Ariebombarie schreef:WTF?!
waarheen precies?
Ingeschreven daar, eerst ff Zierikzee bij mn ma in de buurt, en de mensen die ik er heb leren kennen.
Dan Goes.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
S_uus schreef:Fiffill schreef:Ik ga naar IJsland, waarvan een deel van die tijd rondtrekken met vriendlief, fietsen en een tentje dus echt geen omgeving om make-up op te doen.
Leuk man!!
Nou voor de natuurvoort heb je allemaal dorre bomen
NEE GRAPJE!!!
Jullie kennen me amper en ik begin al met die rare dingen te gooien sorry..
Aar, dat is voor mij niet 'zo maar' even in de treinhelaas........
Maar als ik een keer in Zeeland ben, en jij ook kunnen we wel shoppen voor make up?
Ariebombarie schreef:Fiffill schreef:
Aangezien het zomer is daar (dat houdt dus in: amper nacht) zal dat kaarsje niet nodig zijn maar no way dat ik me ga opmaken daar, afhalen zou ik dan echt geen zin in hebben hoor.damn.... ff een verschilletje
afhalen... in lekker bronijswater hmmmmm ben je wel meteen wakker
MarcoBorsato schreef:Ik denk even na over die bestelling, ik ben over het algemeen erg merkentrouw en een beetje huiverig voor iets dat zo cheap ass is...
Ariebombarie schreef:S_uus schreef:Nou voor de natuurvoort heb je allemaal dorre bomen
NEE GRAPJE!!!
Jullie kennen me amper en ik begin al met die rare dingen te gooien sorry..
Aar, dat is voor mij niet 'zo maar' even in de treinhelaas........
Maar als ik een keer in Zeeland ben, en jij ook kunnen we wel shoppen voor make up?
ik weet hoe ernstig zo'n reis isik heb geen auto en mijn ouders wonen dus in zeeuws vlaanderen (daarvoor moet je vanaf breda met een bus, door antwerpen heen) dusssssss...
4,5uur enkele reis
![]()
overigens ben ik praktisch bijna nooit in zeeland
Ariebombarie schreef:Fiffill schreef:Nogmaals... het is IJsland, ze hebben er warmwaterbronnen.
ijsland klinkt maar voor verwende mensen met hun warmwaterbronnen tsk!
Ariebombarie schreef:MarcoBorsato schreef:Ik denk even na over die bestelling, ik ben over het algemeen erg merkentrouw en een beetje huiverig voor iets dat zo cheap ass is...
ik op zich ook, maar als we met 8 man zijn met een bestelling van iets van 10 euro de man, dan zitten we dus al met gratis verzendkosten. als het dan tegen valt, dan ben je maar een 10tje kwijt. voor dat geld kan je het nog wel eens proberen is mijn mening, maar dat is persoonlijk natuurlijk
S_uus schreef:Ariebombarie schreef:
ik weet hoe ernstig zo'n reis isik heb geen auto en mijn ouders wonen dus in zeeuws vlaanderen (daarvoor moet je vanaf breda met een bus, door antwerpen heen) dusssssss...
4,5uur enkele reis
![]()
overigens ben ik praktisch bijna nooit in zeeland
Ja is echt poedersuiker manen ik vind dat dood eng, elke keer bang de verkeerde trein te pakken enzo.... ach ja je zult het maar hebben...........
Zo'n reis is ook knap vermoeiend.
Ariebombarie schreef:veel plezier alvast daar
nee ik vind Zeeland echt niet leuk. maar ik kom uit een nog erger gat
Ariebombarie schreef:Fiffill schreef:[
Die mensen waar ik eerst ga werken hebben een jacuzzi.(Bijna iedereen heeft daar zwembaden enzo, is toch allemaal goedkoop.. of anders hebben ze in het dorp een thermische bron
)
daarvoor hoef ik niet naar Ijsland, alleen maar naar mn badkamer![]()
Fiffill schreef:Nee, de Amerikaanse..com