dat is zo. en dan het mooiste komt nog he! mijn opa het laten zien, die weet van niks.
Ik laat hem zetten omdat ik zo en goede band met mijn opa heb! die band die heb k niet een sme tmijn ouders mijn opa is altijd al speciaal voor me geweest, En nu heeft hij kanker, maar hij was altijd zo vlot nog. Ze kwamen altijd naar Utrecht toe (naar ons) zelf wonen ze in Groningen. Maar je ziet hem nu echt zwakker en moe worden
Ja ik denk dat hij echt in tranen uitbarst. Ik heb gewooon eigenlijk nog een fitte jonge opa. het is niet zo een opa opa :p meer een goede vriend gaat leuk met je voetballen mee naar wedstrijden ging hij altijd :p
hihi is het ook mijn moeder moest erg huilen toen ik het liet zien dus laat staan mijn opa
wel raar heb laatst van hem laarzen gehad die ik zoooo graag wilde hebben ( dubarry van 390 euro ) Omdat ik geen geld had. en nu laat ik een tattoo zetten haha maar me meoder betaald mee omdat ze het zo mooi vond klinkt best verwent he hahah!
Maar doe er ook wel wat voor terug. opa moest elke dag naar het ziekenhuis in Groningen, en ik ben vanuit Utrecht ook naar hem toegekomen om zijn haar even te knippen, en om mee te gaan naar ze bestralingen. En me ouders knip ik altijd me moeder vaak kleuren dus ze krijgen wel wat terug
Op mijn voet was kattepis, misschien een irritant gevoel, maar pijn zeker niet. Ik piepte heel anders toen die op mijn zij werd gezet, die op mijn arm was ook geen uitdaging, dat was gewoon alsof iemand met een viltstift op mijn arm aan het kladderen was haha.
Het is voor iedereen anders, ik zeg altijd maar zo: Pijn is tijdelijk, tattoo's zijn voor eeuwig. Succes
en ik heb mijn lip ook bij mij was ie dus de eerste keer bijna weg na genezing; te voorzichtig gezet nu is hij 1x opnieuw gedaan en is 1 letter nog niet goed, maar ach.. ik laat em nog eens opnieuw doen dus
mijn moeder vond dr voet ook veel pijn doen, toch ga ik er ook voor binnenkort
Tatyana
Geplaatst: 27-01-11 22:58
Ik doe liever nog 5x opnieuw mijn rug/zij/nek enz als nog een keer mijn kuit. Maar heb ook mensen zien vergaan van de pijn bij het tattooeren van de rug, die kuit weer appeltje eitje vonden... Is dus niets over te zeggen
Lcharlotte; nee je kan zeker geen spijkerbroek dragen als je in je lies een tattoo hebt. Door dat schuren, kan het minder mooi worden. Ik heb dus jurkjes gedragen, maar ja het was ook zomer . Iemand trouwens ervaring hoe een tattoo eruitziet na de bevalling, op je buik/ lies/ zij? Niet dat ik van plan ben zwanger te worden, maar ben toch wel benieuwd .
wollewaps
Geplaatst: 27-01-11 23:13
Mijn tattoeeerder vertelde me dat dat heel lelijk (kan) gaan worden, dat wilde die ook even duidelijk bij me hebben voordat hij 'm ging zetten (ben nog maar 17 natuurlijk)
ja kan wel heel lelijk worden, maar een oude lerares van mij had eentje op der buik en die heeft gewoon twee zwangerschappen overleefd, was nog heel scherp en mooi
NatassJa
Geplaatst: 28-01-11 01:42
Nou ik heb de stap gezet, volgende week zaterdag om 4 uur ben ik aan de beurt!!
Ben er toch wel benieuwd naar, ik hoor steeds verschillende verhalen. Maar heb nou nooit echt een foto gezien op internet van een tattoo die daardoor echt minder mooi geworden is.
Lottie84
Geplaatst: 28-01-11 09:35
Caye schreef:
Charlot ben je nog zo jong
Zo jong?!?! Ben al een kwart eeuw gepasseerd, voel me al een oude taart!!
Dat verschilt ook heel erg per persooon lijkt mij. Ik heb nu al veel striemen op mijn bovenbenen bijvoorbeeld dus heb het idee dat mijn huid met een zwangerschap ook wel eens striemen zou kunnen creeeren. Hoeft niet natuurlijk. Is heel erg afwachten denk ik. Ik heb de mijne ook bewust op mijn schouder staan omdat dat naar mijn mening een van de plekken op je lichaam is die vrijwel hetzelfde blijft bij dikker worden oid. Veroudering gebeurd overal natuurlijk.