Puisten deel 2

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

emr

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-12 22:53

Hier ging het echt verbazingwekkend goed en nu verbazingwekkend slecht. Echt vreemd hoe dat in 2 dagen tijd kan omslaan. Ben benieuwd zit morgen 9u in het vliegtuig en de vorige keer was dat echt een hel voor mn huid. Hoop dat het nu er niet erger van word.

Ayla

Re: Puisten deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-12 23:01

:(:) !

Wel herkenbaar, mijn huidje kan ook van de 1 op de andere dag ineens omslaan..
Heb je niet onrustig geslapen oid?

emr

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-12 23:28

Nou heb examens gehad en thuissituatie is ook niet ideaal voor mn huid. En maak inderdaad ook korte nachten dus het is allemaal wel te verklaren. Gelukkig zit ik morgen in NY dus kan ik even een weekje ontstressen!

AllstarLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-12 13:42

Mijn huid is echt bagger...
Maar eet de laatste tijd niet zo gezond meer. :(

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-12 17:38

:(:) voor jullie beide.

Mijn huid is ook niet je-van-het maar ik heb af en toe de puf er gewoon niet voor om me er druk over te maken :') pribeer me maar gewoon te bedenken dat er belangrijkere dingen zijn dan m'n huid.

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-12 21:50

Was zo blij dat het goed ging.. zit ik er weer aan. :(
Heb nu 2 plekjes boven m'n mond waarvan een best wel pijn doet.
En al ziet het er misschien niet eens superslecht uit, ik baal er gewoon zo ontzettend van dat ik er niet afgebleven ben en dat het nu weer moet helen.. pff.

ayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-12 22:33

emr schreef:
Nou heb examens gehad en thuissituatie is ook niet ideaal voor mn huid. En maak inderdaad ook korte nachten dus het is allemaal wel te verklaren. Gelukkig zit ik morgen in NY dus kan ik even een weekje ontstressen!

Oh New York, wat heerlijk, veel plezier! Mijn huid was ook bagger door de vlucht, je moet eigenlijk geen foundation opdoen, maar alleen een hele goede moisturizer, en blijven drinken in het vliegtuig!

Mijn huid was heel mooi, kleine terugslag gehad met een paar plekjes, maar ze genezen gelukkig supersnel :) Mijn huid is volgens mij nog nooit zo lang achterelkaar niet slecht geweest.

Sterkte voor de slechte huidjes! :(:)

Thomas

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-12 23:43

Andesgebergte op mn rug en subductiezones op mn voorhoofd, vulkanen op mn kin. Godsamme, wilde het ff aanzien maar toch echt de huisarts maar ff bellen.

ayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 00:07

_O- _O- Je kunt het iig heel beeldend vertellen. Succes bij de dokter! Als het zo erg is, lijkt me dat ook het verstandigste :)

AllstarLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 10:53

Haha! _O-
Als het zo erg is als je beschrijft zou ik wel naar de huisarts gaan.

Unoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 11:22

Verdorie, mijn huid is nog niet helemaal 100% en vanavond heb ik gala. Maakt me eigenlijk niet enorm veel uit zolang ik het maar weg kan werken :+ Iedereen is er toch bezopen dus opvallen doet het niet :')

emr

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 12:15

Thomas schreef:
Andesgebergte op mn rug en subductiezones op mn voorhoofd, vulkanen op mn kin. Godsamme, wilde het ff aanzien maar toch echt de huisarts maar ff bellen.

Haha ach! Die vulkanen komen hier ook voor en ook mijn voorhoofd is echt een ramp! Wat ik al dacht door de vlucht is het echt weer mega erg geworden. Baal echt! Ik kan er ook niet afblijven het irriteer zo zwaar. Ayo; ik gebruik op mascara en oogpotlood na geen make up dus zonder foundation was geen probleem en heb veel gedronken en mn huid regelmatig gereinigd maar toch kwam de uitbarsting nog erger. En heb nu maar 4utjes geslapen ivm tijdsverschil enzo dus het zal er niet beter van worden.

