Haarextensions deel 3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Liins

Re: Haarextensions deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 23:50

Ziet er wel goed uit! :j
Zou erg benieuwd zijn.

Want voor dat geld, bestel je namelijk ook op Ebay haar. 200 gram :j

Liins

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 23:53

Zowiezo goed!

http://www.luxuryforprincesses.com/pres ... p?id_cms=9

Kijk maar bij Media. Daar heb je Mascha van Beautygloss.nl die heeft deze extensions dus.
En ik heb haar toen gezien toen ze ze inhad, en wauw! Was heeel mooi.

Ik ga er ook maar eens over nadenken! :j
Ik zou eht artikel wel even voor je opzoeken van haar site.

sashafierce

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 23:57

Jaa daarom! Omdat ik ook veel filmpjes van haar gezien heb.

Ik vind alleen van sommige voor en na foto's het haar niet zo mooi ogen.. Maar dat kan ook wel liggen aan de persoon zelf, hoe diegene t haar doet enzo?! :)) Want bij de een vind ik het supermooi en de ander heb ik zoiets van neh...

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 00:02

Op sommige foto's vind ik het haar droog ogen, op sommige wel heel erg mooi. Beetje raar :P

sashafierce

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 00:06

Ja precies.. En nu twijfel ik omdat ik blond haar heb, en met blond is het sowieso altijd wel tricky -O-

Liins

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 00:14

Ligt aan de verzorging, en denk aan hoevel clips je in hebt. :j

En ook aan de grams. ik heb heeeeel dun haar.
Maar als ik een set zsou bestellen, toch echt de 160grm. Omdat het grootste stuk
toch wat meer 'lagen' heeft, creeer je in een handomdraai met één weft al veel lengte
en dikke lengte, zodat je de rest kunt opvullen aan de zijkanten en zo één mooi geheel krijgt! :j

kaas_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 18:59

Focussed schreef:
kaas_ schreef:
Ik ben aan het wachten op mijn bobbyglam extensions van 210 gram. Heb de luxies weg gegooit wat een troep was dat.

Als je Luxy al troep vindt, hoop ik niet dat de rest van dr merken je tegen gaat vallen :+ :')

Jammer katia! Ik heb best veel haar maar erg dun/fijntjes en krijg er meestal 3 à 4 matten in en dan zie je ze niet, heb een klein koppie denk ik !

Slechter kan het niet zijn dan luxy daar kwam zonder te kammen meteen eerste keer al zoveel haar vanaf dat het net leek alsof ik een golden retriever had vermoord. Ben ermee meerdere keren naar de kapper geweest ook hun vonden de kwaliteit niet goed. Veel gemailt met luxy kreeg wel snelle mail terug alleen dan met reacties waar ik niets aan had. Ik kon het terug sturen maar dan moest ik zelf weer alle kosten betalen en daar had ik geen zin in dus ik ben verder gaan kijken naar een ander merk :)

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 19:47

Blijf het raar vinden hoor, wss een flinke productiefout oid? De kapper die hier gewend is aan great lengths vond Luxy bijna even goed.. En voor great lengths betaal je je echt scheel omdat t t neusje van de zalm is..

hazel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 22:21

Ik heb een vraag, voor degene met krullen onder ons.

Ik heb er nu Indian Gold in zitten, dit haar is alleen gepermanent. Als ik het stijl met de tang wordt het prachtig. Alleen mijn eigen haar reageert op vocht. Dus als het regent of ik in een vochtige ruime ben gaat mijn haar spontaan weer krullen. De extensions blijven dan alleen stijl, totdat ik het was, geen gezicht dus!

Ik ben super blij met Indian Gold, de kwaliteit is top! Alleen wil ik toch kijken of ik iets kan vinden met een natuurlijke krul, zodat ik die ellende niet met vocht heb. Nadeel is ook nog dat ik blond ben, anders had ik in de toko nog wel wat kunnen vinden. Iemand een ideetje?

kaas_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 13:36

Focussed schreef:
Blijf het raar vinden hoor, wss een flinke productiefout oid? De kapper die hier gewend is aan great lengths vond Luxy bijna even goed.. En voor great lengths betaal je je echt scheel omdat t t neusje van de zalm is..

