Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

bo0tjeee schreef:Ik vind die lampen allemaal zo'n achterlijke prijs hebben. Net zoals sommige klamboes. 120 euro!!! Sorry, dan doe ik wel een rondje xenos!

heel vervelend.

odetteke schreef:bo0tjeee schreef:Ik vind die lampen allemaal zo'n achterlijke prijs hebben. Net zoals sommige klamboes. 120 euro!!! Sorry, dan doe ik wel een rondje xenos!
Als je een standaard voor een hemeltje hebt kan je bij de prenatal een ring kopen die je en in kan klemmen voor nog geen 3 euro. Stukje stof halen, 45 minuten achter de naaimachine en klaar. De klamboes van de xenos laten zo veel licht door, dan krijg je geen knus licht.
Volgens de traditionele manier van bed opmaken heb je sowieso weinig aan een klamboe, want dat staat aan het hoofdeind, en je kindje moet zo laag mogelijk liggen.
Als je hoog liggen toch leuker/handiger vind moet je trouwens even googlen op matrozenbedje, dat is een speciale manier van het bed opmaken zodat het toch veilig is im je kindje helemaal bovenin te leggen.
Belachelijk denk ik maar aan de andere kant zal wel niet voor niets zijn.bo0tjeee schreef:Marlies, nee bedankt, heb er al 10000 gehad, haha.
Caroline, ik heb wel interesse. Heb je foto's? En wat wil je ervoor hebben?
Pubelia, ja ik zag ook al dat wibra allemaal handige dingen heeft nu.