Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
bobomelo schreef:@jarrah
Ben ook wel lief....hihi(In het kader van...zeg es iets positief over jezelf...)hihi
En lijkt me indd ook moeilijk wat dat betreft om weer aan het werk te gaan!
Maar is er bij jullie geen mogelijkheid om bv wat andere werkzaamheden te doen ipv gelijk met clienten in contact te komen? Weet niet of je voor een grote organisatie werkt, in een pand waar bv veel meer collegas zitten?
Kan me wel voorstellen dat je niet gelijk zit te wachten op verhalen van mensen met hun problemen zo in real life! Sommige mensen kunnen heel goed "prive en zakelijk"scheiden, maar dat zou ik ook niet kunnen hoor! Als iemand mij een verhaal in tranen verteld, nou dan ga ik ook....
En wel fijn dat er nu dingen uitgesproken worden, en dat je dierbaren er meer begrip voor hebben! Ik stond laatst ook verstelt toen onze buurman(ben goed bevriend met buurvrouw)gewoon ook begrip en tips had toen ie doorhad waar ik allemaal mee liep, had het nooooit verwacht van hem eerlijk gezegd! wel een hele aparte gewaarwording, maar zo zie je maar weer, ook de mensen waar je het niet van verwacht.....en natuurlijk zijn er ook mensen die het indd niet begrijpen, nou das een gebrek aan hunzelf...(zo heb ik 2 collegas van de 18die van iedereen en alles maar vinden dat ze zich aanstellen, totdat ze zelf es wat hebben....)
En lief van je dat je lieve woordjes voor me hebt!
Ik probeer zodra ik gewoon echt even tijd heb om dan even op iedereen te reageren, even met 2 bokt schermen open, maar soms lukt dat ook niet en zit ik vaak in een ander huiskamer topic lekker over koetjes en kalfjes te praten....
Maar vandaag ben ik vrij, het regent, dus hup, ff lekker hier goed bijlezen, kop thee erbij!
Over mijn zwangerschap......
De 1 heeft een angststoornis voor dit, of voor dat, en ik dus voor de toekomst en alles eigenlijks wat gaat gebeuren wat bij het ouder worden hoort.....Ik weet dat als ik 50-60 ben, dan ik toch graag een kind wil hebben, die dan al volwassen is zeg maar, maar ik zie het absoluut niet zitten om dus kinderen te krijgen, babys opvoeden, kinderen opvoeden, ruzie hebben met je kids omdat ze dit of dat niet mogen in hun puberteit...enz enz enz, bang dat ik het niet goed doe, heb ook wel last van faalangst, en wil alles onder controle hebben en de plannen bij wijze van al helemaal hebben uitgestippeld...
Nou mijn verstand weet ook wel dat dat natuurlijk niet kan, maar toch, heel eng!
Het gaat nu wel beter hoor, ben wat meer gewend aan het idee,En ik moet er maar gewoon op vertrouwen dat je moederinstinct wel gaat winnen!
Schijnen genoeg moeders te zijn die niks aan kleine kinderen vinden van een ander, maar toen hun eigen er eenmaal was, dat dat dan vanzelf gaat! dat je ECHT gaat houden van je kind!
Nou we'll see...
Amanda schreef:Hier even een kort berichtje. Ik lees wel bij, maar even geen puf om te reageren.
Zit momenteel zelf met nogal wat, dus kan er even weinig bij gebruiken.
Sorry. Komt later weer.