.Nee, ik snap je wel, maar je hebt het er zo grappig commercieel neergezet
.Overigens komen de luiers van de Kruidvat altijd goed uit de testen, dus mochten het hier geen katoenen worden, dan gaan we zeker die van het Kruidvat proberen.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
.
.
... Alleen als tip hahah!
Ebony_94 schreef:Wij thuis zijn allemaal met de fles grootgebracht en heb t er ook met mn moeder over gehad.
) dingen niet voor niks
, het is gratis, en je bouwt er zo'n mooie band mee met je kindje. Vooral de breastcrawl net na de geboorte, ge-wel-dig
. Wij willen bij dieren ook dat ze bij hun moeder drinken, waarom zouden we het dan bij onszelf niet willen
.
, maar ik vind dat er zoveel voordelen aan borstvoeding zitten, dat ik uberhaupt niet eens over flesvoeding nagedacht heb. 
Mijn zusje heeft het niet gedaan en die is daar dan weer heel blij mee..... fanci_mike schreef:Voor mij klinkt bv ook gewoon logisch, loop heel m'n leven al rond te sjouwen met die vreselijk in de weg zittende bulten, dan wordt het potver eens tijd dat ze gaan doen waar ze voor zijn! Plus dat er een hele zooi voordelen aan kleeft, minder kans op obesitas, kinderen schijnen er intelligenter door te worden en idd de binding etc.
Maar goed, gelukkig is niet iedereen hetzelfde!! Zou ook maar saai zijn.
Vooral die binding, en de gezondheidsvoordelen wegen bij mij zwaar. Maar goed, iedereen moet dat voor zichzelf weten, en als je je er niet prettig bij voelt moet je het natuurlijk niet doen. Dikke kans dat het dan ook niet lukt
Ebony_94 schreef:Sorry was niet de bedoeling dat t zo over kwam... Alleen als tip hahah!
Mij lijkt borstvoeding helemaal niks sorry...eerlijk moet ik er niet aandenken. Sorry als ik er anders over denk, weet ook hoe andere t beargumenteren, maar ik heb er een raar gevoel bij voor mijzelf. Voel me er niet mee zo op mn gemak.
Wij thuis zijn allemaal met de fles grootgebracht en heb t er ook met mn moeder over gehad.
Ook ik voel me er niet goed bij, komt nog bij dat mijn borsten zó gevoelig zijn en ik wil niet in het openbaar borst voeden, tuurlijk dan kan ik kolven maar daar heb ik op mijn werk o.a helemaal geen privacy voor.
Als het niet bevalt kan ik altijd nog overgaan op flessenvoeding..... 
Tis toch iets wat natuurlijk is, en ik zal er ook veel aan doen om het te laten slagen...
Enne, mijn man heeft ook nooit bv gehad, ik neem dat altijd als de schuld van zijn tietofilie.... Dat wil ik voorkomen in de toekomstige generatie

iemand uit mijn lijst heeft jouw advertentie gedeeld
!