Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anoniem schreef:Rachelle_K schreef:
Papillotten werken echt goed bij mij! Ik heb zelf echt stijl haar maar als ik de avond ervoor mn haar een beetje nat maak en dan ze erin draai heb ik mooie krullen die de hele dag blijven zitten
nog bepaald merk of product bvijvoorbeeld wat je erbij moet gebruiken?
Manegepaard schreef:Thirteen schreef:Weet iemand hier met welk(e) produkt(en) je je haar terug gezond kunt krijgen als het helemaal broos geworden is door teveel kleuren ?
Afknippen. Maar als je gebroken punten oid hebt zou je evt. een serum kunnen gebruiken. Kapot haar herstelt helaas niet echt helemaal meer.
Horsii_mine schreef:OepsIk dacht; jeeh ik ga kleurtjes mengen. En dan is die groene verkleuring door het blauw tenminste weg. Eh, 5 minuten laten inwerken en dan snel uitspoelen want dan pakt het vast niet zo.. Toch wel
Foutje. Ik ga even een foto maken. Het is op zich wel grappig, maar ik heb maar een kant van mijn haar geblondeerd en het heeft ook maar aan 1 kant gepakt. Niet zo erg. Dat heb ik altijd
Maar het is nu echt extreem fel
ik heb het overigens pas in mijn haar "gemixt". Want de onderste pluk wou ik wel gewoon roze, maar had niet zo'n zin in blauw dus heb expres 1 verfkwast gebruikt.
Ok foto's...
[ Afbeelding ]
http://www.mediafire.com/convkey/ad1e/ftxteds5tk3k4l05g.jpg
Horsii_mine schreef:OepsIk dacht; jeeh ik ga kleurtjes mengen. En dan is die groene verkleuring door het blauw tenminste weg. Eh, 5 minuten laten inwerken en dan snel uitspoelen want dan pakt het vast niet zo.. Toch wel
Foutje. Ik ga even een foto maken. Het is op zich wel grappig, maar ik heb maar een kant van mijn haar geblondeerd en het heeft ook maar aan 1 kant gepakt. Niet zo erg. Dat heb ik altijd
Maar het is nu echt extreem fel
ik heb het overigens pas in mijn haar "gemixt". Want de onderste pluk wou ik wel gewoon roze, maar had niet zo'n zin in blauw dus heb expres 1 verfkwast gebruikt.
Ok foto's...
[ Afbeelding ]
http://www.mediafire.com/convkey/ad1e/ftxteds5tk3k4l05g.jpg
Blon_D schreef:saams : [ Afbeelding ]