Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ROCHELLEx schreef:Ik heb een vraag over een Tongue web.
'k Wil hem al vrij lang alleen ik zit een beetje met de twijfel van, is het niet 'lastig' met een tongpiercing erbij? Iemand ervaringen met een Tongue web met een tongpiercing?
Maris89 schreef:Omg, hij zit!!!! Ik was zo bang he haha. Maar Tim is een relaxte vent en stelde me helemaal gerust (ookal lag ik alsnog te trillen). Het zetten viel me 100% mee!! Gelijk door gegaan naar de bios en nu wel wat na pijn. Vooral mn slijmvliezen zijn gevoelig en soort van hoofdpijn. Verder alles ok hier!
SaBiNa_S schreef:Maris89 schreef:Omg, hij zit!!!! Ik was zo bang he haha. Maar Tim is een relaxte vent en stelde me helemaal gerust (ookal lag ik alsnog te trillen). Het zetten viel me 100% mee!! Gelijk door gegaan naar de bios en nu wel wat na pijn. Vooral mn slijmvliezen zijn gevoelig en soort van hoofdpijn. Verder alles ok hier!
wat heb je laten zetten?
Maris89 schreef:Goed blijven verzorgen aardbeitje. Dan komt het vanzelf goed. Waar zit ie? Klinkt wel pijnlijk
aardbeitje_ schreef:Maris89 schreef:Goed blijven verzorgen aardbeitje. Dan komt het vanzelf goed. Waar zit ie? Klinkt wel pijnlijk
Hij zat op mijn heup. Zat? Ja zat... Ik ben hem gister op wonderbaarlijke manier verloren, tijdens het joggen?! Ik voelde hem er gewoon uit vallen, heel apart. Heb het sieraad alleen niet terug kunnen vinden. Net even een mailtje richting de piercingshop gedaan, wellicht dat hij verkeerd was gezet, of dat hij zich niet heeft kunnen nestelen door de ontsteking oid, maar ik baal er zó ontzettend van. Ik heb het voorlopig iig helemaal gehad met piercings.
Hoewel, dat als ze me een gratis re-pierce aanbieden, ik het doe hoor.Maargoed, daar gaan we niet vanuit hihi.
Gefeliciteerd met je tongpiercing kYliieJ!