Het ik ben begonnen met hardlopen IV

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Yonker

Re: Het ik ben begonnen met hardlopen IV

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 17:37

Hoi meiden sorry ff geen tijd om bij te lezen heb vandaag lesje 3 van Dutchrunners gelopen ging prima!! Alleen dat dribbelpasje probeer ik een beetje te doen en lijkt net of ik stilsta heb ik het gevoel maar wel heel relax :=
Wou zaterdag dat horloge bij de aldi halen!! Weet iemand of dat wat is?? :D

Chely

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 17:38

hallo lopers,

Jullie klinken allemaal hardstikke fanatiek!
Sinds kort ben ik ook begonnen met hardlopen, hoop rond de jaarwisseling de 5 km te kunnen lopen.

Enigste nadeel is dat ik tijdens het trainen vaak kniepijn heb, als ik dan een stukje wandel is het weer over maar zodra ik weer ga lopen begint het (na een tijdje) weer.
Is hier iemand bekend mee? Het weerhoud mij namelijk van verder trainen....

irise456

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 17:42

ik vraag me af of die loopjack bij de aldi zaterdag of dat wat is?
Horloge vraag ik me ook wel af

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 17:53

Cely loop je wel op goede schoenen??
Weet het verder ook niet hoor.. Heb er zelfs soms ook last van maar dat ik altijd vrij snel weer over.

Iris dat jack weet ik ook niet, maar dat word hem voor mij denk ik sowieso niet...

Iemand die hier nog meer met dutchrunners loopt??
Weet iemand hoe je die hartslagzones bepaald?

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 18:07

Fan dank voor de duw :D net geweest 4x 6 min in nog daartussen 2 wandelen. Ging lekker wel regen maar dan loop ik t best.

Ach t is ook iets wat ikzelf doe. Iemand is uit z'n hum, ik denk dat dat door mij komt dus ga nog meer m'n best doen om aardig gevonden te worden en om t de ander naar de zin te maken. En dat vergt zooooooo veel energie. Ik wil dus meer bij mezelf blijven. Probeer daar ook zoveel mogelijk op te letten maar soms vergeet ik dat even, helemaal als ik erg moe ben.

Vanavond lekker rijden, hoop dan dat t wat droger is.

Mirkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 19:18

Waar zit je pijn, Chely? Ik weet vanuit eigen ervaring wel het e.e.a. over de knie en hardlopen.. :=

Rijze Bom :)

lauralarissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 19:38

Ik heb erg last vann een spier in mijn bovenbeen. Ga pas were lopen als dat over is.
Horloge van de aldi ga ik ook voor haha :D

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 20:11

@Bom, ben trots op je! +:)+
@Irise, ik loop niet voor het werk, ik loop wel op zondagmorgen gelijk als ik wakker ben.Kleding aan en hup naar buiten, ontbijten doe ik als ik terug ben. Dit bevalt mij eigenlijk het beste, ik loop het lekkerste 's morgens.

Als de jas het zelfde is als van de Lidl, dan zou ik hem niet kopen, hij valt mij tegen.

Ben net terug van les 15 van STR, viel vies tegen -O- , heb hem uitgelopen, maar vraag niet hoe. Feit is wel dat ik de 5km heb gehaald! *\o/* Mijn tijd zal nu alleen maar sneller worden, joehoe!!

Pebblesther

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 20:24

Irise456: Ik loop zelf 2 tot 3 keer per week. En voor het werk hardlopen doe ik niet, zit om 6:50 al in de auto (of om 6.30 op de fiets als ik ga fietsen). Dus dan zou ik al om 5:45 ofzo moeten gaan hardlopen := Nee dat wordt me iets te gek.

Chely: ik heb ook af en toe last van mijn rechter knie maar dat is na het hardlopen. Maar dan na een paar uur is het wel weer over. Misschien dat je zo'n brace kunt proberen? Is misschien ook wel goed voor mij om te proberen.

Nou ik heb vandaag voor het laatst getraind voor de 4 Mijl. Deed er dit keer 37 min en 33 sec over. Iets langzamer als de vorige keer maar het maakt me allemaal niet uit. Ik zie wel hoe het gaat zondag :D Ik ben er in ieder geval helemaal klaar voor :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 21:55

Foto's van afgelopen zondag:

Afbeelding

Hoe zwaar kan iemand het hebben... :o

Afbeelding

Heel zwaar... :o

En van de estafette:

Afbeelding

Afbeelding

Talonius

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 22:01

Geweldige foto's Angela! En goed dat je mee loopt zeg.

Ik wil eind december meedoen met een loop, maar mijn training ligt inmiddels 3 weken stil. Eerst verkouden en behoorlijk hoofdpijn en sinds vorige week gehoord dat een goede vriendin van 33 ongeneeselijk longkanker heeft.. Hoe oneerlijk kan het leven zijn.

Moet mezelf er even tot aansporen dat ik komend weekend weer begin, misschien kan ik juist met lopen m'n gedachten op wat anders zetten. Zal ook vrijdag eens bij de Aldi gaan kijken voor dat jackje.

