[Centraal] Piercings.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Simoon__

Re: [Centraal] Piercings.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-10 23:51

ik zit er serieus over na te denken om een tongpiercing te nemen, i En las ook 2 pagina's terug dat het bij bepaalde mensen wel pijn doet , en bij sommige niet.. Ik ben dus écht bang voor pijn, zou het dan wel een optie zijn? Oorgaatjes vond ik wel pijnlijk :j

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-10 23:56

Als je het echt echt echt wil neem je de pijn voor lief, ben je er te bang voor dan doe je het niet. :)

Je kan ook doen zoals ik en gewoon ruimschoots de tijd nemen om er overheen te komen :')
Ik hoop over een paar weken zo moe van mezelf te zijn dat ik het gewoon doe :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 00:29

Dat gezenuw vooraf of het pijn doet is denk als je achteraf terug kijkt gewoon lachwekkend :+ Het is 1 2 3 en klaar is het, hoeveel pijn kan dat nu doen :P Daarbij ben je dat zoooo weer vergeten! En voor iedereen is het weer anders, qua pijngrens etc. Mn MDs en navelpiercings voelde ik echt barweinig van... terwijl een ander het misschien wel pijnlijk vind (het aanduwen vond ik wel vervelend, maar het zou me niet tegenhouden nog eens te laten zetten). Van een beetje pijn en ongemak ga je ook niet dood, dus als je het graag wilt, moet je dat gewoon voor lief nemen..

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 02:40

Ik was beter wat nerveuzer geweest voor mijn MD's op mijn buik :=

Samiyah

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 12:54

Simoon__ schreef:
ik zit er serieus over na te denken om een tongpiercing te nemen, i En las ook 2 pagina's terug dat het bij bepaalde mensen wel pijn doet , en bij sommige niet.. Ik ben dus écht bang voor pijn, zou het dan wel een optie zijn? Oorgaatjes vond ik wel pijnlijk :j

Ik was ook doodsbang voor m'n tongpiercing en ben gewoon gegaan.. Tuurlijk doet het pijn, er gaat een naald door je lichaam dat kan gewoon niet pijnloos :P. Maar een paar seconde pijn is echt wel te doen hoor. :j

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 14:48

Simoon__ schreef:

Tsja... als je echt bang bent... niet doen.
Ik voelde bijna niets, maar 'pijn' doet het natuurlijk altijd even. Je doorboord natuurlijk gewoon een spier met een grote naald ;)

Amber_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 16:15

c_alsemgeest schreef:
Simoon__ schreef:

Tsja... als je echt bang bent... niet doen.
Ik voelde bijna niets, maar 'pijn' doet het natuurlijk altijd even. Je doorboord natuurlijk gewoon een spier met een grote naald ;)

Haha jaa idd..

Het is bij iedereen ook verschillend natuurlijk.
Ik heb er achteraf echt nog pijn aan gehad, ik kon echt dik 2 weken niet eten. Was zelfs heel bang dat het nooit meer goed kwam haha, praten ging niet en ik kwijlde soms zelfs. }:0

Maar mijn lichaam reageert overal heel heftig op :j, hetzelfde met mijn Neus, Tragus, Navel en Tepelpiercing.

Samiyah

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 16:39

Als je het echt wilt moet je de pijn gewoon voor lief nemen :).. Die paar seconden pijn zijn toch niet zo erg als je er daarna jaren plezier van kunt hebben?

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 17:09

Het gaat zo snel dat je alleen even kan denken auw, en daarna is het klaar. Van tevoren gewoon goed eten.
En als je echt angstig bent/wordt gewoon niet doen.

Marloes__

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 17:32

Simoon__ schreef:

Je prikt gaat in je lichaam... Dus nee, dat is niet fijn ;). Maar als je daar bang voor bent moet je jezelf gaan afvragen of je die piercing echt wel wilt...

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 21:41

Amber_ schreef:
praten ging niet en ik kwijlde soms zelfs. }:0
.

aaaaah :(:) :D

Ik zat beide keren vlak na het piercen aan een broodje kroket en een big mac _O-

Samiyah

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 21:53

Ik snap écht niet hoe mensen kunnen eten na het zetten van een tongpiercing.. Mij lukte dat echt niet, en geloof me; ik heb het geprobeerd. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 22:00

Ik heb daarna hamburgers gehad van de mac, 'n uur erna ofzo.
En nog noodles enzo.

Verschilt per persoon.

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 22:05

Ja het enige waar ik echt last van had was dat lange *&^*$& staafje :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 22:07

Die heb ik daarna echt nog maanden ingehad :')

Naamloos1

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 22:09

hahah! oh god.. ik twijfel ook nog steeds of ik het moet doen.. ik ben zo'n mietje die er heel erg tegen op ziet.. maar daarna denkt van..ochhhh was het dat?! :P alleen ik ben bang dat mn tong heel dik word dat ik niet meer door mn mond kan ademen of dat het gaat ontsteken :P

Samiyah

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 22:15

Ik heb dat staafje ook nog heel lang ingehad :P Heb nu nog steeds een vrij lange maar vind dat wel fijn op 1 of andere manier..

@Dianne: Gewoon doen joh :j zoals ik al zei; je kan écht nog wel ademen hoor :') en ontsteken gebeurt zelden bij een tongpiercing.

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 22:16

Anthea schreef:
Die heb ik daarna echt nog maanden ingehad :')

:+
Mijn tong zette ook echt helemaal niet op, dus dat scheelt denk ik een hoop

Samiyah

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 22:17

Dat bevestigd weer dat iedereen er anders op reageert :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 22:24

Mijne ook niet, maar vond dat lange staafje helemaal niet vervelend..

Vond het echt verschrikkelijk toen ik ineens zo'n kort staafje had. _O-

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 22:42

Ik vond dat korte staafje juist fijn...Met dat lange gevaarte had ik het helemaal gehad na een dag of 5 :') Over 3 dagen heb ik mijn tongpiercing trouwens alweer 7 jaar :oo

Marloes__

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-10 20:40

Ja ik ook hoor! Voelde echt als een bevrijding :D

Dinsdag mijn 2e tongpiercing erbij zetten, yeah!

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-10 20:45

heb gister ff flink geshopt online
heb een bioplast labret met 3 opdruk knopjes besteld
en was nog eens super goedkoop ook :D

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-10 21:23

Oké, ik móet gewoon ervaringen horen over de MRI scan met MD's. Ik wordt gewoon niet rustig als ik alleen hoor dat het theoretisch mogelijk is om met MDs in de MRI te gaan.

Dus, is het mogelijk om met MDs in de MRI te gaan, en wat ik eigenlijk wil horen is, wie heeft dit ook daadwerkeijk gehad, en zaten ze er nog?

Sorry, maar met alleen een 'ja' op de eerste vraag kan ik gewoon niet rustig worden. Ik moet het echt 1000% zeker weten. :')

Kan namelijk zijn dat ik een MRI krijg, plus nog elk denkbaar lichamelijk onderzoek. En ik moet gewoon rust in m'n hoofd hebben daarover. :+

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-10 21:37

Ben 2 weken geleden nog onder MRI geweest.Had dan wel geen MD's maar alle piercings en sieraden enzo moeten uit/af.Titanium moet gewoon door een MRI kunnen zonder problemen...maar het zijn echte klepzeikers wat piercings betreft...die artsen ;)