Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Leverage schreef:love_western schreef:Ik zat eens rond te speuren op internet. En toen zag ik dat je van vitamine d te kort je ook zo rot kan voelen. En veel symtonen komen overeen met mijn klachten. En las ook dat het vaak samen hangt met vit. b12
Dus morgen maar de huisarts.
Dat je je rot kan voelen, dat kan zeker! Ik ben een tijdje zo ontzettend negatief geweest. In de zin van het komt toch niet goed, medicijnen helpen niet, klachten blijven en worden erger. Het gaat nu iets beter, maar ben nog steeds een emotioneel wrak wat dit betreft.
Spuit al 2 jaar B12. Maar voel me de laatste paar weken gewoon depri, niet lekker in mijn vel. Hele lichaam doet pijn. Dus zat te googlen en kwam toen op vitamine d te kort.
xxxjanna schreef:Kan het niet ook gewoon een soort winterdip zijn?
Ik probeer niet te zeggen dat er niks met je aan de hand is hoor, ik heb namelijk geen flauw idee wat er bij je aan de hand is maar goed.
Just saying
Leverage schreef:Vandaag de uitnodiging gehad voor een aantal gesprekken bij t CVS centrum in Nijmegen. Begint nu toch wel heel dichtbij te komen. Ook fijn dat mijn afspraken midden op de dag zijn, waardoor ik super veel moet missen van school en laat ik nou juist bijna niks kunnen imssen..
Duurt een maar een uur maar ben er toch mooi heel m'n dag mee kwijt. Kan de ochtend al niet naar school, en de middag is eigenlijk niet de moeite.Leverage schreef:19 mei heb ik het eerste gesprek! Om half 12Duurt een maar een uur maar ben er toch mooi heel m'n dag mee kwijt. Kan de ochtend al niet naar school, en de middag is eigenlijk niet de moeite.
Ik begin er nu toch aan te twijfelen of het niet psychisch is. Het is niet zo dat ik me zelf ziek "praat" maar omdat er keer op keer niks te vinden was in m'n lijf.. Ik heb 't er wel ontzettend moeilijk mee, ik heb vrijdag een te laat pas aangevragen en ik was nog niet begonnen met m'n verhaal of ik begon al te janken. Ben bang dat het een potje janken word aar haha.

xxxjanna schreef:Leverage schreef:19 mei heb ik het eerste gesprek! Om half 12Duurt een maar een uur maar ben er toch mooi heel m'n dag mee kwijt. Kan de ochtend al niet naar school, en de middag is eigenlijk niet de moeite.
Ik begin er nu toch aan te twijfelen of het niet psychisch is. Het is niet zo dat ik me zelf ziek "praat" maar omdat er keer op keer niks te vinden was in m'n lijf.. Ik heb 't er wel ontzettend moeilijk mee, ik heb vrijdag een te laat pas aangevragen en ik was nog niet begonnen met m'n verhaal of ik begon al te janken. Ben bang dat het een potje janken word aar haha.
Kan ik me voorstellen.. Maar als je al zó lang vervelende lange klachten hebt heeft dat niet alleen effect op je lichaam natuurlijk, je wordt gewoon hopeloos!
Hielpen injecties voor b12 tekort niet bij jou of had je niet echt een tekort? Ken jouw verhaal niet echt haha
Ellie_F schreef:Doktoren sturen nog al eens op psychische problemen aan wanneer ze geen diagnose kunnen stellen. Ze vergeten voor het gemak dan lichamelijke problemen ook veel invloed hebben op de psyche. Je kan er radeloos van worden.
Leverage ben je wel eens bij een homeopaat geweest?
_Jen schreef:Ik moest ook elke keer heel snel huilen als het over m'n lijf ging gewoon omdat ik helemaal op was!
en ook omdat het je allemaal zo hoog zit. Ik heb er geen last meer van dus was gewoon de vermoeidheid.
Ik heb ook vaak aan mezelf getwijfeld maar uiteindelijk weet je zelf echt wel of je gek bent of niet!
Laat je niet gek maken meid! Sterkte
Shadow0 schreef:Maar leverage: wordt je B12-tekort nu wel juist behandeld? Want het lijkt me niet goed als er nu alleen psychisch dingen worden gedaan terwijl een bestaand en aangetoond fysiek tekort niet goed behandeld wordt.
Leverage schreef:Wat betreft m'n b12 word er niks gedaan. Al sinds.. september niet meer.
Leverage schreef:Shadow0 schreef:Maar leverage: wordt je B12-tekort nu wel juist behandeld? Want het lijkt me niet goed als er nu alleen psychisch dingen worden gedaan terwijl een bestaand en aangetoond fysiek tekort niet goed behandeld wordt.
Wat betreft m'n b12 word er niks gedaan. Al sinds.. september niet meer. In december heb ik nog een bloedonderzoek laten doen met die andere test en toen was het allemaal goed.. Eind maart laat ik weer een onderzoek doen en dan zien we wel weer waar het schip strand![]()
Nou, een voorwaarde van het centrum in Nijmegen was wel, dat je niet meer behandeld werd? Je moest uitbehandeld zijn. Als ik het me goed herinner.