Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Loose

Re: Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-13 23:22

Misschien zou je een rozige concealer kunnen proberen met dan een gewone eroverheen? Ik gebruik nu Fit Me van Maybelline, voor mij werkt ie goed maar heb niet echt donkere kringen onder mijn ogen dus ik weet niet of het dat ook bedekt. Hij verbergt iig wel rode plekjes enzo. Deze is er ook in veel verschillende tinten.
Die eerste foto van Glossi is een leuke look trouwens! :D Heb nog zo'n kleur potlood liggen, ga morgen proberen ook zoiets te maken. :))
En de Beautygloss party, komen daar niet heel veel jongere meiden? Van een jaar of 15/16 bedoel ik dan. Lijkt me opzich wel leuk. :)

mlc

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-13 17:49

Een vriendin van mij gaat naar Engeland volgende week en als het lukt wil ze de Collection 2000 lasting perfection concealer mee nemen voor me. Deze blijkt goed te dekken, dus ben benieuwd. Als dat niet werkt zal ik proberen er een roze concealer onder te doen :)

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-13 19:05

Ik ben benieuwd of t wat is :D
Ik ben zelf erg te spreken over de concealers van Mac en catrice heeft ook een fijne maar die is idd erg geel dus die gaat opvallen.. Wellicht eens bij Mac proberen als die van collection 2000 niet werkt

mlc

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-13 19:43

Ja ik hoop dat ze de collection 2000 concealer kan vinden, wil hem graag uitproberen.

Ik ben een beetje huiverig om de concealers van Mac en andere dure merken te kopen, want als deze ook niet werken heb ik wel veel geld uit gegeven voor niets. Aan de andere kant moet ik natuurlijk alles maar proberen tot ik iets vind, maar de gedachte dat ik dan met een miskoop zit vind ik dan weer vervelend en dat weerhoud me er dan van. :o

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-13 23:26

Maar bij Mac kan je t laten aanbrengen, dan is een miskoop dus minder snel gemaakt

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-13 15:15

Doublewear van Estée Lauder is trouwens ook heel dekkend, kan je ook altijd nog even uitproberen in de winkel.

Heb een poging gedaan die look met een blauw oogpotlood na te maken. :+ Mijn potlood is trouwens wat groeniger.

Afbeelding

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-13 15:25

Mooi!Alleen je bovenste wimpers lijken wat rommelig, of vertekent de foto?

Ik kan NERGENS de nieuwe concealer van Catrice in de lichtste kleur vinden :\. Wie van jullie heeft deze al wel gescoord?

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-13 15:29

Heb ff in de spiegel gecheckt, maar ze zitten niet in elkaar gedraaid oid (zoals op de foto idd wel lijkt). Moet eigenlijk een nieuw rubbertje op mijn wimperkruller doen, er komt nu niet echt meer een krul in en doordat ze een beetje vooruit staan lijkt het denk ik ook rommeliger.
Heb die conceaer van Catrice nergens gezien. :n

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-13 16:26

Ik heb hem plien :j

Mooi hoor Loose :j

mlc

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-13 16:36

Mooie kleur Loose!
Waar kun je Estée Lauder kopen eigenlijk?

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-13 18:00

Ik heb een MAC concealer (NW) én donkere kringen. Maar die kringen zijn bij mij toch nog duidelijk te zien. Heb dus ook de oplossing niet..

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-13 18:14

Loose, mooie look!!

mlc, Estee Lauder is te donker voor jou vrees ik :+ Jij had een BB cream van Skin97 die te donker was dus ik denk dat we aardig de zelfde huidskleur hebben. Kwa concealers heb je dan ook niet zo veel keuze. Ik ben er nog niet een tegen gekomen die heel geschikt voor onder de ogen is. Onder de ogen doe je namelijk altijd 1 tint lichter. En gezien we al de lichtste kleuren moeten gebruiken is dat erg moeilijk om te vinden. Je zou aan je vriendin kunnen vragen of ze een concealer van Nars mee wil nemen. De lichste kleur is Siberia (google maar eens) en die is echt heel licht.