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 12:40

emr :(:) hopelijk trekt het wel weg na een stressloos weekje, of hoelang blijf je daar? :)

En Thomas :(:) :') misschien inderdaad even langs de huisarts gaan?

Mijn huid is oke, maar heb 1 brandend plekje boven m'n mond die pijn doet met 1 a 2 korstjes ernaast en dat irriteert me toch :+ probeer er maar af te blijven want anders word het toch alleen maar erger.
Gister lekker veel gestressd dus als het er morgen erger uitziet verbaast het me niets.

AllstarLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 13:09

Mijn huid wordt ietjepietsje beter!
Eergisteren had ik zoveel alcohol gedronken. Is dat eigenlijk heel erg voor je huid?

Unoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 13:10

Als ik een nacht heb gedronken dan zie je dat echt wel aan mijn huid, maar dat kan ook door het slaaptekort komen dat dan volgt..
Vanavond wordt het ook weer een flink zuipfestijn, maar ik moet toch al mijn vriendinnetjes op een goede manier uitzwaaien :')

AllstarLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 13:14

Ja ik denk dat het slaaptekort het ook niet goed doet.
Haha, dat wordt nog wat! Zaterdag is er ook weer feest! Mijn huid is dan geen feest. -O-

Thomas

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 14:44

Alcohol doe ik niet meer aan, pfff vooral als ik iets teveel op heb lijk ik een spook met stippen. Haha xp

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 15:14

Heeft één van jullie toevallig al eens vitamine B5 geprobeerd? Zo ja, waar heb je dat gekocht en werkt het?

Unoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 15:52

Ik heb vitamine-B tabletten met ook B5 erin. Alleen zijn dit speciale omdat er van sommige dingen bijna 7000% van de ADH in zit.. Ik heb het gekocht bij de Rode Pilaar, het heet Solgar Formulve VM 75 oid.
Ik vind het wel lekker werken, en je wordt er snel bruin door!

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 16:59

De BB van Missha ben ik nog steeds tevreden over. Heb bijna geen pukkels meer! En dat terwijl ik gestrest ben omdat een van de paarden niet goed gaat en vorige week een 3-daagse wedstrijd had. Ben heel tevreden nu. Fruitzuur zal ook wel mee geholpen hebben. Heb ook iets nieuws besteld. Face primer van Fusion Beauty voor acne. Dit zegt het product: Anti-Acne: Verbetert de huid, reduceert de acne bacterie, absorbeert en reduceert het talg en verfijnt de poriën. Waarschijnlijk ontvang ik hem volgende week. Laat hier nog wel weten of hij bevalt na een tijdje. Ze zeggen ook dat hij er voor zorgt dat je huid niet vet word. Met de wedstrijd (het was zooo warm) glimde mijn voorhoofd alleen maar. Dit lijkt me een fijn product voor in de zomer.

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-12 10:31

Ik baal flink. :(
Ik heb een paar hevige huilbuien gehad en m'n huid is nu echt PRUT.
M'n wangen zitten onder de rode stresvlekken, allemaal ini-mini rode plekjes op m'n voorhoofd en nog steeds een groot plekje/korstje boven m'n mond.
Ik baal, want de zon is er niet meer en deze liet het juist zo snel helen.

Blanket

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-12 10:52

:(:)

Hier ook even een slechtere huid. ;( Maar ik blijf optimistisch, het is al stukke beter dan voorheen.

AllstarLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-12 14:01

:(:)

Mijn huid is verschrikkelijk! ;( Ben gisteren op stap geweest en dat deed het echt niet goed...
Misschien ga ik zo even stomen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-12 14:38

Hier gaat ie ook niet lekker.. maar wel al beter als voorheen dus echt klagen mag ik niet denk ik. Geen dikke vette ontstekingen gelukkig :)

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-12 14:42

Fijn Rebeccaa, die doen altijd zo'n pijn :o gelukkig heb ik die sinds ik geen kaas meer eet en geen melk meer drink amper nog gehad.

Zo te lezen gaat het overal wat minder, zal het aan het weer liggen? Hoop iig dat het bijtrekt of zoiezo niet erger word, dan kan ik er voor nu nog wel even mee leven haha. :P