Waar komt toch altijd(vooral op bokt valt me dat steeds meer op) die achterdocht vandaan???
Als Issy zegt dat ze FSME heeft waarom moet dat in twijfel worden getrokken?
Iets komt in Nederland niet voor vind ik nogal krom, de landen grenzen bestaan nog amper en Nederlanders reizen veel dus alles kan ook in Nederland voorkomen, alleen is het vaak lastig te vinden dus dan bestaat het maar niet.
Ik vind dat zo kortzichtig!
Ik denk dat er heel veel mensen rondlopen met allerlei klachten die niet goed op te sporen zijn.
Vaak biedt de alternatieve hoek dan uitkomst maar neeeeee....dat word niet aangenomen.
Alles moet via de reguliere hoek aangetoond worden anders bestaat het niet.
Kloppen volgens jullie de uitslagen van Weert dan ook niet?
Dat men in Nederland nog ver achterloopt in het reguliere met het opsporen van lyme en soortgelijke ziekte ben ik met jullie eens, wat dat betreft kan je dan nog beter in een oostblok land zitten, daar zijn ze al een stuk verder.
En juist omdat het bij het reguliere zo snel stagneert zoeken we verder.
Daarvoor biedt niet alleen Augsburg uitkomst.
Mijn huisarts heeft uietraard ook een medische achtergrond, maar net zoals zoveel huisartsen kom je daar met lyme niet veel verder mee....je word een beetje schaapachtig aan gekeken.
Dus wel of geen medische achtergrond doet hier niets aan af.
Ik heb zelf ook in de pharmachemie gewerkt maar had geen idee in het begin hoe ik hier mijn weg in moest vinden.
Gelukkig door veel adviezen die ik heb gekregen en de lyme vereniging plus zelf veel zoeken kom ik wat verder.
Ik ben er absoluut van overtuigd dat er meer wegen zijn die naar Rome leiden, ook wat betreft lyme.
En wie welke weg kiest, dat is toch persoonlijk??
Citaat:
Het kost wat, maar dan heb je ook wat in mijn ogen. De prijs wat ik zou moeten betalen als ik in NL was gebleven, met al het reizen naar ziekenhuis/ABNG arts, therapie kosten, niet kunnen werken of functioneren, geen sociaal leven hebben, etc. was zoveel hoger geweest, dat valt niet in geld uit te drukken. Ik heb het voor lief genomen om een lening af te sluiten en er vol voor te gaan, dat geld is het waard geweest tot nu toe, vooral na het fantastische nieuws van gister! You never know what tomorrow will bring...
Dit is voor jou heel fijn, je hebt een lening kunnen krijgen (wat niet iedereen voor elkaar krijgt).
Ik ben al 15 jaar geleden op andere gronden afgekeurd en als je chronisch ziek bent kom je er zelf snel achter dat je sociale leven dan ook aardig inboet.
Daar hoef je niet perse lyme voor te hebben dus.
Ik en alle andere hier in het topic gaan zover als mogelijk ook vol ervoor, alleen op een andere manier dan jij.
En er zijn erbij die ook weer enorm opgeknapt zijn en het leven weer kunnen leiden zoals ze willen.
Zoals je kon lezen als antwoord op je vraag die ik je gaf, worden de behandelingen die ik krijg vergoed.
Ondertussen probeer ik een reserve op te bouwen voor het geval ik meer eigen kosten moet gaan maken.
Verder nogmaals hoe mooi jullie het ook verpakken, voel ik wel duidelijk een aanval richting Issy als zijnde ze niet de waarheid zou spreken.
Wat is er dan fictie volgens jou Petroushka?
Neem gewoon eens aan wat de ander zegt, zij heeft al een hele lange weg afgelegd hiervoor.
Het door blijven hameren op dat het volgens jullie niet zou kunnen of dat er dingen niet kloppen komt dit topic niet ten goede en dat zal toch ook niet jullie bedoeling zijn?