Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Simoon__ schreef:ik zit er serieus over na te denken om een tongpiercing te nemen, i En las ook 2 pagina's terug dat het bij bepaalde mensen wel pijn doet , en bij sommige niet.. Ik ben dus écht bang voor pijn, zou het dan wel een optie zijn? Oorgaatjes vond ik wel pijnlijk
Simoon__ schreef:ik zit er serieus over na te denken om een tongpiercing te nemen, i En las ook 2 pagina's terug dat het bij bepaalde mensen wel pijn doet , en bij sommige niet.. Ik ben dus écht bang voor pijn, zou het dan wel een optie zijn? Oorgaatjes vond ik wel pijnlijk
c_alsemgeest schreef:Simoon__ schreef:ik zit er serieus over na te denken om een tongpiercing te nemen, i En las ook 2 pagina's terug dat het bij bepaalde mensen wel pijn doet , en bij sommige niet.. Ik ben dus écht bang voor pijn, zou het dan wel een optie zijn? Oorgaatjes vond ik wel pijnlijk
Tsja... als je echt bang bent... niet doen.
Ik voelde bijna niets, maar 'pijn' doet het natuurlijk altijd even. Je doorboord natuurlijk gewoon een spier met een grote naald