Hairextentions/Weave laten zetten: deel ll

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Odysseus

Re: Hairextentions/Weave laten zetten: deel ll

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 23:58

Nee want dan betaal je gewoon invoerrechten over 2x het aankoopbedrag. Dus eerst betaal je 19% van (lets say) 100,- en dan gewoon 19% van 200,-. Dus dat maakt niets uit.
Dan scheelt alleen de inklaringskosten van TNT, die kun je delen (12,50 / 2) maar dan betaal je wel weer 6,75 om ze van DeadxStar naar jou te laten komen. Dus al met al scheelt het niets :+

sashafierce

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 00:40

Haha oké dan houd dat al op, thanks voor de uitleg! :D

Neroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 00:42

Als matten :j heb ik eerder gehad en dat beviel goed!

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 01:10

Oh das balen als het zo werkt.. Anders had ik het ook wel een goed idee gevonden! :D

@Quellian: Haha ja was weer zoiets van m'n moeder! Gelijk zowat alles in die stijl hahaha.. Die tafel heeft m'n moeder bij een of ander brocant winkeltje vandaan.. We hebben ook een hele gave grote spiegel in de woonkamer hangen van die winkel :))

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 01:20

Sica schreef:
Ja, ik zat ook te kijken voor microrings. Maar op de ebaysite die hier stond een paar pagina's terug hebben ze alleen steile loops. Aangezien ik krullend haar heb word dat hem niet denk ik.
Iemand een adresje voor krullende/bodywave microloops?

steil haar kan je zelf makkelijk krullen, maar ik heb even gezocht voor je, en op eBay heb ik deze gevonden: http://myworld.ebay.com/human-hair/
ik heb zelf dus geen ervaring met deze verkoper, maar de prijs is goed te vergelijken met die van minihouse (mijn en Liins' haarbezorger :Y) ) en het is een top-rated seller :)

man ik ben zo blij met m'n extensions, de eerste 3 dagen gleden er nog een paar uit maar die heb ik gewoon weer opnieuw ingezet. Slapen doe ik met een vlecht in, tegen klitten en zo houd ik mooie krullen :) en vandaag m'n blauwe pruik binnen gekregen _O- kostte me iets van 8 euro (ja, ik ben een koopjesjager) met free shipping, ding is nog van goede kwaliteit ook! :wow: kan stijl- en krultangen tot 120 *C gebruiken, als ik aan het haar trek laat het niet los, en de kleur is ook niet super plastic/nep (okee, het is blauw, maargoed :+ )

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 01:27

Ik vind m'n krullen juist verschrikkelijk als ik een vlecht in heb gehad.. := :P

T werkt wel tegen klitten inderdaad, maar het dan weer stijlen kost veel meer tijd :(
Dus als ik de volgende dag nog stijl haar wil, dan vlecht ik het maar niet haha :P

Ik vind die rode haarkleur in je profiel zooo gaaf..

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 01:39

ik doe een beetje krul serum in m'n haar voordat ik het vlecht, dan krijg ik meestal wel leuke krullen. Als ik de vlecht er uit haal, dan doe ik er een beetje anti-klit in, en dan een beetje haarlak, dan zitten den krullen de hele dag :)
haha dat was ook echt een gave kleur, maar echt ONMOGELIJK om er weer uit te krijgen :(:)
het grappige is, dat ik eerst een hele dure verf gebruikt had, 'l Ôréal preferènce (geen idee hoe de streepjes moeten eigenlijk), en die was er binnen 2 weken uit. Toen heb ik 2 pakjes poly palette á 6 euro per stuk gekocht, en na 1 pakje zag het er dus zó uit als op die foto, echt geweldig <3 zo zie je maar weer, het hoeft niet duur te zijn :Y)

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 01:45

Tammy, hoeveel extensions heb jij erin zitten?
*enbenevennieuwsgierigwaarjijopstalstaat* :))

snoetie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 01:54

ik heb donderdag een afspraak voor 150 extensions. jeej :D

Sica
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 11:35

Thans voor de link, Tammy! Ik ga even snuffelen. Heb je voor mij ook een linkje voor minihouse? Ik had sunnydeal al bekeken, maar dit is dus een andere? (ben helaas nog niet handig met ebay)
Snap dat je stijl haar kan krullen, maar dan ben ik dus elke dag een halfuur bezig omdat het anders een raar gezicht is.

