Bij mij stonden de lakjes oorspronkelijk in een mandje in de badkamerkast, maar ik lak eigenlijk altijd beneden in de WK. Inmiddels staan bijna alle lakjes nu in de doos van het kopieerpapier, wat niet echt handig is .
Ik heb alles in zo'n box met wieltjes onder mn bed
Rena100
Geplaatst: 09-01-13 16:51
Ik heb ook gebrek aan ruimte voor mijn nagellakjes. Heb inmiddels al redelijk wat verzameld. Wel handig, ik kocht zo'n doos en deed daar alle lakjes in:
Super handig, hij is alleen nu al helemaal vol dus heb ik nog een doosje van de glossybox waar ik de overige lakjes in heb gedaan.
Bij mij zit het nu allemaal in 2 manden, maar we zijn mijn nagellakrekje aan het maken! Grondverf zit erop, vandaag nog een keer verven en morgen weer, en dan zal ik een foto plaatsen!
Ik baal zo, ik weet niet wat ik heb gedaan gister/vannacht maar bijna al mijn nagels zijn ingescheurd, heb ze nu echt onwijs kort moeten vijlen.. Het ziet er echt niet meer uit
Ik ben opeens een stuk vrolijker! mijn tante kwam net haar nagelspullen brengen, een hele koffer vol nagellakjes, crème, kunstenagels, nail art en nog veeeeel meer! Ben er zo onwijs blij mee, ze heeft er zelf geen tijd meer voor en aangezien ik nu elke dag thuis ben vond ze dat ik het wel mocht hebben
Dreamybol
Geplaatst: 10-01-13 14:31
Dat zijn leuke tantes!
Ik heb mijn nagellak in twee rieten koffertjes, in het grootste koffertje nog een apart bakje met vijlen, basecoats, topcoats, stickers, folies, olie en meer van dat spul. Het kleinste koffertje is behoorlijk vol, daar heb ik alle 'budget' lakjes inzitten, als mijn nichtjes dan eens op bezoek komen en willen lakken, hoef ik ze alleen dat mandje maar te geven.
NOTD: Opi, my private jet. Erg mooi, maar niet te fotograferen.
Oh hier wel het komt zegmaar van catrice zelf omdat het hele nagellak schap vernieuwd wordt gaan alle lakjes eruit en stonden ze allemaal met 50% korting.
Lindor92
Geplaatst: 10-01-13 18:14
arans schreef:
Oh hier wel het komt zegmaar van catrice zelf omdat het hele nagellak schap vernieuwd wordt gaan alle lakjes eruit en stonden ze allemaal met 50% korting.
welke winkel dan? of hebben jullie daar een Catrice winkel?
Niet alles is 50% , alleen met een sticker erop! Vond het zo dom dat dit niet aangegeven was maar volgens de verkoopster had ik de folder beter moeten lezen en daar stond het erin.
Toen bij ons Miss Sporty eruit ging was ook alles heel goedkoop.
Hoi hoi !! Ik kom hier maar even binnenvallen vanuit de meeleesmodus :p Ik volg dit topic nu al een tijdje, maar ik vond dat ik nooit echt nagels had die speciaal genoeg waren om hier te staan Nu heb ik mijn nagels met kerst en oudjaar toch wel een poosje aan mijn nagels bezig geweest en ik vond ze best geslaagd eigenlijk, dus hier even een foto.
Mijn 'kerst- en oudjaar-nagels' ^.^ (ze pasten bij mijn kleedje )
Hopelijk vinde jullie het even geslaagd als ik
Trouwens, die 'caviaar-nagellak', waar kan je die ergens vinden ?? Want ik vind dat echt te gek ! (ter info: ik woon in België)
Wat gaaf stef! Succes. Vandaag french manicure geprobeert, maar ben d'r zo slecht in Vandaag weer gekeken bij de primark voor caviar, maar hadden ze nog niet