Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ook de push down van hunkemoller zit best redelijk.
) en jij had een teruggetrokken tepel toch?

.

Heb ik gedaan, Ik moest het in de gaten houden en als het ging infecteren moest ik antibiotica gaan slikken.

Zo blij toen! Nu nog steeds! Kwam laatst bij v&d een huismerk bh tegen, afgeprijst voor €5,-! ongelovelijk! En hij zit fantastisch! Ik kan een mooie 80D bh aan
Heel verschil met voorheen, toen ik alleen een sportbh had van 75H of 75 I. Ben super blij met het resultaat! Littekens zien er goed uit. Overigens nooit wat erop gesmeerd oid. De PC vond dat niet nodig. Kan iedereen die een bv overweegt het echt aanraden!

Hijs uiteindelijk wel dichtgegaan, gelukkig.

en die open plekken kwamen heel vaak voor... was niets om me druk over te maken
cindytjuh schreef:pffff, ten eerste was het een tang van een ****... gelukkig volgende keer weer mijn eigen pc![]()
Ze zei dat het er supergoed uitzagen die open plekken kwamen heel vaak voor... was niets om me druk over te maken
Dus.. ja... oke.. dat geloof ik dan maar...![]()
Heb absorberende gaasjes gekregen voor het wondvocht wat eruit komt en verder moet ik geduld hebben.
Ik ben ook wel gerustgesteld alleen dat het er goed uit ziet vind ik wel een beetje vreemd aangezien er flinke open plekken en gaten zitten, maar goed.... gaat heel mooi worden zei ze...