Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ik wil dat spektakel wel aanschouwen
totilas wordt verslagen door willem
amazone77 schreef:eleinomae@ (hoe in godsnaam kom je op die naam) doe maar lekker nog een dagje extra rust,kan helemaal geen kwaad,als ik mij niet fit voel loop ik ook niet,zonde als je de les niet uit zou lopen....moet je die daarna nog een keer doen.
![]()
nog even een nieuwtje over willemvandaag tot 2 x toe in de rechter galop geweest!!!!
hij kan het dus wel haha
super trots op hem.
zo dat was het weer.
lang verhaal, maar ik heb kunstgeschiedenis gestudeerd (een jaar) en ik ben helemaal fan van de griekse/romeinse mythologie en Eleionomae zijn moerasnimfen
had wel wat steken in m'n zij en last van m'n voet, terwijl ik wel goede schoenen heb
knap hoor!
hand is helemaal genezen dus ben weer van de partij
riannetjhe schreef:1 x harlopen vandaag poeh volgensmij heb ik heelerge spierpijn morgen en dan moet ik ook nog werken
dit was mij nschema
1 min hard
1 min lopen
1min h
1 min l
2 min h
1 min l
2 min h
1min l
2 min h
1 min l
3 min h
1 min l
3 min h
1 min l
4 min h
1 m l
4 m h
lopen
. 8,5km, in totaal iets van een 6min gelopen (telkens een minuutje), 59minuten! Niet slecht vond ik zelf..

en het ging gewoon weer lekker
Zou het liefst morgen les 3 gaan lopen, maar ik ben verstandig en gooi er een rustdag tussen haha. Maar als het zo lekker gaat stimuleert het wel 
Maar ik denk dat het handigst is een paar lessen terug te gaan... Als je dat makkelijk afgaat, kun je altijd het e.e.a. overslaan! 
, voel ik mijn knieën toch weer... Fysio had in de intake gezegd dat ik de run van 28 augustus wel zou kunnen halen, maar ik vrees nu toch van niet