Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
GummyBear schreef:Nee, ik heb zondag gewoon alleen die van zaterdag geslikt.. Dus loop 1 dag achter op m'n strip nu. Dacht dat het geen zin zou hebben om er 2 te slikken, omdat ik al een hele dag te laat was..
MSQuincyTE schreef:lammie2701 dat zelfde geld ook voor de gewonne pil hoor, de dokters trekken daar zelfs 2 jaar vooruit
IvysToeter schreef:wij hebben geen bad, dus dat heb ik nooit gemerkt.
Maar waar laat je het touwtje dan? verstop je dat ofzo?
en mag ik dan nog een rare vraag stellen?
hoe gaan jullie altijd staan/zitten als je een tampon inbrengt?
klinkt een beetje stom misschien, maar ik loop echt altijd enorm te klooien in de wc.
Optiwolk schreef:IvysToeter schreef:wij hebben geen bad, dus dat heb ik nooit gemerkt.
Maar waar laat je het touwtje dan? verstop je dat ofzo?
en mag ik dan nog een rare vraag stellen?
hoe gaan jullie altijd staan/zitten als je een tampon inbrengt?
klinkt een beetje stom misschien, maar ik loop echt altijd enorm te klooien in de wc.
Ga even hier op reageren, hoop dat niemand dat nog heeft gedaan
Het touwtje steek ik tussen m'n schaamlippen, 't verdwijnt niet maar gaat niet uit je slipje dwarrelen ook.
Ik breng hem in al zittend.
Ene bil opheffen, spreiden met ene hand en hop, erin.
Citaat:Bij het vergeten van één pil (meer dan twaalf uur te laat):
De vergeten pil alsnog innemen en de strip vervolgen. Aanvullende maatregelen zijn niet nodig. De werking van de pil is niet verminderd.
Bij het vergeten van twee of meer pillen (beiden meer dan 12 uur te laat*) of bij het niet in hebben genomen van de vergeten pil in:
week 3:
* Je hebt 2 mogelijke opties, waarbij de eerste optie alleen kan als je nog geen pil hebt genomen na je vergeten pillen:
- Houdt gelijk een stopweek van maximaal zeven dagen (inclusief de dagen waarop je de pillen bent vergeten). Tel je eerste vergeten pil dus als het begin van je stopweek. De werking van de pil is niet verminderd.
- Neem de laatst vergeten pil alsnog in en maak de strip af. Sla je stopweek over en ga aansluitend aan deze pilstrip gelijk verder met het slikken van de volgende pilstrip. Ook hier de werking van de pil niet verminderd.
XmissdaphX schreef:Ik had een vraagje voor de implanonners onders ons.
Is het normaal dat je na het zetten erg last heb van donkerbruine afscheiding?
Heb ik namelijk heel erg last van
En gaat het weg?