Dat zou ook kunnen maar ik ben nu dus aan het verder kijken durf de gok niet te wagen om nog een keer luxies te bestellen. Zag great lengths ook ( dacht eerst dat dat de great lengths was die jij bedoelde) twijfel nu tussen headkandy en great hair heb bobbyglam omdat ik steeds geen bericht terug krijg. Nu ben ik bang dat ik mijn hele haar niet bedek met de 5 4 3 2 clips van great hair en dat ik het niet kan verdelen

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 13:42

Als je nog wat wilt weten over headkandy: vraag maar raak!

kaas_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 13:54

Ha! Fijn :D

Welke lengte heb jij? Zijn ze makkelijk te verven? En ik zie op de foto op hun site dat je geen 4 clips hebt, nu heb ik echt wel redelijk dik haar dus vraag ik me af of de extensions alles wel goed dekken

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 13:56

Ik heb indertijd de luxy's gekocht, maar heb van mezelf erg krullend haar. Ik maak mijn haar nooit stijl en gekrulde clip ins zijn voor mij dus handiger. Weet iemand gekrulde clip ins van een goede kwaliteit?

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 13:59

Ik ga deze week weer een afspraak maken voor volgende week! MIS ME HAARTJES :+:

kaas_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 14:01

Nikka schreef:
Ik heb indertijd de luxy's gekocht, maar heb van mezelf erg krullend haar. Ik maak mijn haar nooit stijl en gekrulde clip ins zijn voor mij dus handiger. Weet iemand gekrulde clip ins van een goede kwaliteit?

alleenhaar.nl staan krullende clips ins op

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 14:04

kaas_ schreef:
Ha! Fijn :D

Welke lengte heb jij? Zijn ze makkelijk te verven? En ik zie op de foto op hun site dat je geen 4 clips hebt, nu heb ik echt wel redelijk dik haar dus vraag ik me af of de extensions alles wel goed dekken

Dan heb je denk ik verkeerd gekeken! Er zit wel een 4 clips bij die ook nog eens 4 wefts op elkaar heeft. Het haar is 180 gram (bij mijn lengte, 20-22 inch). Dat is iets meer dan de luxy's.

Ik heb ze zelf ook geverfd, kwamen ze goed uit! Puntjes werden wel iets droog, dus heb ze wat bijgepunt maar ze zijn nu weer mooi.

Foto na het verven: (rechts)
Afbeelding

kaas_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 14:08

Wauw die zijn wel erg mooi. Ik twijfel of ik mijn haar blond laat of bruin ga verven vandaar. Valt er trouwens veel haar vanaf? Daar had ik enorm veel last van bij de luxies. Zag trouwens ook dat ze 24-26 inc hadden maar volgens mij is dat iets te veel

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 14:23

Ik heb ook wel een foto van mijn extensions stijl, dan kun je zien hoe lang dit is, zal m zo even uploaden.

Wanneer het haar een beetje in de klit zit (soms na wild uitgaan :') ) dan komt er met borstelen wel wat haar uit, maar bij mij komen er geen hele plukken haar uit. Volgens mij ben ik in die 3 maanden niet veel haar verloren :)

betadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 14:26

Hier een extension leek dat al een tijdje meevolgt.
Nu heb ik besloten dat ik er voor wil gaan. Ik heb lang, maar heel fijn haar. Welke extensions raden jullie mij aan ? Ik wil zo weinig mogelijk werk eraan eens ze erin zitten. Dus 's morgens opstaan borstelen en weg...
Ze moeten ook zo natuurlijk mogelijk aanvoelen.
Ik dacht aan deze hier via ebay
http://www.benl.ebay.be/itm/40pcs-Echth ... 4ab327e14b
Alvast bedankt

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 14:31

Nog niet geverfd, lichte krul:
Afbeelding

Foto van het haar stijl kan ik even niet vinden, zal morgen anders maken. Maar denk dat je aan de foto hierboven wel redelijk de lengte kunt bekijken, ze zijn denk ik even lang als de luxy's!

kaas_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 15:30

Ziet er goed uit. Ben na de luxys echt bang dat elke clip in zo vreselijk uitvalt. Heb ondertussen zelf ook even op alleenhaar gekeken dat is wel iets goedkoper maar ben bang dat dat niet zulke kwaliteit is als headkandy

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 15:48

Haha, toevallig heb ik ook extensions van alleenhaar gehad.
De weft met 4 clipjes is daarbij niet duiker dan de rest, wat ik al een nadeel vond. Daarbij heb je voor de zijkant 4 keer 1 clips, bij mijn headkandy 2 keer 1 en 4 keer 2.
Vond dat haar ook erg snel droog worden, en krullen zakten ook snel weer uit!

kaas_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 15:57

Denk dat ik dan toch maar voor headkandy ga, zijn ze snel met leveren?

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 16:00

Ja! Ik had ze op maandag besteld (moet dan voor 3 uur locale tijd, dus voor 4 uur nl), betaald via paypal. Ze waren woensdag binnen :)

kaas_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 16:07

Dat is erg snel zeg! Moet nu alleen even mijn kleur zien te vinden had bij luxy bleach blonde en die matchte precies met mijn eigen haarkleur :D