Catrice 'I wear my sunglasses at night'
Catrice 'Marilyn & me'
Ik heb nu de eerste op

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Skessa_ schreef:glenda schreef:hmm.dat klinkt niet best!ik heb vorige week vrijdag besteld en betaald.en nog niks binnen.aan terugmailen doen ze geloof ik ook niet daar!
Communicatie is idd niet hun sterkste kant
Das ook precies de reden dat ik er niks meer zal kopen.
Mowoah schreef:Wauwie Natasja, mooie collectie!
Ik heb net mijn nagels ook weer gelakt, groen lakje van Catrice: Sold out forever met een Golden Rose scale lakje (ik geloof nummer 05) eroverheen. Erg leuk en de scale is lekker subtiel.Ik heb alleen geen idee hoe ik mijn foto's op deze computer krijg, anders zal ik er eentje via mijn laptop posten!
Hebben jullie ook altijd zoveel lagen op je nagels? Heb net een basecoat, 2 lagen catrice, een laag GR en een topcoat erop gedaan. 5 in totaal dus.
Britt_Sisi schreef:oke het is zo raar, mijn run forest run is zo donker, en ik zie bij die foto op de vorige pagina een run forest run en die is veel lichter! ik wilde een lichtere...
Skessa_ schreef:Britt_Sisi schreef:oke het is zo raar, mijn run forest run is zo donker, en ik zie bij die foto op de vorige pagina een run forest run en die is veel lichter! ik wilde een lichtere...
Klopt hoor. Catrice heeft een aantal lakken opnieuw uitgebracht met dezelfde naam en andere kleur
http://www.beautytas.nl/?p=3606