Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
HorseTopShop schreef:Ik heb een doosje Champix via marktplaats gekocht. Gaat vandaag op de post, dus zal hem dinsdag wel in huis hebben.
Kan ik me alvast psychisch voorbereiden dat ik ga stoppen![]()
Als ik de reacties hier lees, kan ik niet wachten. Ik ben snel buiten adem, heb ook een grauwe huid. Daar ben ik straks vanaf
Jannepauli schreef:HorseTopShop schreef:Ik heb een doosje Champix via marktplaats gekocht. Gaat vandaag op de post, dus zal hem dinsdag wel in huis hebben.
Kan ik me alvast psychisch voorbereiden dat ik ga stoppen![]()
Als ik de reacties hier lees, kan ik niet wachten. Ik ben snel buiten adem, heb ook een grauwe huid. Daar ben ik straks vanaf
Via Marktplaats?
Is Champix dan geen receptplichtig middel en is het niet verstandiger om dat met de huisarts op de achtergrond, te gebruiken?
Zijn er meer mensen die Champix gebruikt hebben om te stoppen?
(Sorry voor de vragen- heb geen tijd om 98 pagina's door te lezen - ben er wel over aan het denken om te gaan stoppen)
Jannepauli schreef:Mijn hemel.. net even de bijsluiter gelezen van Champix ( op het internet)... moet je dat wel willen?
XoNo schreef:Je gaat het bijna denken...de champix rommel is nog erger dan het hele stoppen met roken opzichHet plaats het eea in perspectief denk ik