de 20 minuten heb ik de eerste 3 minuten wel gerend, daarna heb ik de rest gewoon gelopen. Daarna alsnog de 10 minuten gelopen en de les gewoon uitgelopen.
Janine1990 schreef:Jammer Winged!!
Heb je de rest van vandaag wel iets gedaan? Ik heb namelijk vandaag ook moeite gehad met lopen hoor, terwijl ik juist een makkelijke les had (max 3 minuten tegen vorige keer 5 minuten). Denk dat het gewoon is omdat ik vandaag de rest van de dag alleen op de bank heb gezeten.
Ook niet meezingen met muziek trouwens. Ik ren nu op mijn eigen muziek en het gaat echt goed. Ik ren nu 5 km achter elkaar. Heb besloten na de laatste les gewoon te proberen en het is me gelukt. Ik ga nog wel langzaam, maar er zit verbetering in. 2 weken geleden rende ik nog maar 6.68 km/u en vandaag was het al 7,28 km/u Ik kom er wel