Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Het is 1 2 3 en klaar is het, hoeveel pijn kan dat nu doen
Daarbij ben je dat zoooo weer vergeten! En voor iedereen is het weer anders, qua pijngrens etc. Mn MDs en navelpiercings voelde ik echt barweinig van... terwijl een ander het misschien wel pijnlijk vind (het aanduwen vond ik wel vervelend, maar het zou me niet tegenhouden nog eens te laten zetten). Van een beetje pijn en ongemak ga je ook niet dood, dus als je het graag wilt, moet je dat gewoon voor lief nemen..
Simoon__ schreef:ik zit er serieus over na te denken om een tongpiercing te nemen, i En las ook 2 pagina's terug dat het bij bepaalde mensen wel pijn doet , en bij sommige niet.. Ik ben dus écht bang voor pijn, zou het dan wel een optie zijn? Oorgaatjes vond ik wel pijnlijk
. Maar een paar seconde pijn is echt wel te doen hoor.
Simoon__ schreef:ik zit er serieus over na te denken om een tongpiercing te nemen, i En las ook 2 pagina's terug dat het bij bepaalde mensen wel pijn doet , en bij sommige niet.. Ik ben dus écht bang voor pijn, zou het dan wel een optie zijn? Oorgaatjes vond ik wel pijnlijk
c_alsemgeest schreef:Simoon__ schreef:ik zit er serieus over na te denken om een tongpiercing te nemen, i En las ook 2 pagina's terug dat het bij bepaalde mensen wel pijn doet , en bij sommige niet.. Ik ben dus écht bang voor pijn, zou het dan wel een optie zijn? Oorgaatjes vond ik wel pijnlijk
Tsja... als je echt bang bent... niet doen.
Ik voelde bijna niets, maar 'pijn' doet het natuurlijk altijd even. Je doorboord natuurlijk gewoon een spier met een grote naald
, hetzelfde met mijn Neus, Tragus, Navel en Tepelpiercing.
.. Die paar seconden pijn zijn toch niet zo erg als je er daarna jaren plezier van kunt hebben? Simoon__ schreef:ik zit er serieus over na te denken om een tongpiercing te nemen, i En las ook 2 pagina's terug dat het bij bepaalde mensen wel pijn doet , en bij sommige niet.. Ik ben dus écht bang voor pijn, zou het dan wel een optie zijn? Oorgaatjes vond ik wel pijnlijk
. Maar als je daar bang voor bent moet je jezelf gaan afvragen of je die piercing echt wel wilt...
alleen ik ben bang dat mn tong heel dik word dat ik niet meer door mn mond kan ademen of dat het gaat ontsteken
Heb nu nog steeds een vrij lange maar vind dat wel fijn op 1 of andere manier..
zoals ik al zei; je kan écht nog wel ademen hoor
en ontsteken gebeurt zelden bij een tongpiercing.
Over 3 dagen heb ik mijn tongpiercing trouwens alweer 7 jaar