[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 08:02

Toevallig afgelopen weekend nog een balletje met diamantje gehaald bij Bodycult in Amsterdam en was maar 5 euro kwijt. Viel me eigenlijk mee.

Maris89

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 10:11

Wat zijn goede sites om piercings te bestellen? :) Is misschien al eerder gezegd maar kan het niet vinden.

Oehhh vanavond mensen!!! Om 17:30 moet ik :D .

Marjet90

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 10:22

Succes Maris89! Het valt ontzettend mee dus maak je vooral niet te zenuwachtig :) Vanavond verwachten we uiteraard een kleine update! ;)

kYliieJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 11:39

peerdjes: mijn acrylbolletje kostte 5 euro. ik ga nu ook alles online bestelle ipv bij p.one.
mijn vriend zit in Thailand, iemand ervaring met balletjes uit Thailand? ( laat ik hem er gwoon een lading mee brengen haha )

perdjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 11:43

De balletjes van Crazy Factory komen uit Thailand en over die kwaliteit ben ik zeer tevreden. Dus ik denk dat je zeker wel aan je vriend kunt vragen of hij wat voor je mee kan nemen :D

_Luce

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 11:45

ROCHELLEx schreef:
Ik heb een vraag over een Tongue web.

'k Wil hem al vrij lang alleen ik zit een beetje met de twijfel van, is het niet 'lastig' met een tongpiercing erbij? Iemand ervaringen met een Tongue web met een tongpiercing? :)

Ik heb een tong piercing en heb een paar maanden terug er een tongue web bij laten zetten. Was geen probleem en heb er nooit last van gehad (merk weinig verschil met voorheen ^^). Als je hem wilt gewoon laten doen!

ROCHELLEx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 15:13

Net naar de piercingshop geweest om wat te informeren over die tongueweb, maar hij raadt het niet aan. Aangezien mijn tongpiercing vrij ver naar achter zit en ik er dan de heletijd tegen aan zou komen.

Heb het idee dan ook maar weer met moeite van me af geschoven. Maar ik wil zoooooograag een nieuwe, alleen mijn inspiratie is een beetje op :')

Maris89

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-11 00:00

Omg, hij zit!!!! Ik was zo bang he haha. Maar Tim is een relaxte vent en stelde me helemaal gerust (ookal lag ik alsnog te trillen). Het zetten viel me 100% mee!! Gelijk door gegaan naar de bios en nu wel wat na pijn. Vooral mn slijmvliezen zijn gevoelig en soort van hoofdpijn. Verder alles ok hier!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-11 00:04

Hoofdpijn is wss een beetje spanning hoor :j
Maar gelukkig dat het meeviel :D

xTammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-11 02:07

Leuk hoor, een nieuwe piercing! :D

Als je je tongpiercing niet los krijgt, kun je t proberen door van die rubberen schoonmaakhandschoenen aan te doen. Das net iets stroever en wss krijg je m dan wel los :)

ShirleyM

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-11 11:46

Ik heb ook weer even één vraag, ik heb mijn oren laatst laten stretchen maar 2,5mm nu heb ik mijn rechter oor zelf naar 3mm gestrecht en dat ging heel makkelijk maar mijn linker oor wil echt totaal niet lukken. Heeft er iemand misschien tips zodat het wel lukt?

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-11 16:04

Gebruik je er olie bij of steriel glijmiddel?

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-11 16:18

Wat Authentic zegt en anders, nog wat langer wachten? Ik liep ook niet gelijk omdat links bij mij lastiger ging, die liep uiteindelijk een maatje of 2 achter. :)

SaBiNa_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-11 19:19

Maris89 schreef:
Omg, hij zit!!!! Ik was zo bang he haha. Maar Tim is een relaxte vent en stelde me helemaal gerust (ookal lag ik alsnog te trillen). Het zetten viel me 100% mee!! Gelijk door gegaan naar de bios en nu wel wat na pijn. Vooral mn slijmvliezen zijn gevoelig en soort van hoofdpijn. Verder alles ok hier!

wat heb je laten zetten? :)

ShirleyM

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-11 20:36

Ik gebruik glijmiddel.. Heb het vandaag onder de douche geprobeerd en nu zit hij er een stukje in..

kYliieJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-11 20:43

SaBiNa_S schreef:
Maris89 schreef:

wat heb je laten zetten? :)

Tongpiercing

Sassii

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-11 23:15

Voor de kerst krijg ik misschien traguspiercing :j

PureSG

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-11 11:46

Maris89 schreef:
Goed blijven verzorgen aardbeitje. Dan komt het vanzelf goed. Waar zit ie? Klinkt wel pijnlijk :(

Hij zat op mijn heup. Zat? Ja zat... Ik ben hem gister op wonderbaarlijke manier verloren, tijdens het joggen?! Ik voelde hem er gewoon uit vallen, heel apart. Heb het sieraad alleen niet terug kunnen vinden. Net even een mailtje richting de piercingshop gedaan, wellicht dat hij verkeerd was gezet, of dat hij zich niet heeft kunnen nestelen door de ontsteking oid, maar ik baal er zó ontzettend van. Ik heb het voorlopig iig helemaal gehad met piercings. :+
Hoewel, dat als ze me een gratis re-pierce aanbieden, ik het doe hoor. :D Maargoed, daar gaan we niet vanuit hihi.

Gefeliciteerd met je tongpiercing kYliieJ!

kYliieJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-11 11:57

Ik gaf antwoord voor maris89. Ik heb me tongpiercing al 6 weken

PureSG

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-11 12:00

Oh grapje haha :')

Maris89

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-11 12:55

Zo gister japans gegeten en nog wezen stappen daarna. Ik mag gewoon alcohol dus een paar wijntjes erbij gedronken. Ging allemaal prima eigenlijk! Ik praat gewoon normaal, alleen sochtends moet mn tong nog ff opwarmen! Maar de sushi ging wonderbaarlijk goed! :)

Marloes__

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 03:41

Even een vraagje hier... Ik heb namelijk een dermal in mijn hand, en inmiddels begin ik deze goed zat te worden! Ik heb hem nu bijna 2 jaar, soms gaat het weken goed, maar dan is hij weer weken ontstoken. Inmiddels zit ik al weer 2 weken elke dag met mijn hand in de soda, en bedek ik hem met een pleister, maar het mag niet baten. Hij is nog steeds rood, pijnlijk en pusserig. Iemand nog tips?!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 13:13

aardbeitje_ schreef:
Maris89 schreef:
Goed blijven verzorgen aardbeitje. Dan komt het vanzelf goed. Waar zit ie? Klinkt wel pijnlijk :(

Hij zat op mijn heup. Zat? Ja zat... Ik ben hem gister op wonderbaarlijke manier verloren, tijdens het joggen?! Ik voelde hem er gewoon uit vallen, heel apart. Heb het sieraad alleen niet terug kunnen vinden. Net even een mailtje richting de piercingshop gedaan, wellicht dat hij verkeerd was gezet, of dat hij zich niet heeft kunnen nestelen door de ontsteking oid, maar ik baal er zó ontzettend van. Ik heb het voorlopig iig helemaal gehad met piercings. :+
Hoewel, dat als ze me een gratis re-pierce aanbieden, ik het doe hoor. :D Maargoed, daar gaan we niet vanuit hihi.

Gefeliciteerd met je tongpiercing kYliieJ!

Met een Md heb je nou eenmaal kans dat ie er uit komt, zeker als ie al ontstoken was. Hoeft daarom niet fout gezet te zijn. het ene lichaam pakt het gewoon beter dan het andere.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 19:12

Verkeerd gezet lijkt me erg onwaarschijnlijk ... een MD is nu eenmaal niet de meest makkelijke piercing om te hebben/houden. Die van mij zijn prima gezet, maar lichaam zelf is er ook niet altijd even blij mee en als ik niet op let met kleding, haar etc zou ik ze ook zo eruit trekken. Gelukkig nog niet gebeurd in de 2 jaar dat ik ze heb (wel paar keer dat ik dacht ze kwijt te zijn) maar telkens is het toch weer rustig geworden. Maar dat is ook een beetje geluk hebben...

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 19:17

ik heb de piercing in mijn nek eruit gehaald, als ik geld heb wil ik twee MDtjes erin.
ik voel me zoooo kaal nu daarzo! aan de andere kant wel een opluchting want hij was erg aan het uitgroeien....