Voor iedereen die zijn schema aanhoudt +:)+

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 22:30

@Talonius, wat een verschrikkelijk nieuws! :(:) 33 Jaar, veel en veel te jong! ;(

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 22:34

Angela, geweldige foto's! Die man in dat te strakke gele shirt en het net iets te strakke broekje _O- Hij is stiekem met je aan het sjansen. _O- Volgens mij heeft hij ook het artikel in Runners gelezen of het hardlopen-flirten :')

Meid super gedaan, doe het je niet na! ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 23:04

Dat piemeltje!!! Echt hilarisch, dat was het eerste wat ik zag toen ik die foto zag. :D

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-10 07:33

Talonius, sterkte :(:) 33 jaar is véééééél te jong.

En Angela, super foto's :j :D

Nou vandaag ff doortikken met z'n allen en dan hebben we de 100 blz's weer gehaald *\o/*

Gisteravond nog even lekker een buitenritje gemaakt met stalgenoot, even heerlijk onze frustraties besproken (het zijn altijd die mannen hè?!) en daarna bijtijds mijn bedje in. Nu weer fris en fruitig om zo de kids weg te brengen en naar het werk te gaan. Half dagje vandaag, om 1 uur klaar en dan misschien even naar paardenbeest.

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-10 07:35

Jeetje Talonius, het leven is zeker niet eerlijk soms... Heel veel sterkte....

Angela, leuke foto's hoor, briljante 'details' trouwens inderdaad... _O-

Lekker ritje gemaakt dus Bom en vandaag lekker kort dagje...

Ik ga vanavond weer lopen.... *\o/*

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-10 09:14

Pfff, zit te twijfelen, ben al een paar dagen wat misselijk-achtig de hele dag. Morgen ben ik vrij, maar zaterdag zou ik een catering doen van 16:00 tot 02:00. Ben alleen bang dat ik dan echt ziek ga worden en wil dat voorkomen. Moet dus ff denken of ik dan wel ga/kan of dat ik thuis blijf. Weekend is hoe dan ook al druk maar de centjes zijn ook mooi meegenomen...

Mirkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-10 09:41

leuke foto´s inderdaad, Angela... En dat mannetje... hhih :Y) Ik zag ´hem´ ook direct :D

@ WenK, ik moet a.s. zaterdag oook werken in de horeca. Als je je niet lekker voelt, moet je het niet doen, je moet er zijn voor de gasten en als het niet lukt... Of je moet een geschappelijke baas hebben die kan zeggen dat je eerder weg mag..

Ik zie het werk zo voor de 4Mijl ook niet zo zitten. van de hele dag op mijn benen staan en rennen en vliegen raken ze zo verzuurd :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-10 09:49

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-10 09:53

Nee, kan niet eerder weg. Heb ze nu gemailt met het verhaal en ik mag het aankijken en vrijdag/zaterdag laten weten.

Op zich gaat het wel hoor, kan sporten, op kantoor werken en alles. Maar moet af en toe ff zitten, diep ademhalen en dan weer verder. En ik wordt er iets knorrig van... :o Daarbij is het een dienst van 16:00 tot 02:00, dus een lange/late dienst ook.

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-10 10:00

Goedemorgen :wave:

Angela, leuke foto's :j

Wenk :(:) Niet ziek worden hoor, vanavond maar lekker vroeg op bed :j

Ik bruis echt van de energie en heb het ook harstikke druk dus dat komt echt goed uit.

Net 3 kwartier vakantie verhalen aangehoord :n Had op een gegeven moment echt zoiets van: ROT OP!!!! Ook gewoon doorgegaan met mijn werk, maar het drong niet helemaal door volgens mij :+

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-10 10:17

Zo eindelijk weer eens een "echte" werkdag (voor zover ambtenaren natuurlijk werken _O- ). Nog wel wat bakken en dozen uit te pakken maar er begint weer structuur in te komen.

WenK, ik zou jezelf toch even in acht nemen, je hebt er niets aan om na een drukke bardienst ziek te worden en dan een week niets meer te kunnen :n

Angela, ik zal je topic straks ff doorlezen en mocht ik tips hebben, dan reageren.

Sak, irri is dat he als je wilt werken terwijl er flink geklept wordt op de kamer. Hier zitten we nu met z'n 4-en en er staat ook een vergadertafel, waar veel van gebruik maken. En dan mag ik tussen al die kakelende kippen en kukelende hanen nog een notulen uitwerken, zucht >;)

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-10 10:20

Das niet handig Bom...

Nee, denk ook niet dat ik ga werken zaterdag, of ik moet ineens wonderbaarlijk opknappen en zowel morgen als zaterdag overdag nergens last van hebben. Wel jammer was in Lelystad, dus wel lekker aan te rijden.

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-10 10:25

O, waar in L'stad?

Ga binnenkort voorstellen om alleen hier op de kamer te vergaderen als er echt helemaal nergens anders een ruimte is. Beetje ruimte gebrek hier maar men mag ook rekeninghouden met elkaar. Gelukkig heb ik erg fijne collega's die elkaar wel kunnen zeggen waar het op staat.

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-10 10:26