Hvelreki, wat voor soort concealer heb je? Je hebt namelijk 2 verchillende soorten. Een gebruik je voor onzuiverheden of rode vlekjes weg te werken en dan heb je ook nog een soort voor onder de ogen. Onder de ogen moet je altijd 1 tintje lichter gebruiken dan je normaal zou gebruiken.

Hier kun je heel duidelijk zien wat een concealer doet:
http://www.beautygloss.nl/2013/01/22/ma ... -en-blush/
En dan bedoel ik bij deze foto:
http://i993.photobucket.com/albums/af56 ... 3/9-15.jpg
Links heeft ze een te donkere concealer op (die ze zelf gek genoeg het mooiste vind) en rechts heeft ze een concealer op die bij haar huidskleur past. Je ziet duidelijk het verschil. Links heeft ze een donkere kring en rechts niet meer.

Vandaag voor het eerst mijn Nars blusher gebruikt! Moet wel even wennen want ik ben zo Illamasqua gewent :+ Maar hij brengt erg makkelijk aan en je kunt hem goed uitblenden. Nu nog even uit testen of hij net zo goed blijft zitten :P

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-13 18:24

Ik heb de Pro Longwear Concealer. Ik heb me toen bij MAC zelf laten opmaken en ze heeft 'm specifiek voor onder m'n ogen gebruikt.. Staat ook in de beschrijving op hun site dat het voor donkere kringen is. Maar ik heb verder weinig verstand van make-up hoor, dus misschien is het dan wel verkeerd. :P

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-13 18:47

mlc schreef:
Mooie kleur Loose!
Waar kun je Estée Lauder kopen eigenlijk?

Douglas (oa) :j

mlc

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-13 18:47

Ja, dat bijna alles te donker is had ik ook al gemerkt Glossi. Ik hoop dat de concealers uit engeland goed zijn. Ze gaat nog een keer naar Engeland, dus misschien dat ze dan die van Nars mee wil nemen als die andere niet goed is. Dankje voor de tip!

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-13 20:17

Ik heb wel een super lichte concealer trouwens, van sleek meen ik. Zal zo even voor je kijken!

Lidewijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-13 22:59

Ik heb ook een heel lichte huid en donkere kringen en ik gebruik de Dream LumiTouch van Maybelline in de lichtste kleur, ben er erg tevreden van :)

AnnaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-13 14:29

Ik val ook maar even binnen maar is de healthy mix concealer van bourjois niks? Die is volgens mij ook behoorlijk licht. Ik heb in elk geval 52 en die is voor mij te licht en ik heb echt geen donkere huid.

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-13 21:27

Bourjois is ook te donker voor mij. Deze heeft nummer 52 op:
Afbeelding
Zo zie ik eruit als ik heel bruin ben :')

AnnaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-13 00:32

ja maar er is dus ook een 51 en die is volgens mij toch echt behoorlijk licht.
En als je echt spierwit bent is de concealer in a jar van nyx misschien wel wat, is wel een creme concealer maar echt extreem licht.

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-13 09:26

Je kan bij de Etos ofzo eventjes je probleem voorleggen en dat krijg je misschien wel beetje mee van verschillende foundations om thuis te testen. Kreeg ik in ieder geval wel toen ik uitlegde dat ik veel moeite had met het vinden van een goede foundation.

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-13 16:39

Vraagje:o,
Binnenkort ga ik in Amsterdam winkelen en dan wil ik eigenlijk ook even wat mooie nieuwe nude en zachte make-up tinten aanschaffen (oogschaduws, highlighter, zachte bronzer). Voor de zomer/
Zijn er in Amsterdam bepaalde make-up winkels/counters of iets in die trant die de moeite waard zijn om langs te gaan?
Mac natuurlijk, maar verder? :)

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-13 17:00

Sephora zolang het nog kan denk ik

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-13 17:18

Stipje. Jullie hebben echt handige tips. Ik ben een kluns met make up.

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-13 18:00

Max_en_Max schreef:
Sephora zolang het nog kan denk ik

Hebben ze een winkel, of in de V&D?