Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xJolien schreef:Aranel, hier hebben ze veel kleurtjes nagellak, bijna altijd ook wel bijgevuld.
Niet de speciale dingen van nagellak of make-up, maar wel de basiscollectie.
Michelle77, inderdaad horeca! Wel een beetje balen, want ik moet vrijdag en zondagavond werken.... Dus het weekend nagels lakken heeft ook geen nut... *zucht*
Hoe ik mijn kwastje schoonmaak? Gewoon een watje met nagellakremover, en daar een paar keer overheen halen. Dan even afspoelen onder de kraan, en klaaaar!
astra4 schreef:Ik had gisteravond weer eens een nieuw idee voor op m'n nagels. Zwarte onderlaag, toen de tips afgeplakt met fm-stickertjes en de rest voorzien van een laag Marilyn and me. Toen even de quick dry spray van Essence erover, en daarna afgespoeld met koud water. Had ik dat maar niet gedaan, want toen ik de stickertjes er weer af wilde halen ging alleen de toplaag eraf. De lijmlaag bleef gewoon lekker zitten!![]()
Er zat niks anders op om alles er weer af te halen. Vandaag heb ik een nieuwe poging gedaan. Eerst weer een zwarte onderlaag, en toen een laag Marilyn and me. En als laatste de tips nog gelakt met zwart, en een topcoat erover. Ben best tevreden over het resultaat, alleen had ik de tips wat strakker willen hebben. Maar jaaaaa......
[i mg]http://i41.tinypic.com/4q92h.jpg[/img]
Michelle77 schreef:@chancy alleen even goed zorgen dat de remover en/of lak er echt goed uit is, anders worden ze hard! en doorgaan tot ie geen kleur meer afgeeft, anders heb je volgende keer dat die de kleur misschien afgeeft op je nagel
Cchanny schreef:Michelle77 schreef:@chancy alleen even goed zorgen dat de remover en/of lak er echt goed uit is, anders worden ze hard! en doorgaan tot ie geen kleur meer afgeeft, anders heb je volgende keer dat die de kleur misschien afgeeft op je nagel
Geeft ie even goed nog kleur af, als er nog een gloed op het kwarstje zit ?
Aranel schreef:Ik zoek zo'n glitterlakje van Essence,
http://beautyandlifestyle.nl/wp-content ... 50x600.jpg
Zoiets bvb, maar dat is echt hopeloos bij alle Kruidvatten waar ik geweest ben
Mooi astra4!!
Michelle77 schreef:@db, hier ook het envelopje binnen!
Heb alleen vandaag geen zin om er iets mee te gaan doen, heb echt een poedersuiker dag. Ben even helemaal over de rooie gegaan en zit er helemaal doorheen. Dus lakken zal wel niet gaan.
Honesty schreef:Heb een vraagje, heb een base&topcoat in een, van de kruidvat.. maar hij blijft een beetje zacht en daardoor gaat mijn nagellak er ook weer heel snel vanaf, welke topcoat hebben jullie?
Cchanny schreef:Hoe kan je het beste je nagelkwarstjes schoonmaken ?
Aranel schreef:Is er bij 'jullie' KV trouwens ook nauwelijks Essence nagellak? Iig zijn áltijd de kleuren die ik zoek, uitverkocht of gewoon niet in de collectie..
astra4 schreef:
poes schreef:
colette_007 schreef:Even een vraagje hiero:
Waar halen jullie de cutticle remover/balsem?