Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
chipieke schreef:@DjunDjun: welkom![]()
Ik heb in een ver verleden gefitnessedEn op de hometrainer helpt het wel om wat caloriën te verbranden, maar of het echt helpt voor af te vallen, in combinatie met gezond eten moet dit wel een extra zijn denk ik?
Fietsen in open lucht is uiteraard altijd beter
Brood en aardappelen zijn dikmakers in grote hoeveelheden. Ik eet elke dag maximum 6 (kleine!) sneetjes BRUIN brood en 2 kleine aardappelen. Ik ben ervan overtuigd dat we echt wel onze koolhydraten nodig hebben...
Cruesli hangt af, welke? Die met fruit? Die op basis van de juiste vezels? Je kan dit gemakkelijk checken door te kijken naar suikers en verzadigde vetten.
Ik eet ook 2 tot 4 mandarijnen op een dag, wat zijn ze lekker deze tijd van het jaar heKipburger kan je dan weer best vervangen door kipfilet, tenzij je vroeg genoeg eet 's avonds en je voor de rest van de dag niet te zwaar eet, gehakt weegt flink door. Krieltjes zijn ook aardappelen dus die zijn niet ongezond bij mijn weten, ik eet het niet omdat ik de smaak niet zo lekker vind...
Mij is altijd verteld om je avondeten te eten voor 19u, dan krijgt je maag nog genoeg tijd om alles te verwerken.
chipieke schreef:Haha hier nog een. Helaas? Bij mij is dat gewoon m'n ritme. Alleen vandaag was ik vrij en heb ik een beetje bijgeslapenWij zijn helaas van die mensen die om 7u opstaan en om 10u 's avonds al in ons bed liggen haha
Sabin_e schreef:chipieke schreef:Haha hier nog een. Helaas? Bij mij is dat gewoon m'n ritme. Alleen vandaag was ik vrij en heb ik een beetje bijgeslapenWij zijn helaas van die mensen die om 7u opstaan en om 10u 's avonds al in ons bed liggen hahaOh lekker he dat genieten met de honden!
![]()
Vanavond zitten we weer met de vriendinnen bij elkaar en komen er toastjes met kruidenkaas en brie en wijn en chocola op tafel......Hoop dat ik me kan beheersen
@marleen_usar: Thanks girl!