Wij zijn er klaar voor om zwanger te worden Deel II!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Rinske

Re: Wij zijn er klaar voor om zwanger te worden Deel II!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 11:58

Wij van wc-eend :D .
Nee, ik snap je wel, maar je hebt het er zo grappig commercieel neergezet :P .

Overigens komen de luiers van de Kruidvat altijd goed uit de testen, dus mochten het hier geen katoenen worden, dan gaan we zeker die van het Kruidvat proberen.

XFiemoX

:wave:

Hier al vanaf begin af aan pampers en wbt billendoekjes van Zwitsal. En met de pampers doen we ook nog iets voor het goede doel, maar daarop gaan we ook echt niet bezuinigen en zou ik ook niet doen met voeding bij wijze van dan zou ik voor Nutrilon gaan..

Mer1980

Mijn zusje is helemaal voor de kruidvat luiers! In het begin had ze nog pampers, maar ze vindt die van kruidvat het fijnste.... Tsja ik ben (nog) geen ervarings deskundige......

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 12:00

Die zijn wel schattig rinske!
Die lijkt er nog niet eens op friemel... Wat suf zeg

Fijn om te horen jullie ervaringen en meningen, ik vind het fijn omzo alvast een beeld te vormen

Ebony_94

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 12:04

Sorry was niet de bedoeling dat t zo over kwam :oo ... Alleen als tip hahah!

Mij lijkt borstvoeding helemaal niks sorry...eerlijk moet ik er niet aandenken. Sorry als ik er anders over denk, weet ook hoe andere t beargumenteren, maar ik heb er een raar gevoel bij voor mijzelf. Voel me er niet mee zo op mn gemak.
Wij thuis zijn allemaal met de fles grootgebracht en heb t er ook met mn moeder over gehad.

fanci_mike

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 12:06

Friemel ja dat is bijna dezelfde broek....wel jammer dat je die dus nooit meer voor het weekend binnen hebt...
Luiers, hebben nu een eerste pak in de aanbieding gekocht van pampers. Verder idd wat al angekaart wordt: waar beebjelief goed op reageert. Voor hetzelfde geld wordt het net zo'n moeilijke druif als mams die ook uitslag kreeg van de meest uitzonderlijke dingen... We shall see!
Tessie, fijn dat beebje goed gegroeid is!!

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 12:17

Ebony_94 schreef:
Wij thuis zijn allemaal met de fles grootgebracht en heb t er ook met mn moeder over gehad.

Blijkt ook uit onderzoek dat kinderen die vroeger met de fles zijn grootgebracht minder snel voor borstvoeding kiezen.

Ik denk altijd maar zo: ik heb die 2 (grote :') ) dingen niet voor niks :D , het is gratis, en je bouwt er zo'n mooie band mee met je kindje. Vooral de breastcrawl net na de geboorte, ge-wel-dig <3 . Wij willen bij dieren ook dat ze bij hun moeder drinken, waarom zouden we het dan bij onszelf niet willen :D .

Maar als je er echt niet achter staat moet je het niet doen overigens en ik wil niemand "bekeren" :P , maar ik vind dat er zoveel voordelen aan borstvoeding zitten, dat ik uberhaupt niet eens over flesvoeding nagedacht heb.

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 12:21

Friemel wat balen van die broek!

Wat een leuke luierbroekjes!

Wij gebruiken kruidvat luiers. Erg tevreden daarover!

fanci_mike

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 12:21

Voor mij klinkt bv ook gewoon logisch, loop heel m'n leven al rond te sjouwen met die vreselijk in de weg zittende bulten, dan wordt het potver eens tijd dat ze gaan doen waar ze voor zijn! Plus dat er een hele zooi voordelen aan kleeft, minder kans op obesitas, kinderen schijnen er intelligenter door te worden en idd de binding etc.
Maar goed, gelukkig is niet iedereen hetzelfde!! Zou ook maar saai zijn.

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 12:24

Ze zijn niet voor niets al gegroeid naar cup F zucht.... ik heb er ook voor gekozen om borstvoeding te geven. Wij zijn allemaal met bortsvoeding opgegroeid ;) Mijn zusje heeft het niet gedaan en die is daar dan weer heel blij mee.....

