Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Niekj_Jente schreef:Lous: dat heb ik dus ook, bij mijn forward helix die ik net een week heb, heb het nog met geen zeep of iets aangeraakt en totaal geen last van, mijn gewone helix en mijn 2 tragussen wel schoongemaakt en daar heb ik wel wat last van gehad, dus van deze blijf ik gewoon met mijn vingers af, alleen tijdens het douchen de warme kraan erop en even draaien, verder blijf ik er ook fijn vanaf
_R_G_ schreef:Niekj_Jente schreef:Lous: dat heb ik dus ook, bij mijn forward helix die ik net een week heb, heb het nog met geen zeep of iets aangeraakt en totaal geen last van, mijn gewone helix en mijn 2 tragussen wel schoongemaakt en daar heb ik wel wat last van gehad, dus van deze blijf ik gewoon met mijn vingers af, alleen tijdens het douchen de warme kraan erop en even draaien, verder blijf ik er ook fijn vanaf
Groeit hij dan niet vast? of kan dat helemaal niet bij piercings?![]()
Als ik eindelijk van mijn verkoudheid en keelontsteking af ben ga ik ook eindelijk mijn forward helix laten zetten
[***] schreef:Hallo iedereen,
Ik heb een vraagje, namelijk ik zat er over te denken om misschien een 2e gaatje te laten schieten ( boven het 1e gaatje), maar hebben de meeste het 2e gaatje bij maar 1 oor, of bij beide oren 2 gaatjes ?