Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Essie73 schreef:Optiwolk schreef:Kijk eens in de openingspost?
Daar staat geloof ik ook iets in van appelsap drinken, omdat je bloed daar dikker van wordt.
Bloed kan echt niet dikker of dunner worden. Het gaat om de stollingstijd! vit K laat je bloed sneller stollen, net als bepaalde groente (koolsoorten) Van appelsap had ik nog niet gehoord
Zo is het idd niet verstandig om vlak voor een bloedige ingreep (waar tatoueren ook onder valt) aspirine te nemen, dit beinvloed de stolling (bloed stolt langzamer, dus blijf je langer bloeden)
(sorry wil niet betweterig overkomen, maar bloed is mijn werk, )
_Lola_ schreef:Vind die vlinder met As ook erg mooi
Jongens ik heb allemaal witte stukken in mn tattoo!! Vooral op hoogte van mijn bh bandje en de bovenste 2 krullen (op hoogte dus van tshirt/truiboord).. Kan dit komen door wrijving??
Of ben ik aan het panieken voor niets omdat ie nog aan het genezen is?
Marshaha schreef:_Lola_ schreef:Vind die vlinder met As ook erg mooi
Jongens ik heb allemaal witte stukken in mn tattoo!! Vooral op hoogte van mijn bh bandje en de bovenste 2 krullen (op hoogte dus van tshirt/truiboord).. Kan dit komen door wrijving??
Of ben ik aan het panieken voor niets omdat ie nog aan het genezen is?
jou kennende?
het laatste
hahahahahha (kan je wel hebben toch)
nee maar het kan als hij aant vervellen is nog dat het witsig uitziet. je hebt nl schaduw en daar krijg je niet zo heel snel lichte plekken in
MAAR kan evengoed wel gebeuren natuurlijk, in dat geval kleur ik het gewoon bijkomt goed!
Joanne1987 schreef:kan idd door schuren komen, had ik bij de tattoo op mn buik ook van mn broekband. normaal gesproken valt dit onder de 'garantie' en wordt dit voor je bijgewerkt