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 11:42

minihouse is dezelfde winkel als sunnydeal, sorry :p die hebben iets van 5 verschillende eBay stores, maar horen allemaal bij elkaar. Als je haar zo krult kan je inderdaad het beste krullende extensions nemen :j ik ga zo eens een stel krullen in mijn haar gooien, en hopen dat het blijft zitten de hele dag :')

Quellian: ik heb er denk ik ongeveer 120 in :j en mijn paardje staat in Houten :+

Sica
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 11:45

Okee, dan had ik die al bekeken. Zit nu bij die andere te kijken en die hebben mooie wavy extensions! Nu nog iemand zoeken die het voor me in wil zetten, in mijn omgeving zitten weinig vriendinnen die handig zijn met haar.
Zet jij ze ook voor andere mensen Tammy? En wat vraag je er dan voor?

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 11:46

Maar als je eigen haar krult, je koopt krullende extensions dan kunnen die krullen toch nooit op elkaar lijken of denk ik raar :P ?
Stel je hebt van jezelf kleine krullen en in de extensions zit altijd een soort wave, dan zie je toch heel duidelijk wat de extensions zijn en wat je eigen haar? Of denk ik nu raar :P
Dan kan je toch beter stijle extensions kopen, je eigen haar stijlen en daarna alles krullen? Dan heb je overal dezelfde krul

Sica
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 11:50

Ja, klopt. Maar mijn haar krult zonder veel moeite hetzelfde als de gemiddelde bodywave, dus dat matcht dan wel. En je hebt ook extensions met kleine krullen als je kleine krullen hebt.
Ik heb geen zin om als ik een dag geen tijd of zin heb om mijn haar te stijlen en krullen, dat de extensions er dan als een stijl bosje bijhangen, terwijl mijn eigen haar krult. Dan loop ik glad voor schut natuurlijk!

Mijn clip-ins zijn wel stijl, maar die krul ik één keer, en dan matchen ze aardig en kan ik ze een keer of drie in voor ik ze weer moet krullen, dus dat is wel te doen.

Liins

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 11:51

Tammy!
Me betaling is net voldaan zie ik bij Paypal. Dus binnenkort gaan we meeten :)) !

Sica: Het is idd zelfde ebaywinkels enz :j . Tammy gaat ze ook bij mij zetten :+:

xLuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 21:12

iemand enig idee waar je goede clip in extensions kunt kopen via internet of in een winkel? Van goede kwaliteit?

Liins

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 21:52

Xluus: als je wat had terug had gelezen had je gelezen dat Luxy's erg goed zijn en een bepaalde ebaywinkel op eBay ;).....

xLuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 22:12

ja ik heb gekeken naar de luxy's, maar dit is in dollars? ;)

Liins

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 23:01

Als je (nogmaals) verder had gelezen hier in het topic, heeft Anniek (focussed) een reactie met de prijzen in Euro's.........

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 23:04

En daarnaast kun je gewoon de huidige dollarkoers googlen en kom je zo achter de waarde in euro's _O- Dusse ik zou zeggen: Steek je handjes uit de mouwen en typ wat in bij Google :)

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 23:07

Sica, Lins kwam ermee omdat ik ze al eens eerder bij iemand had ingezet en ze zelf ook al 2 x eerder gehad heb. Maar ik ben geen prof :p Als je niemand kan vinden wil ik het ook wel doen voor je hoor, vianen is niet al te ver weg van hier :) Maar ik geef geen garantie :')

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 23:31

Luxy spam <3
Afbeelding
Afbeelding

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 23:33

:~ :~ :~

Liins

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-11 01:22

Ziet er echt toppie uit Anniek!!
Waaaaauw! Zit op me iPhone nu dus geen super kwaliteit foto beeld (stom ding!) maat vanaf hier ziet het er al waaaaaauwieeee uit! :+:

Tammy: als er bij jou eentje los was oid zette jij dat gewoon mrt een platte tang uit de schuur weer goe in je haar of met zo'n speciaal tangetje ervoor? Had al op eBay enz gekeken voor zo'n speciaal tangetje maar helemaal niets :n

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-11 01:38

Focussed: Wauwie! :))

Net mn haar weer in de zwarte henna gehad.. Wat een k*tzooi was dit zeg :=
Heb is een ander merk gekocht, bij de tuinen. Henne pro ofzo.. Wat een zooi :=
Het bleef heel korrelig enzo, werd geen gladde pasta :n
Brokkelde heel de tijd af, heel de grond lag onder :=
En mn highlights zijn dus ook niet zwart geworden.. Ben benieuwd welke kleur ze hebben als het droog is. Wel donkerder denk ik.. Vandeweek maar gewoon de vertrouwde henna kopen _O-

Ohja, en m'n nieuwe shampoo+conditioner zijn heeeeeerlijk :D

trouwens; http://i34.tinypic.com/14m9dhz.jpg
Wat een heeerlijk koppie zeg! En wat een prachtig hoofdstel!!