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 12:25

fanci_mike schreef:
Voor mij klinkt bv ook gewoon logisch, loop heel m'n leven al rond te sjouwen met die vreselijk in de weg zittende bulten, dan wordt het potver eens tijd dat ze gaan doen waar ze voor zijn! Plus dat er een hele zooi voordelen aan kleeft, minder kans op obesitas, kinderen schijnen er intelligenter door te worden en idd de binding etc.
Maar goed, gelukkig is niet iedereen hetzelfde!! Zou ook maar saai zijn.

Mee eens :j Vooral die binding, en de gezondheidsvoordelen wegen bij mij zwaar. Maar goed, iedereen moet dat voor zichzelf weten, en als je je er niet prettig bij voelt moet je het natuurlijk niet doen. Dikke kans dat het dan ook niet lukt :)

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 12:26

Ebony_94 schreef:
Sorry was niet de bedoeling dat t zo over kwam :oo ... Alleen als tip hahah!

Mij lijkt borstvoeding helemaal niks sorry...eerlijk moet ik er niet aandenken. Sorry als ik er anders over denk, weet ook hoe andere t beargumenteren, maar ik heb er een raar gevoel bij voor mijzelf. Voel me er niet mee zo op mn gemak.

Als ik zeg dat ik geen borstvoeding ga geven gaan veel mensen ook gelijk tekeer en wáárom niet en zus en zo, nou heel simpel, omdat ik het niet wil en meer verantwoording hoef ik niet af te geven :) Ook ik voel me er niet goed bij, komt nog bij dat mijn borsten zó gevoelig zijn en ik wil niet in het openbaar borst voeden, tuurlijk dan kan ik kolven maar daar heb ik op mijn werk o.a helemaal geen privacy voor.

Iedereen mag daarin zijn eigen mening hebben vind ik :j

FM, Intelligentie is voor meer dan de helft genetisch bepaald, ken er zat die BV hebben gehad maar heel niet snugger zijn hoor :')

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 12:28

Ach ik denk dat iedereen het voor zich moet weten, de tegenwoordige flessevoeding is zo vreselijk goed dat ik niet denk dat het kind er onder lijdt als het gene bv krijgt. Maargoed ze hangen er toch en tsja laten we ze dan iig even gebruiken waar ze voor zijn :D Als het niet bevalt kan ik altijd nog overgaan op flessenvoeding.....

fanci_mike

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 12:29

Ja het kan ook niet lukken, maar daar ga ik maar niet van uit op voorhand ;-) Tis toch iets wat natuurlijk is, en ik zal er ook veel aan doen om het te laten slagen...
Tuurlijk Friemel, is ook zo, maar, hey, alle beetjes helpen...;-) Enne, mijn man heeft ook nooit bv gehad, ik neem dat altijd als de schuld van zijn tietofilie.... Dat wil ik voorkomen in de toekomstige generatie ;-)

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 12:39

:)) _O-

rienne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 12:44

Jemig dames, wat gaan jullie hard!!

Ebony_94

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 12:47

fanci_mike

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 12:50

Ik ben er maar druk mee, dat zie je wel!

rienne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 12:51

Haha, oke dan. wie doet nou zoiets?

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 12:51

fanci_mike schreef:
Ik ben er maar druk mee, dat zie je wel!

Wat zal jij een mooie babykamer hebben met al dat geld :D

fanci_mike

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 12:54

Ja zeker! En ja, die stomme kat moest naar de DA dus ja, geld nodig.... ;-)

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 13:37

dat is echt wel heel erg triest zeg...

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 13:41

Absurd he dat mensen daartoe in staat zijn, heb mijn doppler binnen, ga eerst ff eten en dan rustig liggen en kijken of ik onze wurm ken vinden :j
Laatst bijgewerkt door _Friemel op 08-08-12 13:43, in het totaal 1 keer bewerkt

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 13:42

oew leuk! ben benieuwd :D

Ebony_94

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 13:47

Wat grappig CindyUniek kom reclame van jou tegen op facebook :D iemand uit mijn lijst heeft jouw advertentie gedeeld :)) !

Ga ik dat ook maar even doen!
Ben nu met mijn vriend aan het kijken hoe ik dat het beste kan aanpakken voor mijn winkel.
Mag ik jou een keer PBen om eens te vragen hoe jij t aanpakt?